Xboxlife forum

hvilket 360'er spil har bedst grafik

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Okotta » 22. aug 2005 11:14

Vi snakkede om grafisk imponerende spil.

Ikke om man ku' li' selve indholdet :wink:
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf L1 Solid » 22. aug 2005 14:13

PS2 playkid skrev:Det er jo ikke alle der interreserer sig for svedige mænd som går og slår på hinanden ;)
.


Men du er en af dem der gør ;)
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Buktu » 22. aug 2005 14:30

Heh, ja selvfølgelig, det kørte på rigtig PS3 hardware.. :roll:

Det kørte lige så meget på beta kits (Dual geforce6800GT i SLi fx) som Microsofts gjorde. Selvfølgelig har de ikke den færdige hardware nu, hvad regner du med! Microsoft har først deres endelige arkitektur færdig i de BETA kits de sendte ud efter E3, omend de helt sikkert kører med lavere clockfrekvenser. Det eneste fungerende R500 kort på E3, var i ATi's bod. Udviklerne havde ikke haft adgang til det før E3. Der havde de udviklet på Radeon 9800Pro kort, og X850XT kort.

Jeg har til stadighed ikke set nok til at blive imponeret. I hvert fald ikke til at overbevise mig om at PS3'en skulle være overlegen på nogen måde.
Det eneste der har imponeret mig personligt, er det Endless Saga billede Webzen slap ud. Jeg stoler på Webzen, og de siger det er real-time.. Se det er imponerende.. :) Men det er stadig bare en lille film, og ét billede.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Okotta » 22. aug 2005 15:21

Buktu skrev:Det kørte lige så meget på beta kits (Dual geforce6800GT i SLi fx) som Microsofts gjorde.


Er det noget du kan bevise eller gætter du bare igen?
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf Buktu » 22. aug 2005 16:18

Fair nok, PS3 dev kits består (Eller gjorde i hvert fald under E3) af en Cell processor på 2.4 ghz. Nogen nærmere detaljer om den udgave af processoren, fx ved vi ikke hvor mange SPE'er vi har med at gøre.. :p
Grafikkort har de så ikke udtalt noget om, bortset fra at det er ringere end det endelige, men er ellers overbevist om at jeg læste Geforce6800 i SLi. Hvilket også ville være naturligt nok, da stort set er den performance du får ud af et Geforce 7800 kort, som bekendt er meget lig det RSX kort der kommer i PS3.

Men forklar mig lige hvorfor du mener det er så skidt at Microsoft anvendte G5 processorer, og Radeon kort til E3? Det er jo for helvede den samme software, det er jo ikke fordi de på magisk vis forskønner deres produkter (*Host* Sony*host*).

http://www.gamespot.com/news/2005/07/22 ... 29611.html

Nyheden blev skrevet i sidste måned, og dengang var der blot 450 PS3 dev kits ude. Der er så kommet 200 ekstra ud her i August :) Og så 200 mere i September, for derefter at køre den helt ud, og sende 3000 ud i December.

Fandt også en anden interessant artikel om Xbox360 BETA Dev kits, og hvilken betydning de har for spillene;
http://xbox360.ign.com/articles/636/636018p1.html

Interessant læsning.. :) Microsofts BETA kits har åbenbart været temmeligt forsinkede...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Maltéz » 29. aug 2005 10:40

Flotteste ´360 titel? Hmm. Jeg synes faktisk Kameo bør løbe med titlen. Verdenerne er virkeligt store og der er masser af detaljer. Prøv at hente E3 2005 traileren og se specielt på slottet i én af banerne. Virkelig imponerende...
Jeg er dog ret sikker på at Perfect Dark Zero slår alt når vi engang får fingre i det, præcis som originalen gjorde tilbage i 2000... Rare har altid været overlegne på det grafiske og animationsmæssige område.
Senest rettet af Maltéz 20. mar 2006 14:43, rettet i alt 1 gang.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf HunkyDory » 29. aug 2005 16:03

Ja kameo er en rigtig flot spil, men jeg kunne bare godt savne et "virkelighedstro" spil, i stedet for sådanne nogle tegneserie agtige spil. Ikke fordi jeg har noget imod dem, det er bare i de "virkelighedstro" spil hvor man rigtig kan se hvad consollen dur til, har bare sevnet det lidt!..
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Rechain » 29. aug 2005 17:52

Har det på samme måde, hannibal :D
Glæder mig til Project Gotham Racing 3...

Og virkelig også til WarDevil hvis det virkelig kommer til at se så flot ud in-game som det siges... (?!?)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf il gigolo » 29. aug 2005 18:46

Vil mene at Gears of War har den mest virkelighedstro grafik af FPS'erne... Doom3 enginen kan i Quake 4 ikke følge med Unreal 3 enginen... War Devil ser også interessant ud, men vi ved ingenting endnu om det... Synes at PDZ har et lidt tegneserie-agtigt "look" over sig...

men PGR3 har heller ikke noget at være kede af... wow! håber bare at skadesmodeleringen er lidt bedre end 1'eren...

Et spil som jeg skal have og som ser lækkert ud er TES4: Oblivion... Men lignende titler, som jeg håber at vi får at se til 360'eren, er Might & Magic: Dark Messiah og det meget omtalte (fordi det er lidt useriøst) Project Offset...
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf HunkyDory » 30. aug 2005 21:04

Ja Oblivion ser også ganske spændende ud, men jeg tænker på at købe TES #3 til xbox så jeg kan se om det er et spil der kan/vil interresere mig!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf il gigolo » 31. aug 2005 11:42

så de havde Morrowind: Game of the Year Edition i Fona til kun 99,-... men der er vist radikale ændringer i Oblivion, bla. skulle det denne gang være mere tilgængeligt for nye brugere... kamp-systemet skulle også være forbedret en smule, og så er der rigtig dialog med denne gang, hvorimod Morrowind er tekstbaseret...

første gang jeg prøvede morrowind, var jeg lost... det var alle vel... men man finder hurtigt hoved og hale i det, hvis man tør prøve det... det sværeste at vende sig til for mig, var nok den frihed, for jeg havde jo ingen tanke gjort mig om hvad fanden man lavede i et middelalder-samfund...
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Buktu » 31. aug 2005 14:24

Oblivion bliver en god del mere strømlinet og "mainstream" end Morrowind.. Mens Morrowind nok mest var for folk med temmeligt stor tålmodighed, og hardcore RPG fans, er Oblivion nok mere for alle andre.. Det kommer ret meget til udtryk i form af det "Kompas" de har lavet, som viser dig hvor du skal hen næste gang.. =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Rechain » 31. aug 2005 14:30

Lade være med at tale om det! JEG KA SKU IK VENTE MERE!
Sådan som I taler, river jeg hårene af mig selv, fordi jeg ik ka klare at vente mere!

Ahhh!! :D lade det nu blive november!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf TriXy » 31. aug 2005 14:44

ah rechain der er jo heller ikke så lang tid tilbage.. ikke mere end ca. 90 dage i værste tilfælde (1. december), så det vil sige:

ca. 90 dage
ca. 2160 timer
ca. 129600 minutter
ca. 7776000 sekunder

så tæl du til 7,776 millioner så står den nok på dit værelse ;)
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Rechain » 31. aug 2005 15:12

Wee! :D det vil jeg så gøre...lol...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster