Xboxlife forum

Disney Infinity

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Disney Infinity

Indlægaf Morten Skou » 27. aug 2013 20:00

Jeg har netop fået Disney Infinity ind af døren sammen med et par ekstrafigurer og er gået igang med gennemspilningen med figurerne fra Monsters Inc. Men det som undrer mig er, at det indtil videre ikke ser ud som om, at der er nogen egentlig historie i spillet - men at man bare render rundt og udfører småmissioner?

Er der andre herinde som har fået fingrene i spillet?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Disney Infinity

Indlægaf Kehaan » 27. aug 2013 21:00

Ud fra hvad jeg har læst, så er det vidst meget generelt med Monsters Inc og incridibles playset, at det foregår på den måde.

Regner med at hente et eksemplar på Fredag, da jeg også skal havde prøvet det :)
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Disney Infinity

Indlægaf Too Nizzle » 28. aug 2013 11:11

Du skal finde det som hedder Playset - det er der historien er. Du får adgang til playsets ved at sætte den gennemsigtige klump/kugle på pladen.

Pirat-playsettet er det bedste fra startpakken i mine øjne.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Disney Infinity

Indlægaf Morten Skou » 28. aug 2013 11:12

Too Nizzle skrev:Du skal finde det som hedder Playset - det er der historien er. Du får adgang til playsets ved at sætte den gennemsigtige klump/kugle på pladen.

Pirat-playsettet er det bedste fra startpakken i mine øjne.


Jeps det ved jeg godt - men det er som om at historien i det første playset jeg prøvede (Monsters Inc.) var usammenhængende og mere eller mindre bare er fyldt op med små sidemissioner. Pirat playsættet er ret fedt, der er historien sammenhængende - jeg sidder dog fast ved en stor statue som man skal lave en puzzle på, til trods for at den faktisk er korrekt placeret :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Disney Infinity

Indlægaf Too Nizzle » 28. aug 2013 15:29

Hele ok - forstod det som om at du kun kørte "eventyr" og ikke playset :)
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Disney Infinity

Indlægaf Morten Skou » 28. aug 2013 15:32

Nej nej :D

Til gengæld fandt jeg ud af, at det med statuen må være en fejl - for da jeg reloadede mit savegame og prøvede igen, så gik den igennem i første forsøg på præcis samme måde som den stod til før.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Disney Infinity

Indlægaf ALIE » 28. aug 2013 16:18

Morten Skou skrev:Jeg har netop fået Disney Infinity ind af døren sammen med et par ekstrafigurer og er gået igang med gennemspilningen med figurerne fra Monsters Inc. Men det som undrer mig er, at det indtil videre ikke ser ud som om, at der er nogen egentlig historie i spillet - men at man bare render rundt og udfører småmissioner?

Er der andre herinde som har fået fingrene i spillet?


Har købt det til ps3 til nevøerne, to ting jeg syndes er for dårligt, 1 man kan ikke krydse figurer ind i verdener, så for Co op på en bane, så skal du have to fra samme film. Og det meste er skrevet og ikke talt, gør det noget svære for de små at spille selv.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Disney Infinity

Indlægaf Morten Skou » 28. aug 2013 16:23

Hm, jeg synes da at de snakker ret meget - og så endda på dansk?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Disney Infinity

Indlægaf ALIE » 28. aug 2013 16:53

Morten Skou skrev:Hm, jeg synes da at de snakker ret meget - og så endda på dansk?


Nu Har jeg kun set dem spille lidt, på de utrolige og pirats, syndes bare der var en del tekst.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Disney Infinity

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2013 17:47

Har lige fået fingrene i de sidste 2 playset-pakker i dag ... håber at de er lige så gode som PIrates.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Disney Infinity

Indlægaf Kehaan » 31. aug 2013 13:13

Så fik jeg også en startpakke. Hvis nogle er friske er i velkommen til at sende en friend invite.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Disney Infinity

Indlægaf Drembi DK » 30. sep 2013 14:06

Jeg overvejer stærkt af købe dette, men syntes ikke jeg ser så mange spille det.
Er det stadig et spil i smider på og hygger jer med?
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Disney Infinity

Indlægaf tryllehans » 21. nov 2013 16:06

fik købt det for noget tid siden og jeg må sige jeg bruger stadig en del tid i det. Den med meget tekst kan jeg ikke helt genkende. jo de skriver alt hvad der bliver sagt. men jeg syntes ikke jeg ser meget tekst som ikke bliver talt :) Jeg er ret sikker på det er et spil som kommer til at side i boxen meget. syntes det er ret gennemført på mange punkter :) Har spillet mig igennem pirates og biler "eventyrne" ind til videre og er godt igang med toy story. (incredible og monsters fanger mig ikke så meget, men kommer nok når jeg engang er færdig med de andre eventyr jeg har gang i) :)
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster