Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 27. maj 2017 21:38

Fik gennemført de sidste baner i "Free Roam" i Lego Marvels Avengers på Xbox One, samt de sidste achievements.... og så fik jeg gennemført Episode 5 i The Walking Dead Season 1 på Xbox One :-P

... og er dermed under 1000 point fra at runde de 100.000 :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg

+2

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Niki Lauda DK » 28. maj 2017 15:01

Fik skrabet 5,5 millioner GTA$ sammen og købte en Superyacht. Fuldstændig ubrugelig og upraktisk. Men den er sgu meget fed 8-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 28. jun 2017 23:01

Fik gennemført Vikings: Wolves of Midgaard.

Ehh, et fint action RPG uden særlig meget dybde. Kan ikke anbefales medmindre man virkelig elsker nordisk mytologi eller bare vil prøve noget andet end Diablo.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf spif2001 » 29. jun 2017 06:34

CaptainKicker skrev:Fik gennemført Vikings: Wolves of Midgaard.

Ehh, et fint action RPG uden særlig meget dybde. Kan ikke anbefales medmindre man virkelig elsker nordisk mytologi eller bare vil prøve noget andet end Diablo.

Tak for mini-review. :)

Jeg havde overvejet at købe det, men nu venter jeg til at jeg kan få det smidt i nakken ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 29. jun 2017 12:21

spif2001 skrev:
CaptainKicker skrev:Fik gennemført Vikings: Wolves of Midgaard.

Ehh, et fint action RPG uden særlig meget dybde. Kan ikke anbefales medmindre man virkelig elsker nordisk mytologi eller bare vil prøve noget andet end Diablo.

Tak for mini-review. :)

Jeg havde overvejet at købe det, men nu venter jeg til at jeg kan få det smidt i nakken ;)


Jeg tænkte sjovt nok også på, om jeg skulle anbefale det til dig eller ej. Men jeg synes ikke der er ret meget der retfærdiggøre at give over 100,- for det. Level-systemet er OK, og de "gifts", eller abilities som man bare ville kalde det, man får er så standard som noget kan være. Det innovative er, at man får forskellige gifts/abilities baseret på hvilken class/wep/nordisk figur man vælger. Men udover det, et forvirrende level system hvor man skal samle "blod" fra fjender. Det er alt for tit at man skal vende rundt og samle det som spillet ikke automatisk samlede op.

Crafting er kedeligt. Man grinder for at få træ, sten og krystaller (ikke mange forskellige ressourcer) for at level de 4 shops i main byen op, og så skal man være heldig at de tilbyder våben eller armor som man random crafter og får buffs til. Kun 1 ting jeg lootede fra dungeons kunne jeg bruge. Ellers er man afhængig af bosserne i hver dungeon smider hvad man skal bruge.

Alle dungeons/områder er ret standard, og mangler lidt den der "Diablo"-følelse og kreativtet. Enemies er der ikke mange forskellige af, og boss-kampene er for det meste standard og ret nemme.

Spillets force er, at det er langt. Tror jeg brugte 13 timer på main quests. Hvis man vil have udfordring og grinde, så er det er okay. Men alt det der gjorde Diablo, Baldurs Gate, Torchlight, Sacred 2 og Path of Exile godt, mangler Vikings. :-/

Som jeg skrev. Det mangler virkelig dybde. Men grafisk er det fint, og jeg sad bare og slog en masse monstre ihjel. Så på det punkt er det okay. Men ellers er det svært at anbefale.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 30. jun 2017 16:16

Steg fra LVL 25 til 49 i dag med min hardcore Witch Doctor i Diablo 3 som jeg startede op i går. Så mangler jeg bare de sidste 21 LVL's for at få en achievement for at nå LVL 70 med en hardcore character :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 1. jul 2017 16:13

Fik nu min Hardcore Witch Doctor op i LVL 70, og dermed fik jeg lige 50G :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 30. jul 2017 23:40

Fik spillet lidt af hvert her til aften. Fik gennemført Saints Row IV - Enter the Dominatrix DLC'en... se det er bare humor på højt plan. Mega genialt lavet, og kan varmt andbefale folk at gennemføre det :-D :-D
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 18. maj 2018 02:35

Jeg fik endelig gennemført Red Dead Redemption. Timing kunne ikke være bedre med Xbox One X enhancement og et 4k TV. Men efter 8 år på hylden fik jeg endelig klaret det. Sikke et spil. Holder stadig i dag. Slutningen var lidt brutal og nogle af missionerne var lidt repetetive. Men udover det. Fantastisk spil. Glæder mig til 2ern
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Niki Lauda DK » 18. maj 2018 07:05

Fik startet op i Forza 7 og havde Blade Dk med på sidelinjen via mixer. Det gik okay, men i Nissan GT-R'en på våd bane, blev jeg udfordret :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Aaliyahchili » 19. maj 2018 15:53

Fik nappet Hope for everyone achivement i Attack on Titan/wings of freedom....mangler nu kun 5 achivements i dette fede spil...
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 20. maj 2018 13:46

For første gang nogensinde, har jeg startet en seasonal character op i Diablo 3. Nåede til LVL 7 i går aftes... og LVL 67 nu her :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 22. maj 2018 07:58

Mysticurse skrev:For første gang nogensinde, har jeg startet en seasonal character op i Diablo 3. Nåede til LVL 7 i går aftes... og LVL 67 nu her :-P

Og så nåede jeg lige paragon LVL 67 i går :-p
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Benja190782 » 23. maj 2018 20:48

Jeg klarede hele 2 kampe i FIFA 18 FUT Seasons uden et raserianfald.

Det er faktisk lidt af en bedrift hvis jeg selv skal sige det.

Har aldrig oplevet så sindsoprivende et spil som FIFA.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 24. maj 2018 01:08

Benja190782 skrev:Jeg klarede hele 2 kampe i FIFA 18 FUT Seasons uden et raserianfald.

Det er faktisk lidt af en bedrift hvis jeg selv skal sige det.

Har aldrig oplevet så sindsoprivende et spil som FIFA.


Wow det er præcis samme antal kampe jeg har spillet siden januar. Dog begge med raserianfald. Well done!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron