Xboxlife forum

GTA 5 overvurderet?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf andeo1707 » 27. dec 2013 22:40

Jeg ventede længe på GTA Vs udgivelse, fordi jeg var overbevist om at Rockstar ville levere varen endnu en gang. De skuffede heller ikke for jeg fik mig en masse gode timer med det, men jeg må slutte mig til nogle af udtalelserne om at jeg synes bestemt ikke det er det kønneste last gen spil og historien mangler en fokus. Hvad jeg ydermere ikke kan lide er at størstedelen af missionerne er "påtvunget" fordi ellers straffer de dig (FIB osv.).

Når det kommer til sammenligning med Saint's Row, så er jeg måløs over dette, for at løbe rundt med en dildo appellerer vel ikke just til den voksenhumor du referer til? Det var blot et eksempel, men for at være ærlig så tror jeg ikke du har lagt mærke til den mængde energi, der er lagt i de forskellige random karakterer man møder, deres udtalelser, radio-udsendelserne, for der er mange af dem der snakker om den verden vi lever i og tager pis på mange stereotyper. På humordelen mangler GTA V bestemt ikke noget, men der er altid plads til mere :) Saint's Row er sjovt nok, men ikke i længden, da bliver det for meget af det gode.
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf makta » 27. dec 2013 23:23

GTA V er overvuderet. Enig i mange af de ting, du skriver OP.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf CvKM » 28. dec 2013 01:02

Min ven sagde engang om Saints Row 2... "Hold kæft et luder spil!". Jeg skraldgrinede fordi han sagde det på sådan en sjov måde, men jeg var så ganske enig med ham. Synes simpelthen det var noget af det mest åndssvage dengang. Og det blev bestemt ikke bedre med nr. 3 og nr. 4...

God idé, Doc, med det billede der. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf Muggs » 28. dec 2013 06:30

Har også haft Saints Row 1 og 2 ingen af dem sagde mig noget. De røg hurtigt videre. Ikke meget voksenhumor i min verden.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf hrve » 28. dec 2013 18:10

GTA5 overvurderet big time... solgte mit spil efter en uge, syntes det var død kedeligt. Det føltes mest af alt som GTA 4.1 end GTA 5
hrve
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf Rustynail » 28. dec 2013 19:04

Hvad med stemmeskuespillet? Den glemte jeg helt at nævne, kæft det var et amatør dårligt stemmeskuespil af ham der lagde stemme til Jimmy, den irriterede mig helt vildt, den var tydeligvis fake, jeg tror endda at en synkroniseret version ville have været bedre.
Rustynail
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf Rustynail » 28. dec 2013 19:17

Don Drift skrev:SAINTS ROW ER OVERVURDERET!!!

Billede

Saints Row IV brugte de 2 år på at udvikle og endte mindst med et ligeså godt og sjovt spil, mens de brugte 5 år på at udvikle GTA 5 med noget der blev til en rodet halv-røvet historie med kedelige missioner og minispil. GTA 5 er for mig en enorm skuffelse. Det er GTA 5 der er overvurderet. Det er endda Saints Row IV der burde ligge på 97 og GTA 5 der burde ligge på 76.
Rustynail
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf Michelve » 28. dec 2013 19:53

Nu fandt jeg ud at du kigger på metracritics vudering af critics.....tja ingen spil er 100 point værd, kun få kan lide alt i en spil.... så 97 er sikkert overvurderet.... men tror stadigvæk at flere kan lide GTA v i forholdt til saint row.
Som flere kan lide FIFA end NBA eller heller vil se ringens herre end en komedie med Adam Sandler
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf Mitzurugi » 28. dec 2013 20:00

Rustynail skrev:Hvor er alle luderne? Hvor er voksen humoren? Det her er helt klart ikke noget GTA spil, humoren er jo helt forsvundet. Den her serie er ved at løbe af sporet, det er helt klart ikke den GTA som jeg husker fra San Andreas. Der findes ingen humor i spillet, og det er især her Saints Row vinder over GTA.

Humoren har udviklet sig med årene i modsætning til Saints Row som stadigvæk henvender sig til de 13-16 årige. Du siger jo selv at humor er subjektivt, og jeg synes GTA IV og GTA V har haft nogen af de sjoveste personligheder. Mit problem med GTA V er at det tager en krig at komme igennem hvilket er et luksus problem.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf CaptainKicker » 29. dec 2013 05:15

Michelve skrev:Nu fandt jeg ud at du kigger på metracritics vudering af critics.....tja ingen spil er 100 point værd, kun få kan lide alt i en spil.... så 97 er sikkert overvurderet.... men tror stadigvæk at flere kan lide GTA v i forholdt til saint row.
Som flere kan lide FIFA end NBA eller heller vil se ringens herre end en komedie med Adam Sandler


Tror det er bedre at sammenligne med at folk bedre kan lide FIFA end PES :D

Men igen, smags sag. Jeg synes dog bare Saints Row er et sjovt spil, hvor GTA mere er et alvorligt spil, som ligesom er det, når man er igennem det. At fise rundt i Saints Row er dog altid en sikker vinder.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf Rustynail » 29. dec 2013 06:19

Don Drift skrev:Billede

Rapporteret.
Rustynail
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf Rustynail » 29. dec 2013 06:22

Mitzurugi skrev:
Rustynail skrev:Hvor er alle luderne? Hvor er voksen humoren? Det her er helt klart ikke noget GTA spil, humoren er jo helt forsvundet. Den her serie er ved at løbe af sporet, det er helt klart ikke den GTA som jeg husker fra San Andreas. Der findes ingen humor i spillet, og det er især her Saints Row vinder over GTA.

Humoren har udviklet sig med årene i modsætning til Saints Row som stadigvæk henvender sig til de 13-16 årige. Du siger jo selv at humor er subjektivt, og jeg synes GTA IV og GTA V har haft nogen af de sjoveste personligheder. Mit problem med GTA V er at det tager en krig at komme igennem hvilket er et luksus problem.

At eskortere kællinger fra deres alfonser og at dræbe bondage klædte fjender med voksenlegetøj svingende i hænderne tror jeg slet ikke Volition har haft i sinde at henvende sig til det yngre publikum med. Det er bare for at give folk et smil på læben og gøre det sjovere og mere overdrevet, hvilket der ikke er særlig meget af for min del i GTA 5, om man så finder det sjovt eller ej er vel som sagt individuelt.
Rustynail
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf Stefan070483 » 29. dec 2013 08:38

Rustynail : du er nok det, som man i "gamle" dage kaldte en fanboy..!
Det kan da godt være at du personligt synes at det er overvurderet, men derfor skal andre vel også have lov til at synes andet..! Jeg mener, hvad fedt ville der være ved at man både i GTA serien og Saints serien kunne rende rundt med en dildo i hånden og tæve folk?
Jeg er da af den holdning, at jo flere forskellige spil i samme genre desto bedre, end at alle prøver at være det samme...
Jeg købte selv GTA 4 da det i sin tid udkom, i håb om at det var noget for mig, men det var det bestemt ikke..!
Så tænkte jeg det er sgu nok ikke en genre for mig, indtil jeg så prøvede Red Dead Redemption, som for mig er det bedste spil i den genre!

Jeg kan ikke se hvordan et spil som GTA 5 kan være overvurderet, for det kommer jo an på hvem der vurdere det, og hvis de synes at det er et FANTASTISK spil, ja så er det nok fordi at de synes det.....
Ligesom du synes at Saints er det bedste af de 2,hvilket jeg tror at der er flere der er uenige i, end enige med dig i..!
Men det er jo det der er det fede ved at være forbrugerne, vi har lidt at vælge imellem.
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf Rustynail » 29. dec 2013 09:14

Stefan070483 skrev:Rustynail : du er nok det, som man i "gamle" dage kaldte en fanboy..!
Det kan da godt være at du personligt synes at det er overvurderet, men derfor skal andre vel også have lov til at synes andet..! Jeg mener, hvad fedt ville der være ved at man både i GTA serien og Saints serien kunne rende rundt med en dildo i hånden og tæve folk?
Jeg er da af den holdning, at jo flere forskellige spil i samme genre er bedre, end at alle prøver at være det samme...
Jeg købte selv GTA 4 da det i sin tid udkom, i håb om at det var noget for mig, men det var det bestemt ikke..!
Så tænkte jeg det er sgu nok ikke en genre for mig, indtil jeg så prøvede Red Dead Redemption, som for mig er det bedste spil i den genre!

Jeg kan ikke se hvordan et spil som GTA 5 kan være overvurderet, for det kommer jo an på hvem der vurdere det, og hvis de synes at det er et FANTASTISK spil, ja så er det nok fordi at de synes det.....
Ligesom du synes at Saints er det bedste af de 2,hvilket jeg tror at der er flere der er uenige i, end enige med dig i..!
Men det er jo det der er det fede ved at være forbrugerne, vi har lidt at vælge imellem.

Jeg kan bedre lide Saints Row, men jeg siger heller ikke at de nøjagtigt skal være de samme, jeg siger bare at serien er ved at gå af sporet, det er ikke det samme spil som det var for 10 år siden, jeg mener hvad med os der har været med siden San Andreas? Historien er for rodet i GTA 5, som jeg også skrev mere om i første indlæg, stemmeskuespillet var også til tider forfærdeligt.
Rustynail
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA 5 overvurderet?

Indlægaf Stefan070483 » 29. dec 2013 09:41

Dine klagepunkter virker meget søgte i min verden..! Nu har jeg spillet Saints 1-2-3 og det stemmeskuespil var heller ikke det bedste i verden! Jeg er til gengæld glad for at du ikke er spil-udvikler, for så havde vi stadig siddet og spillet pong, og ikke et ondt ord om pong, men det er da dejligt at vi har rykket os en hel del siden det kom.....
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster