Xboxlife forum

Nyt X360-spil: Project Offset

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Nyt X360-spil: Project Offset

Indlægaf il gigolo » 9. aug 2005 14:50

Hej alle...

Faldt lige over en titel, som i hvert fald ikke før er blevet nævnt herinde... titlen er Project Offset (arbejdstitel??) og stilen er Fantasy FPS... blæret nok... :shock:

Men ikke desto mindre ser det fortryllende ud... Teamxbox har en trailer liggende klar, både i HD-format (for dem som kan trække skidtet!) og i en alm. udgave til alle os andre dødelige...

http://games.teamxbox.com/xbox-360/1284 ... et/#movies

Ligner en titel som jeg skal have skrevet på min ønske seddel... alene scenen med dragen som flyver forbi, giver mig gåsehud... *brr*

Kilde: Teamxbox.com
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Buktu » 9. aug 2005 14:56

Indtil videre er det da vidst bare et PC spil.. :/

Der er i hvert fald bare annonceret til PC.. Og hvis ikke de får støtte, så bliver det aldrig anderledes.

De er tre mennesker der arbejder på projektet.. De laver altså både spil, og medfølgende Engine til at køre det. Og det ser enormt imponerende ud..

Microsoft skulle tage og støtte det her.. For de tre personer må virkelig have nogle seriøse skills, når de kan få sat det her sammen.. :)

Men hvis de ikke får støtte, så bliver intet af det til noget.. :/


*Edit*

Xboxyde.com skriver i deres nyhed "No specific system announced yet".

Men helt ærlig, så tror jeg man skal regne med at det er PC :/
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf il gigolo » 9. aug 2005 15:00

hvis det kun er et pc-spil, hvorfor har Teamxbox så spillet på deres side?? :S

anyway, sad og så sneak peak 1-traileren hos IGN... ser virkelig godt ud! Linket foroven er til Sneak Peak 2-traileren hos teamxbox...

*EDIT*
læste din edit for sent... men ok! men teamxbox vil vel ikke smække det op, hvis de ikke havde noget at have det i... de ved noget, gør de... :P
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Buktu » 9. aug 2005 15:02

Fordi det er enormt imponerende, og at der ikke er annonceret nogen platform endnu :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster