Xboxlife forum

Spillene vi ikke sådan lige kan opgive

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Vil du forsat game 360 selvom du køber One?

Uden tvivl
18
40%
Absolut ikke
11
24%
Vi får se
16
36%
 
Afgivne stemmer : 45

Spillene vi ikke sådan lige kan opgive

Indlægaf Sanxion » 10. jun 2013 23:22

Hej fellow gamere

Når nu Xbox One kommer i handel og vi spæner ud og køber den....hvad så med de spil vi bare elsker at hive frem i ny og næ og voldgame? Xbox One er jo ikke bagudkompatibel, desværre :x
I mit tilfælde betyder det, at jeg er nød til at have to box'e til at stå side om side for jeg ved jeg ikke kan slippe:

Hitman Bloodmoney
Hitman Absolution
NFS serien
Mass Effect 2+3
GTA 4 (og kommende 5'er uden tvivl)
Assassins Creed serien
And the list goes on

Men hvad så med gamer points? Kan man game på begge konsoller under samme gamertag eller hur? Det har jeg ik' lige styr på :roll:

Har I spil I bare ikke kan slippe som så medfører, at 360 beholdes selvom One bliver købt?
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Spillene vi ikke sådan lige kan opgive

Indlægaf vindingvp » 10. jun 2013 23:29

Sanxion skrev:Hej fellow gamere

Når nu Xbox One kommer i handel og vi spæner ud og køber den....hvad så med de spil vi bare elsker at hive frem i ny og næ og voldgame? Xbox One er jo ikke bagudkompatibel, desværre :x
I mit tilfælde betyder det, at jeg er nød til at have to box'e til at stå side om side for jeg ved jeg ikke kan slippe:

Hitman Bloodmoney
Hitman Absolution
NFS serien
Mass Effect 2+3
GTA 4 (og kommende 5'er uden tvivl)
Assassins Creed serien
And the list goes on

Men hvad så med achievements? Kan man gamer på begge konsoller under samme gamertag eller hur? Det har jeg ik' lige styr på :roll:

Har I spil I bare ikke kan slippe som så medfører, at 360 beholdes selvom One bliver købt?


Du spiller på samme account med samme GOLD medlemskab, så hvis du har 2 år nu, har du 2 år på den nye.
Du får også dine achievements over på den nye!
Billede
vindingvp
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Spillene vi ikke sådan lige kan opgive

Indlægaf Killerder » 11. jun 2013 06:41

I det mindste får du x2 gratis spil på 360'eren hvis du er gold.. Ved ik hvornår man får sine 2 første spil tho' men tror dsv. ikke hitman absolution eller mange af de andre fra din liste bliver en af dem.. (AC2 blir givet gratis ud)

-- ER nu ikke helt sikker på om det var "US" only >,>
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Spillene vi ikke sådan lige kan opgive

Indlægaf BeatenIndiana » 11. jun 2013 15:33

Jeg kan godt lide optimismen i din afstemning.
- Altså, at du regner med alle herinde køber X1 ;)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Spillene vi ikke sådan lige kan opgive

Indlægaf Competa » 11. jun 2013 16:12

Jeg har faktisk tænkt mig at købe en xbox slim model, så jeg kan spille mine gamle X360 spil. Min nuværende X360 er ved at gå død, det er den samme preium model som jeg købte ved launch.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Spillene vi ikke sådan lige kan opgive

Indlægaf Morten Skou » 11. jun 2013 16:17

Jeg har stemt at jeg ikke regner med at spille Xbox 360 når jeg har fået min Xbox One. Det skete ikke med den første Xbox, og jeg tror heller ikke at det kommer til at ske med den nye :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Spillene vi ikke sådan lige kan opgive

Indlægaf Revorge » 11. jun 2013 16:44

Tror ikke jeg kommer til at spille X360 efter Xbox One er udkommet, - det er jo ligesom med alt andet elektronik jeg / man køber - fortsætter jo heller ikke med, at bruge min gamle smart phone efter jeg har købt en ny....
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: Spillene vi ikke sådan lige kan opgive

Indlægaf CaptainKicker » 11. jun 2013 17:24

Smider min PS3 af H til, og sætter x360 over på dens gamle plads, så den står side om side med One. Rart at have adgang til 2 biblioteker af spil, her af min 200+ spil samling til 360'ern. Rock Band, Fallout, Skyrim, Tropico og Saints Row vil stadig blive spillet, på trods af One kommer ind.

Regner også stærkt med jeg skal have Diablo III, Deadpool, GTA V, Saints Row 4, FIFA 14 & South Park-spillet til Xbox 360. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Spillene vi ikke sådan lige kan opgive

Indlægaf Michelve » 11. jun 2013 17:43

Regner med ikke at spiller de gamle spil meget, men fordi jeg har omkring 40 spil som jeg næsten aldrig har kigget på og gerne vil spille lidt mere ,har jeg en grund til at venter lidt med at købe den nye xbox one med det samme. (samt børnesygdomme, betaler fuld pris for konsol/spil ect)

Vis jeg nu købte den vil jeg ikke at stoppe med at spille Halo 4 til den May 21, 2013 hvor nr 5 komme.
Samt Borderlands 2
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Spillene vi ikke sådan lige kan opgive

Indlægaf p1co9210 » 11. jun 2013 18:29

Hvis GTA V ikke bliver next gen, så spiller jeg stadig på den gamle spand :D.
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster