Xboxlife forum

Rainbow Six Black Arrow info. Release dato, prisen, histori

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Rainbow Six Black Arrow info. Release dato, prisen, histori

Indlægaf stuckpizza » 29. apr 2004 19:17

siden, jeg ikke kan skrive nyheder, kan jeg alligevel gøre en indsats.

Ifølge www.gamestop.com vil Rainbow Six 3: Black Aroow`s release dato være den 02/08/2004.
Spillet vil koste $39.99.

Historien er:
"A series of attempts to kidnap telemetry and rocket scientists pulls Team Rainbow into a spiderweb of international intrigue. An international cabal of renegade military officers is trying to create conflict in the oil-rich regions around the Black Sea, giving them an excuse to swoop in and seize control. Team Rainbow must stop the terrorists from developing weapons of mass destruction, and prevent them from starting a devastating war."

xboxlife.dk vil holde dig opdateret af dette spændene spil, når mere kommer frem.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf PsykopatGamer » 30. apr 2004 06:04

tak skuckpizza for oplysningen:D
men er gamestop ikk' fra USA?????
så kan vi jo ikk' regne men release dato ikk???
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 30. apr 2004 07:13

Spillet kommer dog sikkert i August måned her hjemme.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Azbox » 30. apr 2004 13:38

Yop det tror jeg også!!
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Re: Rainbow Six Black Arrow info. Release dato, prisen, his

Indlægaf dark » 11. jun 2004 16:39

Stuckpizza skrev:siden, jeg ikke kan skrive nyheder, kan jeg alligevel gøre en indsats.

Ifølge www.gamestop.com vil Rainbow Six 3: Black Aroow`s release dato være den 02/08/2004.
Spillet vil koste $39.99.

Historien er:
"A series of attempts to kidnap telemetry and rocket scientists pulls Team Rainbow into a spiderweb of international intrigue. An international cabal of renegade military officers is trying to create conflict in the oil-rich regions around the Black Sea, giving them an excuse to swoop in and seize control. Team Rainbow must stop the terrorists from developing weapons of mass destruction, and prevent them from starting a devastating war."

xboxlife.dk vil holde dig opdateret af dette spændene spil, når mere kommer frem.


Hvordan kan du have et billed på bin underskrift...... :?:
¤:::: 8) XBOX 8) :::::¤
:::: The King Of :::::
¤::: All Console ::::¤
dark
Niveau 0
 
Indlæg: 29

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron