Xboxlife forum

Zoo Tycoon - KÆMPE problem

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Zoo Tycoon - KÆMPE problem

Indlægaf DrGetHigh DK » 23. dec 2013 22:46

Har købt zoo tycoon til Xbox One idag, da jeg tænkte at det var et must efter de uendelige timer jeg brugte på det gamle pc spil år tilbage. ved ikke hvor mange af jer herinde der har det, men jeg er stødt på et meget stort problem.

Jeg har simpelthen allerede ramt muren for hvor mange exhibits, attractions osv man kan have i sin zoo - altså hvor stor den kan blive. Hvordan helvede kan det lade sig gøre når mappet man kan bygge på er 20 gange større end den plads jeg har brugt.. Håber virkelig at jeg har overset noget og man rent faktisk kan bygge mere for hvis ikke, er det få fuldstændig til grin det spil.

Som det ser ud nu kan man ikke engang bygge et bur til hver race af dyr. Ved ikke hvad udviklerne har tænkt på, hvis det er rigtigt det her.

Please sig det er løgn.. Har ikke batalt for en demo
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Zoo Tycoon - KÆMPE problem

Indlægaf JanR » 24. dec 2013 05:11

En hurtig Google søgning gav dette:

Gamerant skrev:One of the biggest disappointments on the Xbox One edition is the fact that the game has a built-in limit on how many animals and exhibits can be placed. While Zoo Tycoon gives the player a big map with plenty of space, players will typically be forced to stop building when it’s around a quarter full due to a message saying ‘there’s no more room for exhibits’. As a launch title for the system, it was surprising to see such a game-stopping limitation put in place. Animals and items can be removed to make more room, but the game really should allow for more objects to be put in. Editing objects is hard enough with the poorly configured menu interface, which forces players to go back and forth and take far too many steps to perform each task they’re given.


Det ser ud til at begrænsningen ikke kan fjernes, og er at finde ved 'freeform play' også.
Billede
JanR
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Re: Zoo Tycoon - KÆMPE problem

Indlægaf DrGetHigh DK » 24. dec 2013 11:34

Lyder mærkeligt.. Og det er da helt hen i vejret hvis det kun er x1 versionen det gør sig gældende ved.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster