Xboxlife forum

Dying Lights: Good night Good luck -Tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Dying Lights: Good night Good luck -Tråden

Indlægaf TZidakutch » 3. jan 2014 14:56

Hej guys, siden jeg er totalt hyped på Dying light, tænkte jeg at jeg ville starte en tråd!

Spillet er noget blandet Dead Island og parkour, bare med dag og nat cyclus. Man bruger dagen på at skaffe resurse, nakke enkelte zombier, klare missioner og "crafte" våben, lidt ligesom man gør i Dead Island spillene. Men om natten, bryder helvede løs, og Zombier skulle eftersigende gøre det til et helvede at overleve. selvfølgelig kan du stadig gøre det samme som om dagen, nu er zombierne bare endnu vildere, og sværhedgraden i spillet bliver "sat op".

Som kæmpe fan af Dead Island, men flere gennemspilninger har jeg valgt at skaffe mig det her spil fra day1. Og som noget nyt har jeg valgt Xbox'en istedet for min trofaste zombie-slayer PC.

her er 9 minutters gameplay, og man kan godt se niveauet går lidt op, under nat sessionerne
http://www.ign.com/videos/2013/12/17/9-minutes-of-dying-light-gameplay
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Dying Lights: Good night Good luck -Tråden

Indlægaf TZidakutch » 3. jan 2014 15:00

fandt lige en engelsk beskrivelse af spillet også
Survive the Night - During the day, players roam free and scavenge for supplies and weapons. But at night, the world undergoes a deadly transformation: the hunter becomes the hunted as the infected grow more aggressive and numerous, and something far more sinister awakens to stalk its prey.
Free Running Movement - Whether tracking prey or escaping predators, Dying Light lets players swiftly navigate the world by seamlessly leaping between buildings, grappling up walls and pouncing on unsuspecting enemies.
Welcome to the Quarantine - Dying Light is set in a vast open world, delivering expansive and varied environments, a wide variety of enemy classes and a hopeless tale of survival where resources are scarce and the infected are not the only threat.
Brutal Melee and Ranged Combat - get up-close using a variety of light and heavy weapons including knives, bats, axes, sledgehammers and more exotic weaponry or utilize guns and other _repower to take down enemies from a distance.
Choose Your Play Style - Dying Light features four playable characters that can be fully customized and upgraded to match any play style.
Craft Your Weapon - Why use a wrench when you can use a wrench wrapped in electrified barb wire? Dying Light's sizeable crafting system enables players to create a slew of new, more potent weapons and equipment, as well as specialized ammunition.
Breathtaking Visuals and Gameplay - Dying Light is the 1st game powered by Chrome Engine 6, a cutting edge incarnation of Techland's proprietary technology, designed from the ground up for the new console generation, DirectX 11 and other advanced solutions.
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Dying Lights: Good night Good luck -Tråden

Indlægaf Lord Alla » 3. jan 2014 16:21

Ja, det ser superfedt ud. Jeg havde stor glæde og morskab ud af Dead Island + Riptide, så denne titel skal da prøves :-)
Youtube-walkthrough guruen RadBrad har også gennemført en demo af omtalte spil. Se den her: https://www.youtube.com/watch?v=nH27niVlZMM
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Dying Lights: Good night Good luck -Tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 3. jan 2014 16:55

Hvornår udkommer det :-) glæder mig meget til det :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Dying Lights: Good night Good luck -Tråden

Indlægaf Rechain » 3. jan 2014 18:27

Glæder mig også rigtig meget :) men der er ingen officiel dato endnu, gamestop kan man ikke regne med xD

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Dying Lights: Good night Good luck -Tråden

Indlægaf TZidakutch » 3. jan 2014 22:54

men man kan jo tro på gamestops 04/01/14 :) tror det april, siden det amerikansk dato førelse.
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Dying Lights: Good night Good luck -Tråden

Indlægaf Blauwy » 3. jan 2014 23:06

TZidakutch skrev:men man kan jo tro på gamestops 04/01/14 :) tror det april, siden det amerikansk dato førelse.


Du kan tro på hvad du har lyst til, men spillet udkommer ikke den 4.januar af den grund.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster