Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Morten Skou » 4. jan 2015 02:05

Fik endelig lidt tid til at spille Xbox :D Det blev til Defense Grid 2, som jeg havde købt for et godt stykke tid siden, men som jeg ikke havde prøvet. Men øj et fedt spil, jeg var tryllebundet af det i 7-8 timer i træk og endte med at få det gennemført her klokken 2 i nat.

Hvis du ikke ved hvad det er, så har Jakob skrevet en anmeldelse af det her:
http://www.xboxlife.dk/review/defense-grid-2-903.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Sekspac » 4. jan 2015 07:02

Fik gennemført Walking Dead Season 1 på Xbox One med 1000 GP
Sekspac
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lord Alla » 4. jan 2015 10:38

Efter små 1800 kampe i World of Tanks fik jeg endelig "Don't scratch the paint" til 20 gamerscore. Achievementen gives, hvis du modtager potentielt 1000 damage points, men ingen skade tager - det er et spørsmål om tier-fjender, afstand, vinkling af tank og ekstremt held :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf heinstach » 4. jan 2015 16:32

345 i Crossy Road
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mike JezZ » 4. jan 2015 17:14

Fik "I'm On Fire" i Titanfall i nat med nogle gode gutter herinde fra Xboxlife :D Hold da op det var sjovt.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lord Alla » 9. jan 2015 01:00

Efter at have platoonet med John Bio tænkte jeg, at jeg lige kunne prøve RANGER-achievementen (siges skal, at jeg har jagtet den i små 300 kampe kun med den for øje. Achievementen går på, at du skal smadre ALLE fjentlige light-tanks i en kamp).
Anyways, til det formål har jeg købt en leichttraktor (tier I) og købt binoculars, camou og "minus 10% on aiming". Så får 30.000 og sikkert tyvende gang kører jeg ind i Province (rain eller night - jeg ænser jeg ikke, men holder mig til taktikken, der siger, at jeg skal stå højt, bagerst og kun dreje turret/tårn for at forblive undetected :-)).
Denne gang er der 5 light tanks. Jeg tager den 1. ud, men bliver opdaget. Derpå ruller jeg bagom en klippe og tænker: fuck, endnu en tabt kamp (man har ikke tid til at blive opdaget, da tier 1 er papirstanks, som HURTIGT bliver smadret). En ven ruller forbi mig, og jeg ruller i en anden lidt bagud retning. De spotter ham og skyder mod ham, og i den proces tager jeg 2 lights ud; en i blinde hvor jeg skyder efter tracer-ild (hold nu kæft hvor er jeg god :D . Min ven smadres, og jeg spotter endnu en light, som jeg tager ud.... Derpå spottes den 5. og sidste light i dalen langt under til venstre for mig. Jeg kaster tanken ud over klipperne og på vejen ned er jeg ved at støde sammen med en allieret med meget lavt health og undgår derfor ild fra 2 mediums, som forsøger at tage ham ud. En anden skyder forgæves på den 5. light tank, der gemmer sig bag et hus, men med mit frontalangreb kommer jeg på skudhold og med 2 skud tager jeg ham ud - den 5. og sidste lighttank. Ikke nok med det, så svømmer de 2 sidste mediums rundt på klipperne og med et hushjørne som dække lykkes det mig også at tage dem ud... Sådan Lord Alla 5 lights og 2 mediums, alle andre 0. Ranger-achievementen popper efter kampen... Ovenstående lyder da ganske simpelt, men siges skal, at 2 af modstanderne havde både Ranger og Don't scratch the Paint. To havde 1000 kampe under huden, og en anden havde 560/700 i World of Tanks.
Spøjs lille ting: Jeg fik Ranger i kamp 1945 på en aften, hvor DR3 sender Operation Valkyrie.
Og nå ja, fik jeg nævnt, at Ranger udløser 10 (ti) gamerscore. WTF! :-)
Now, let's role out...
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Bjarke Brie » 16. jan 2015 20:33

kom igennem Halo 2 på Heroic. Det er fandeme for sindssygt på Legendary, der klarer jeg ikke engang første bane...
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Blauwy » 18. jan 2015 15:10

100% i Hotline Miami.

Kæft det er verdens mest frustrerende spil :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 8. mar 2015 19:35

Jeg fik gennemført Army of Two - The Devil's Cartel på "Insane"...- Startede i går :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 9. mar 2015 17:05

Jeg rundede lige de 80000 i achievement points ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mitzurugi » 15. mar 2015 13:08

Det lykkedes mig at klare den berygtede "hidden level" i Chariot. Tak til min bror for hjælpen, det var den ultimative test for vores broderskab!
Nu ser min TA-score således ud:
Billede
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Twinkling » 15. mar 2015 13:09

wow, er chariots ratio helt deroppe?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf spif2001 » 15. mar 2015 14:18

Fik endelig gennemført Dead Rising 3. Har haft det siden udgivelsen...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mitzurugi » 15. mar 2015 17:40

Twinkling skrev:wow, er chariots ratio helt deroppe?

Ja, der er nogle vanvittigt svære achievements. Guld i all speed runs er tæt på umuligt, det samme gælder at klare hidden level uden gadgets, udviklerne må være sadistiske!
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lord Alla » 17. mar 2015 23:00

Alien: Isolation. Fik både Mercy or Prudence, One Shot og Survivor i en og samme gennemspilning. Det er da godt klaret.
I øvrigt et af de bedste spil i MEGET lang tid. Bare lydsiden ved titelskærmen lader dig fortælle, at her er en stor oplevelse i vente. Spillet er super fedt og kan varmt anbefales.
You are getting hysterical - ja, det tror da fanden, når du vil smadre mit ansigt!
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster