Fair nok, PS3 dev kits består (Eller gjorde i hvert fald under E3) af en Cell processor på 2.4 ghz. Nogen nærmere detaljer om den udgave af processoren, fx ved vi ikke hvor mange SPE'er vi har med at gøre.. :p
Grafikkort har de så ikke udtalt noget om, bortset fra at det er ringere end det endelige, men er ellers overbevist om at jeg læste Geforce6800 i SLi. Hvilket også ville være naturligt nok, da stort set er den performance du får ud af et Geforce 7800 kort, som bekendt er meget lig det RSX kort der kommer i PS3.
Men forklar mig lige hvorfor du mener det er så skidt at Microsoft anvendte G5 processorer, og Radeon kort til E3? Det er jo for helvede den samme software, det er jo ikke fordi de på magisk vis forskønner deres produkter (*Host* Sony*host*).
http://www.gamespot.com/news/2005/07/22 ... 29611.html
Nyheden blev skrevet i sidste måned, og dengang var der blot 450 PS3 dev kits ude. Der er så kommet 200 ekstra ud her i August
Og så 200 mere i September, for derefter at køre den helt ud, og sende 3000 ud i December.
Fandt også en anden interessant artikel om Xbox360 BETA Dev kits, og hvilken betydning de har for spillene;
http://xbox360.ign.com/articles/636/636018p1.html
Interessant læsning..
Microsofts BETA kits har åbenbart været temmeligt forsinkede...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson