Xboxlife forum

Defiance - et konsol MMO.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 2. apr 2013 14:15

Dirty Harry skrev:Var lige i Bilka og købe ind og der så jeg Defiance til salg.


Så du hvor meget det stod til?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mike.B » 2. apr 2013 15:22

lige fået en collectors ind ad døren jubii
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Dirty Harry » 2. apr 2013 15:36

TerrificFalcon skrev:
Dirty Harry skrev:Var lige i Bilka og købe ind og der så jeg Defiance til salg.


Så du hvor meget det stod til?


Jeg mener det stod til 400 kr
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 2. apr 2013 15:49

Okay - så er det da lige før, at det bare bliver en tur i Bilka senere...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mike.B » 2. apr 2013 16:05

for da en i syv.. 4 patches indtil videre
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Reinhold » 2. apr 2013 19:08

Hvad er vurderingen af spillet fra jer, som spiller det nu? Ikke kunne finde nogle anmeldelser via metacritic........
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mike.B » 2. apr 2013 19:14

indtil videre er det da sjovt nok. hvis man kan lide spil som borderlands er dette næsten et must
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Fnapz » 2. apr 2013 19:46

Hvad hvis man aldrig har prøvet borderlands? :-D
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 2. apr 2013 19:46

Jeg var hjemme hos min Lillebror idag, der stod op klokken 06.00 i morges og har spillet det hele dagen.

Jeg synes, at det virker rigtigt fedt. Det virker mest af alt til at være et hyggespil - hvilket passer mig fint, da det er det niveau af gaming, jeg lægger for dagen.

Jeg skal selvfølgelig have season-pass.

Han havde valgt Cloaking og Charge som EGO-Powers. Cloaking virker til at være en rigtigt solid - all purpose power.

Jeg lol´ede, hver eneste gang han dismountede et køretøj. Ens spilfigur flyver ud ad døren, som gjaldt det deres liv, hver eneste gang. Alt for sjovt!

Glæder mig til at fyre op for nogle 4-spiller Coop missioner.
Senest rettet af Da Senzai 2. apr 2013 20:04, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 2. apr 2013 19:49

Fnapz skrev:Hvad hvis man aldrig har prøvet borderlands? :-D


I bund og grund er det bare et 3.RD person shooter i en stor åben verden. Kan du lide skydespil, kan du nok også lide det her.

Du kan sikkert finde nogle, der spiller det på Twitch.tv, og så kan du se, om det ligner noget for dig :P.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København



Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 2. apr 2013 20:15

Haha, det sted han viser billeder fra, er bogstaveligt talt, der hvor man starter i spillet (inden første tutorial, endda!). Forventer han, at så snart du har trykket start løber fjenden over og dræber dig? Fjenderne bliver en del sværere så snart du kommer er kommet forbi tutorial´en og har fået den første mission.

Okay, nu så jeg den så færdigt, og han siger selv, at videoen ikke er repræsentativ. Hvorfor postede du den, var der en mening med det?

Det er lidt steneren når folk bare poster vids og links uden ord, der fortæller noget om det, de poster.
Senest rettet af Da Senzai 2. apr 2013 20:19, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Fnapz » 2. apr 2013 20:19

Da Senzai skrev:
Fnapz skrev:Hvad hvis man aldrig har prøvet borderlands? :-D


I bund og grund er det bare et 3.RD person shooter i en stor åben verden. Kan du lide skydespil, kan du nok også lide det her.

Du kan sikkert finde nogle, der spiller det på Twitch.tv, og så kan du se, om det ligner noget for dig :P.



Tak, jeg tjekker det ud :-D
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Dirty Harry » 2. apr 2013 21:46

Da Senzai skrev:Haha, det sted han viser billeder fra, er bogstaveligt talt, der hvor man starter i spillet (inden første tutorial, endda!). Forventer han, at så snart du har trykket start løber fjenden over og dræber dig? Fjenderne bliver en del sværere så snart du kommer er kommet forbi tutorial´en og har fået den første mission.

Okay, nu så jeg den så færdigt, og han siger selv, at videoen ikke er repræsentativ. Hvorfor postede du den, var der en mening med det?

Det er lidt steneren når folk bare poster vids og links uden ord, der fortæller noget om det, de poster.



Jeg sad og undrede mig TotalBuscuits argumentation. Han har ikke færdiggjort den første tutorial og brokker sig over at mobs ikke angriber. Så vidt jeg husker fra WoW så angreb mobs heller ikke i de startområder (Northshire Abbey), så det er et noget underligt argument.

Nu er han PC gamer så jeg kan forstå at han nævner problemet med 120 hz skræme men come on, det virker ret søgt.

Når jeg læser tråden på /r CynicalBrit, så synes jeg ikke rigtigt at der overhoved er noget at komme efter fra hans side.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mike.B » 3. apr 2013 13:24

kæft jeg er blevet bidt af Defiance..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster