Xboxlife forum

ZOMBIES!!!

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

ZOMBIES!!!

Indlægaf Da Senzai » 26. okt 2008 22:09

Ifølge IGN, kommer Brætspillet ZOMBIESIII til XBLA arcade!!

Så må vi bare håbe, at det ikke bliver cancelled, ligesom Talisman desværre gjorde :(
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Da Senzai » 20. aug 2010 16:33

Ambroz skrev:Nogen der ved hvad der egentlig skete med Zombies!!! ?

Syntes ikk' jeg kan finde noget ud over annonceringen..


Så er der endeligt ved at ske lidt igen, og spillet er stadig på vej til Xbox 360, hør bare her:


EvilAvatar skrev:As pointed out by user Tintivilo, buried waaaayyyy down at the very bottom of the Windows Phone 7 announced games list was a title previously put on hold. We've been following the progress of the Zombies!!! game since it was announced back in late 2008 and now it looks like we've finally got some real traction.

The press release itself only talks about the Windows Phone 7 version of the game, but we contacted Twilight Creations to inquire about an Xbox Live Arcade version and here's what they had to say:

Quote:
It's first coming out on the mobile phone and then on XBox. Depending on the success of those two, they will have it for other platforms as well.
So, while there isn't a release date or window, we're totally going to be getting that long promised tile Zombies!!! game. Awesome.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Giluc » 20. aug 2010 16:34

Er det fedt?
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Indlægaf TerrificFalcon » 20. aug 2010 16:37

Det skulle meget gerne være pissefedt - har godt nok glædet mig til det i lang tid.

Det var så surt at spaderne der fuckede Talisman op, også formåede at fucke Zombies!!! op, i første omgang...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Macheta » 20. aug 2010 16:39

Det lyder interessant.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Indlægaf Giluc » 20. aug 2010 16:40

Det lyder i orden. Jeg er excited.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Indlægaf IkkNico » 20. aug 2010 16:52

Super fedt spil.
Jeg kan godt huske annonceringen for lang, lang tid siden, men havde egentlig opgivet håbet.

Tak for heads-up senzai
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Ambroz » 24. aug 2010 17:59

http://www.twilightcreationsinc.com/

Øverst - Latest news..
Ambroz
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: ZOMBIES!!!

Indlægaf Da Senzai » 16. nov 2010 22:02

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: ZOMBIES!!!

Indlægaf Da Senzai » 23. okt 2012 00:13

4 år efter mit første indlæg i denne tråd, og så er vi ved at være der!:

http://www.trueachievements.com/n11147/ ... e-xbla.htm

Jaja, det tager jo tid at convertere et brætspil.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: ZOMBIES!!!

Indlægaf TerrificFalcon » 23. okt 2012 00:29

Nøj, det var på tider. WP7-versionen var meget fin. Glæder mig også til denne her - og Carcassonne på telefonen i overmorgen.

Jeg savner flere digitale brætspil, og komisk nok, desto mere brætspil jeg spiller i virkeligheden, desto mere får jeg lyst til at spille digitale. Spil som Panzer General: Allied Assault er fantastiske, og jeg er sikker på, at mange brætspil ville komme ud til et meget større publikum, hvis de blev udgivet digitalt. Jeg ville endda betale dyre domme, bare for at få fat på Lost Cities, som man ikke kan købe digitalt længere!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: ZOMBIES!!!

Indlægaf TerrificFalcon » 23. okt 2012 00:30

Og man skal slet ikke glemme Greed Corp. Et af de bedste multiplayerspil på Xbox'en, og stærkt overset. Helt igennem fantastisk - ganske vist ikke et konverteret brætspil, men det ville også fungere med et bræt - det fungerer bare bedre digitalt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: ZOMBIES!!!

Indlægaf Krisgebis » 23. okt 2012 00:48

Har selv brætspillet og synes ærligt talt at det er junk :(
Ud over det fede tema har det ikke noget interessant i sig, og det er jo bare et skin uden indhold.

Kan dog godt forstå at de har taget længe om at lave det, fordi grundreglerne er meget langt fra traditionelle brætspil i opbygning. Man kan nemlig smide mange af kortene på stort set alle tidspunkter.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: ZOMBIES!!!

Indlægaf Da Senzai » 23. okt 2012 00:52

Jeg kan godt lide ideen om brætspil på XBLA. Jeg har ingen at spille med IRL, og på XBLA arcade kan man spille når som helst man vil.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: ZOMBIES!!!

Indlægaf TerrificFalcon » 23. okt 2012 15:48

Krisgebis skrev:Har selv brætspillet og synes ærligt talt at det er junk :(
Ud over det fede tema har det ikke noget interessant i sig, og det er jo bare et skin uden indhold.

Kan dog godt forstå at de har taget længe om at lave det, fordi grundreglerne er meget langt fra traditionelle brætspil i opbygning. Man kan nemlig smide mange af kortene på stort set alle tidspunkter.


Det er bestemt heller ikke mit favoritbrætspil, men jeg agter bestemt at købe det lige så snart det udkommer, uanset hvad - om ikke andet, så for at støtte op om idéen bag.

Jeg synes ikke ligefrem, at det er nogen undskyldning. Det virkede helt fint på WP7, og hvis udgivelsesdatoen for XBLA-udgaven holder stik denne gang, så udkommer det cirka 2 år efter, at det udkom på WP7. Jeg kan til dels godt se hvad du mener, men altså, det burde ikke være så svært - selvom det nok ikke er noget, jeg skal gøre mig klog på.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster