Xboxlife forum

Auto record achievement?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Auto record achievement?

Indlægaf ZeanDanielZ » 21. mar 2014 08:44

Hej XBOXLIFE

jeg er den lykkelige ejer af den nye XBOX ONE FANTASTISK maskine, nu bruger jeg ikke min PS4 længere.

Nu kommer spørgsmålet.

Jeg spiller ghosts fortiden, jeg har fået en del achievements... Meeeen når jeg finder mine clips kan jeg IKKE finde nogen recorded achievement? enten ved jeg ikke hvor de ligger ellers også har de ændret noget?

jeg hørte nemlig at ALLE achievement vil blive optaget?

håber nogen her kan hjælpe mig.

mvh
ZeanDanielZ
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: Auto record achievement?

Indlægaf VIC » 21. mar 2014 13:44

Fandt lige lidt info omkring det:
http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... e-recorded

Nu er det en lidt ældre artikel og jeg har ikke selv en X1, så har ingen anelse om i hvilket omfang det passer,
men kort sagt, så er det noget udviklerne selv skal implementere. Det er jo heller ikke alle achieves der er lige spændende at optage. Det er måske meget fedt for den, hvor man rammer en fyr i fjæset på 100m afstand med en kniv, men knap så spændende med historie baserede achieves (rent hypotetiske eksempler).
Men du skulle så selv have mulighed for at gemme de klip, da den hele tiden optager og gemmer de sidste 5 minutters spil. Så skal du bare lige huske selv at fortælle den, at klippet skal gemmes permanent :-)
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Auto record achievement?

Indlægaf Lowlandet » 21. mar 2014 13:48

Fortæl din Xbox: "Xbox Record That" efter at achivementen er poppet, så optager den de sidste 15 sekunders gameplay. ;-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Auto record achievement?

Indlægaf Blauwy » 21. mar 2014 14:03

Lowlandet skrev:Fortæl din Xbox: "Xbox Record That" efter at achivementen er poppet, så optager den de sidste 15 sekunders gameplay. ;-)


30 sekunder.

Jeg kan godt lide at sige Xbox, Snap game DVR. Så kan man vælge de sidste 5 minutter. Synes de der 30sekunders klip er lidt forsinkede nogle gange, så det er fedt med muligheden for lige at få det hele med.

Angående OPs spørgsmål, så er det afhængigt af spillet om den optager spændende ting i spillet. Peggle 2 optager konstant f.eks, når man får en god score. Titanfall optager aldrig, der skal man selv sige det til den.

Så det afhænger af spillet. Når det er sagt, mindes jeg svagt også at de sagde den ville optage alle achievements. Det kunne være ganske fedt i de rigtige spil.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Auto record achievement?

Indlægaf Major Oblivious » 21. mar 2014 14:16

Ryse Son of Rome er også pjattet med og optage..
Tror at jeg har 50 clips liggende, og langt det meste er random kills i gladiator-mode
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Auto record achievement?

Indlægaf ZeanDanielZ » 21. mar 2014 20:20

Fedt med alle de gode svar.. Jeg vil de næste par timer prøve mig lidt frem med alle jeres gode råd. God weekend til jer flinke mennesker! :)
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster