Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 11. sep 2013 23:08

Jeg nørdede helt ud og startede op for magic 2013. Aldrig har jeg spillet sådan et spil før, hverken fysisk eller virtuelt, men det var godt nok fængende. Tæskede den første modstander i campaign og så fik jeg ellers prygl to gange af den næste modstander, men tredje gang var lykkens gang, og så fik han ellers bare smadder. Jeg endte med at have et creature på bordet der kunne tage ham, og tre instants der også kunne. Dejlig overlegen følelse.

Når man har vundet i campaign kommer der et logo på den modstander, hvad betyder farverne? Er det hvor godt jeg har klaret mig?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf tue69 » 12. sep 2013 14:08

Overlord i ME2. Egentligt et meget fedt stykke DLC, til tider nærmest småspooky.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 12. sep 2013 20:04

Vestergaard skrev:Jeg nørdede helt ud og startede op for magic 2013. Aldrig har jeg spillet sådan et spil før, hverken fysisk eller virtuelt, men det var godt nok fængende. Tæskede den første modstander i campaign og så fik jeg ellers prygl to gange af den næste modstander, men tredje gang var lykkens gang, og så fik han ellers bare smadder. Jeg endte med at have et creature på bordet der kunne tage ham, og tre instants der også kunne. Dejlig overlegen følelse.

Når man har vundet i campaign kommer der et logo på den modstander, hvad betyder farverne? Er det hvor godt jeg har klaret mig?


Så vidt jeg husker er der 3 cirkler omkring modstanderens logo - bronze, sølv og guld? Det afhænger af, hvilken sværhedsgrad du spiller på, hvis jeg ikke husker helt forkert.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 12. sep 2013 20:14

Hmm.. ok. Det må jeg kigge efter.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mikkel12 » 15. sep 2013 19:00

Fik mit number one achievement i Quake 4 idag :D
Mikkel12
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 15. sep 2013 19:11

Har sat i sofaen og spillet 4-mands coop med nogen venner i Diablo 3, og vi fik så gennemført det her søndag aften. Mega awesome, glæder mig til at vi skal igennem det på et højere niveau.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf tue69 » 16. sep 2013 10:52

Arrival DLC til ME2 - okay stykke DLC, men synd at det ikke er en del af main-story, da det er ret essentielt for ME3.

Derudover From Ashes i ME3, hvilket var noget tyndt, hvis man ser bort fra Javik.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 17. sep 2013 02:37

Jeg har fået spillet lidt GTA V, nøj det er godt. Hvis der er nogen der finder ud af, hvordan man kan åbne en armored truck uden eksplosiver, så må de meget gerne skrive det. Forsøgte i laaaang tid.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Twinkling » 20. sep 2013 00:37

Vestergaard, skyd på håndtagene på dørene bagpå, du hører et ekstra "klonk" når du rammer rigtigt - så tager det ikke så mange skud.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 20. sep 2013 06:55

Ahh, tak. Nu har jeg ellers sørget for at de alle tre hele tiden har masser af sticky bombs, men det er endnu nemmere bare at skyde ham med kufferten, inden han lægger den i bilen. Har fået 3000 den ene gang og 6000 den anden.
Jeg er 33% i gennem nu, og det føles næsten som om, at jeg kun lige er kommet i gang. Jeg har fået spillet 14 timer på tværs af de tre karakterer.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf NorthernLiteDK » 20. sep 2013 15:44

1000G i lost planet 3 først i danmark og kun 22 andre på trueachievements der har klaret det
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lasborg » 20. sep 2013 22:51

Kom igennem Far Cry 3 i dag. Fint spil.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Twinkling » 23. sep 2013 13:06

NorthernLiteDK skrev:1000G i lost planet 3 først i danmark og kun 22 andre på trueachievements der har klaret det

Husk nu at det ikke er alle med en xbox 360 som har registreret sig på TA. Så at du lyder så sikker på at du er den første i hele danmark til at få alle achievements i et spil får dig bare til at lyde påståelig (for at sige det mildt).
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Viv3ify » 23. sep 2013 20:51

Fik klaret mig gennem story mode i GTA V, nu er det på vej mod de 100 % completion! :)
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TwankyDK » 24. sep 2013 22:56

Vestergaard skrev:Jeg har fået spillet lidt GTA V, nøj det er godt. Hvis der er nogen der finder ud af, hvordan man kan åbne en armored truck uden eksplosiver, så må de meget gerne skrive det. Forsøgte i laaaang tid.


Ignorer dem hvis det er for svært, gør jeg også, ender altid med 3 stjerner wanted level, fordi man er tvunget til at skyde de 2 sikkerhedsvagter, spillet tager åbenbart ikke højde for man har lyddæmper på sin pistol...

Du tjener rigelige penge i løbet af spillet, believe me :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster