Xboxlife forum

Defiance - et konsol MMO.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 4. maj 2013 20:30

Jeg kom til at købe Nomade-bilen allerede i forgårs ^_^

Jeg havde 800 point og tænkte; Skal jeg købe 2 nye Arcade-spil eller brænde dem af på et in-game kosmetisk item? Jeg valgte selvfølgelig bilen. Obvioulsy! :-w

Bedste 800 point, jeg længe har brugt :mrgreen:
Senest rettet af Da Senzai 4. maj 2013 20:32, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 4. maj 2013 20:32

Mike.B skrev:Billede


Dragten ser awesome ud, men 1200 Microsoft point, hvis man vil have BÅDE hjelm og dragt. Der sætter selv jeg grænsen [-X
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mike.B » 4. maj 2013 20:35

tjaa jeg har 1900 bits så jeg kan unde mig dragten hvis det skulle være, men jeg vælger nok nomade bilen, det ville hjælpe hvis dragten havde en perk af en slags..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 4. maj 2013 21:12

Jeg håber da for guds skyld ikke, at dragter kommer til at give fordele. Det ville være mægtigt kedeligt at skulle betale ekstra penge for at være competitiv.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 4. maj 2013 21:39

Desværre giver bilen faktisk en pæn fordel, da den damage-wise er meget, meget bedre end alle de andre. Formidabel vogn. Heldigvis er det ikke noget, som man kan bruge i PvP (endnu, i hvert fald).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 7. maj 2013 20:58

Jeg tror, at jeg sætter Defiance lidt på pause.

Jeg kan stadig lide rigtigt mange facetter af spillet, men det er som om, at efter, jeg har gennemført story-mode, så er interessen faldet lidt. I virkeligheden mangler jeg stadig at 100 procente alle Coop-baner, men jeg gider ikke lalle så meget rundt alene i spillet mere ihvertfald. Nu har jeg ligesom prøvet at skyde X antal Y enemies.

Glæder mig til se, hvad der kommer af nyt content. Jeg købte Season-passet allerede dag 1. ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 8. maj 2013 10:04

Så er det offentliggjort at der er en ny crossover-figur efter episode 5, og at der sker et helt crossover mellem spillets og seriens historie mellem episode 8 og 9, mens at episode 13 vil være den sidste i sæson 1 - og så arbejder Trion på et nyt område til spillet, som nok bliver DLC nummer 1. Så må vi se, om det kan holde.

Jeg synes bestemt også, at en del af holdbarheden er røget fra Defiance - netop fordi, at vi efterhånden har fået spillet så meget, og så også fordi at spillet ligger op til grinding. At grinde Weapon XP er fx nemmest ved enten at køre igennem samme co-op bane mange gange, eller ved at exploite Hulkeren i San Quentin.

Egentlig savner jeg bare flere spillere. Der var en del af jer som overvejede at købe spillet tidligere, og som faktisk også skrev, at I havde bestilt det, men jeg synes ikke, at I er blevet set in-game. Jeg så gerne, at vi var lidt flere end to der kørte rundt og smadrede ting - det ville være en hel del sjovere. Spillet er trods alt beregnet til grupper af mindst 4.

Nu er Freight Yard så også kommet tilbage, i det mindste, så jeg tænker lidt, at det bliver til en god omgang PvP i eftermiddag. Håber også, at de har fået fikset de Pursuits som er tilknyttet PvP - så kan jeg da hente en hel del EGO.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 13. maj 2013 14:13

Hvis her er nogen, der har en bmg eller allerhelst to, de gerne vil af med, så modtager jeg gerne! ^_^

Sjældenhed er ligemeget.

Jeg har lvl´et mine op, og jeg har brug for nogle friske. Jeg glæder mig meget til DLC´et kommer. Alle de nye game modes skal nok sparke lidt i spillet igen.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mike.B » 13. maj 2013 20:29

Jeg vil lige hurtigt "Advare" andre Defiance fans om at den nye Episode mission har visse spoilere rent serie mæssigt så har man endnu IKKE set det 5te afsnit af serien bør man vente med Episode missionen til efter serie 5te afsnit
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf jimmy-slagelse » 14. maj 2013 04:45

Hej. jeg har fået Defiance. Så kan i bare add mig.Så kan vi game sammen.
jimmy-slagelse
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mike.B » 14. maj 2013 17:41

Fik endelig Black Dodge challenger
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf BrutalTarbensen » 15. maj 2013 10:37

Shin, jeg har samlet nogle bmg våben sammen (5-6 stk) dem kan du få nogle af, når vi lige ses :)
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 15. maj 2013 15:29

Fedt, jeg aftager gerne dem alle eller bare dem, du kan undvære. Hvis der er noget, du vil have siger du bare til. Våben, scrip, osv :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf BrutalTarbensen » 16. maj 2013 13:27

Jeg vil gerne have en pump shotgun, men det er intet krav. Vi kan bytte eller du kan få :)
De har jo ikke kostet mig noget ;)
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 16. maj 2013 20:28

Jeg har en lilla FRC Heavy Scattergun med "spiral" nano-effect du kan få ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster