Xboxlife forum

Top 10 - OVERratede spil

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf S Dark » 20. jan 2006 18:25

8) 8) 8) I gamespot siges der DoA at være et af de bedste fighting spil 8) 8) 8) læs selv deres anmeldelser ;)

BACK TO TOPIC!
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Hanky » 20. jan 2006 18:47

Alt hvad GameSpot siger, er nødvendigvis ikke alles mening :) - Dette kunne også være medvirkende til, at jeg synes det er overrated :)

Anyway, nu fortsættes topic.
XBOXLIFE.dk
Hanky
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf HunkyDory » 21. jan 2006 12:51

Hanky skrev:Hanniste, hvis du kun har spillet 3'eren, er det jo klart du synes at Tekkens animationer er mere stive, end DOA3+U :) - Tekken 3 var til en anden generation af maskiner.

Men som Teluc så flot fremhæver, er der rigtig mange unlockables i f.eks. Tekken 5.

Og spørg næsten hvilken som helst fighter-entusiast, og du vil få samme mening, som jeg har givet til kende, hvad angår controlleren :)

Men altså - ro på folkens! :P
Alt hvad jeg skrev, er egen personlig mening, og var blot nogle af de ting, som jeg mente var overrated ved spillet.


den med controlleren er jeg ikke enig med dig i og kender mange der også foretrækker xbox joypad til fighting som har begge consoller!, og jo jeg har også spillet T5 men kun meget lidt og mit indtryk er helt klart er det er mere stift end DOA, og den med unlocks, min fejl!:)...

back to topic!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf ReVaN » 21. jan 2006 16:37

jeg må sige at jeg også finder hele DOA serien overrated... men det syntes jeg faktisk også om tekken...

klarede DOA 3 med alle persorne på nogle timer... helt seriøst var det eneste svære bossen, som også var ret latterlig...

Tekken, må jeg sige at jeg også syntes virker ret stift, har ikke spillet serien så meget, men alligevel nok til at jeg syntes dette...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Hvad med Rainbow Six: Lockdown...

Indlægaf Pr3dator DK » 24. jan 2006 18:36

Så vidt jeg kan se er der ikke nogen der nævner Rainbow Six: Lockdown... God damn det var dårligt... jeg tvang mig igennem de første 4-5 baner og så svor jeg at aldrig spille det mere. Det var som om hele serien havde taget et step bagud i tiden... der var lagt nogle nye fede effekter på - men udover det så lignede grafiken (ikke mindst character-designet) noget der var mindst et par år gammelt. Det ville jeg dog nok ku ha levet med hvis gameplayet var i orden - men det var det vidst ikke - sjældent har jeg oplevet noget så ringe...

Butcher Bay var da ALT FOR SEJT!!! Kan ikke se hvorfor ikke alle elsker det spil :P

Jeg kan ikke heller forstå kritiken af Halo, måske Halo 2, men da Halo 1 udkom så havde den da ret mange velfungerende nyheder (måske ikke helt nye nyheder, men knapt nok set før), det var ihvertfald det første konsolspil jeg prøvede hvor man kunne både, køre bil og tanks, flyve rumskibe og have nogelunde ok bots med sig. På det tidspunkt fandtes der bilspil, flyvespil og fede shooters - men ingen der på en velfungerende måde blandede disse forskellige typer af spil...

En anden ting... er det bare mig der husker i søvne (eller hvad det nu hedder) men havde ikke Gamespot til at starte en ret dårlig, eller i hvertfald lunken anmeldelse af Perfect Dark Zero - for at så nu godt en måned efter release, ha ændret den til noget der nærmest ligner top-karakter? What ever, det er nok bare mig...
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster