Xboxlife forum

DarkSector (PS3/Xbox2)

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

DarkSector (PS3/Xbox2)

Indlægaf GrillBillerDK » 3. apr 2004 22:21

Nogen som har fulgt lidt med dette spil og kan fortælle noget?

fra IGN:
April 02, 2004 - Digital Extremes, the Canadian developer that's worked hand-in-hand with the Epic Games to create versions of Unreal and Unreal Championship on various systems, announced today the development of a new and original game designed specifically for PlayStation 3 and Xbox 2. It's called Dark Sector.
+ en video: Efter grafikket at dømme kort.. så lad os håbe at det er PS2 vidoen.. hehe
http://media.ps2.ign.com/media/674/674095/vids_1.html#

Meget mere hvor det kommer fra
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf rasmus » 3. apr 2004 22:31

har hørt en lille smule om det nogle af screenshotsne er meget gode :!: :!:
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf Anastacio » 3. apr 2004 23:16

Der er vidst lidt mere info her:

http://news.teamxbox.com/xbox/5617/Dark ... -Announced

Jeg fandt desuden også lige det officiele site:

http://www.darksector.com/
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 4. apr 2004 14:17

Grafikken er ikke engang TÆT på hvad jeg havde forventet af PS3 og Xbox2. Meget skuffende... Men håber da det er et spil der vil blive kategoriseret som "Dårlig grafik"...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Tommy » 4. apr 2004 16:11

Jeg synes i det hele taget at det er aalt for tidligt at begynde at lave Xbox2 spil! Jeg synes godt at de kunne vente en DEL år endnu før Xbox2'en kommer.. Meget ærgeligt npr man har brugt så mange penge på Xbox, så kommer der pludselig en ny, MEDMINDRE man kan spille de gamle spil på den nye, så er det sgu helt ok!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 4. apr 2004 16:37

Nu er det heller ikke alverden man ser i den korte Tech demo video..
ikke nok til at man kan dømme næste generation af konsol grafik.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 4. apr 2004 17:01

Nej, men det man KAN se, ser ikke imponerende ud.

Og Tjumi, det er stadig først i 2006... Og det har vi vidst i lang tid. De begynder allerede nu, fordi de vil have en god Launch line-up af spil.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 4. apr 2004 17:42

Jeg synes heller ikke det ser så fantastisk ud, ej heller grimt. Men videoen er desværre ikke ingame og det er der grafikken skal op:)
Playkid
 


Indlægaf Tommy » 4. apr 2004 18:18

Jaja, jeg ved det, men alligevel ærgeligt hvis man ikke kan spille sine gamle spil på xbox2!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 4. apr 2004 18:32

til det med at Xbox2 måske(højst sansynlighed) ikke kan spille Gamle Xbox spil.. kan jeg kun være enig med Peter Moore.
//Citat:
- Jeg mener, at bagudkompatibilitet hovedsageligt er et PR-problem. For PlayStation 2 var det kun vigtigt i de første 60 dage, indtil der var gode PS2 spil på hylderne. Herefter var der ikke den store interesse for at spille gamle PlayStation spil, fastslår han og fortsætter med et smil, det er mest af alt en besked til forældrene om, at de ikke har smidt penge ud af vinduet på at købe spil til deres børn.
//Citat slut
(Rettelse... fra Boomtown)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 4. apr 2004 18:57

Præcis.
Og det ville kræve utrolige kræfter, da Xbox2 så skulle køre en Emulator. Grundet at de har skiftet Grafik chippen ud far en nVidia til en ATi.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 4. apr 2004 19:01

Grafikken man ser i videoen er ikke ingame nej, men det er ingame grafik.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 4. apr 2004 19:26

Men stadigt ikke helt det samme.
Playkid
 


Indlægaf stuckpizza » 5. apr 2004 09:48

til Buktu: hvordan ved du at xbox 2 først kommer i 2006.
efter min research kommer den efteråret 2005.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Tommy » 5. apr 2004 12:23

Hm.. Men man kan jo stadig spille sine gamle spil på sin gamle Xbox.. Jo ingen grund til at smide den ud, bare fordi der kommer en ny!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 25 gæster