Xboxlife forum

Defiance - et konsol MMO.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 4. jun 2013 10:01

Sieges er tilføjet nu, så er der en helt ny gamemode som ligger og venter, derudover et par nye Episode Pursuits relateret til denne, hvor man blandt andet kan få et eksklusivt køretøj(!!!), nemlig en buggy med til Medic-skin. Hallo, ses vi i Defiance senere eller hvad!?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf BrutalTarbensen » 4. jun 2013 12:06

ZOMBIIIES!!!
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 4. jun 2013 14:53

Mhm! Meget spøjst. Prøvede lige at spille lidt tidligere, men fik ikke nogen Siege-muligheder, desværre. Nåede dog snildt igennem alle Weekly Contracts, ud over den med PvP, og så lige et par Pursuits med de nye zombie-fjender.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 4. jun 2013 16:02

Spændende!

Xboxlife burde smide traileren på forsiden.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 4. jun 2013 16:13

Jeg har lige et spørgsmål. Er der stadigvæk muterede Hellbugs selvom, der nu er Zombier?

Det kunne være fedt, hvis alle de monstre og gamemodes/events, de tilføjer vil blive ved med at være i spillet, således, at der kommer til at være en masse forskelige monstre heletiden, og at spillet nærmest ender med at blive Hell on Earth! xD
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 4. jun 2013 16:24

Nej, de muterede hellbugs er (vistnok) væk nu - de events, som de er tilknyttet, er jo i hvert fald forsvundet. Jeg vil tro, at de er væk, og at det nu handler om at nakke zombie-lignende fjender.

Er I friske på at forsøge at finde et Siege og unlocke det flotte Medic-køretøj senere i dag?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 4. jun 2013 16:26

Øv, det lyder lidt kedeligt. Jeg er ikke så glad for, at man er tvunget til at spille indenfor bestemt perioder, hvis man vil se det hele.

Det kunne være sjovere, hvis alle fjender bare var der hele tiden - nå, sådan er det :P

Spillet er stadig genialt. GOTY so far! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 4. jun 2013 16:39

...hvis der er nogen, der har en BMG på under level 1100, så aftager jeg stadigvæk :-w

Nu, hvor der er Zombier over det hele, har jeg mere end nogensinde brug for det neon-gule Hazmat suit! :lol:

Jeg har penge og våben, jeg kan bytte med.

Jeg ikke mere Arksalvage, da jeg brugte det hele i forsøget på at score en BMG uden held :(

Jeg fik to af Brutal tidligere, men jeg er ikke højt nok level til at kunne bruge dem.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 4. jun 2013 16:51

Shin, hvis du har råd, så kan du få en god en hos Echelon Vendoren ved Muir Processing Plant. Koster omkring 5k og 200 Echeleon Credits.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 4. jun 2013 16:54

Hov! Echelon er da PvP firmaet! Der burde jeg da vist nok kunne score noget kredit!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 4. jun 2013 17:03

Mhm, jeg har i hvert fald over 200 Credits derfra, så mon ikke du også er deroppe ad?
Hvornår er du hjemme og frisk på at spille?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 4. jun 2013 17:28

Nok først efter 20.00 er ved at vaske tøj.

Jeg vil hellere spille Guardians, hvis folk er online til det.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf BrutalTarbensen » 5. jun 2013 08:30

Jeg fandt både zombier og en elektrisk monarch idag, så de er der stadig
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 5. jun 2013 08:57

Ja, det er helt sygt! Vi endte med at blive overfaldet af en BioMonarch, mens vi beskyttede Diablo Station mod zombies. Dét var ev vild kamp, kan jeg godt sige dig!

Ligeledes slutter eventet i Chinatown med, at der kommer 8 Elite Bulwarks. Sikke en kamp!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 7. jun 2013 15:55

Jeg har lige lagt mærke til, at man jo kun behøver 600 Faction-points med en Faction, for at nå op til Trusted. Så er jeg jo slet ikke så langt fra, som jeg ellers havde troet. Jeg mangler egentlig bare primært at spille en del Shadow Wars og Freight Yard, samt lige at få 4 levels (eller er det 3?) med Sniper Rifles, og så lige omkring 900 EGO. Det er lige før, at jeg stadigvæk går efter at få 1000/1000.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron