Xboxlife forum

Hvilke franchises ser du mest frem til?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Hvilke franchises ser du mest frem til?

Indlægaf Buktu » 14. maj 2005 15:33

Hvis vi nu tager et kig på alle de kendte franchises som bliver taget videre Next Gen... Hvilke ser i så mest frem til? Både gameplay og grafisk.

De to titler jeg ultimativt ser mest frem til at se, er Fable2 og GTA serien. To franchises med så utroligt meget potentiale. Og hvis de detaljer om Fable2 holder, så er det jo fantastisk!

Og GTA.. Jeg kan stadig huske da jeg startede GTA3 på PS2 op for første gang. Det var sq en oplevelse der var større end noget andet den her generation...
At gå fra top-down view i GTA og GTA2 på PS1'eren, til fuld 3D og en stor legeplads, var helt fantastisk! Jeg har ikke tal på hvor lang tid jeg brugte på at skyde hovederne af folk, og bare køre rundt.. =)

Hvad med jer? =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 14. maj 2005 15:45

Ingen egentlig, synes bare det bliver for meget :)

Men grunden til jeg helst vil undgå franchises er, at jeg mener alle spil i denne generation har været ordentligt dårlige med få undtagelser.

Men hvis det næste GTA har samme stil som SanAndreas og mange nye features, så skal det da klart haves :)

Der er faktisk én franchise jeg vil se på næste-generation og det er da klart Pro Evolution Soccer! :) Fantastisk gameplay og utrolig flot grafik med 3D publikum, levende trøjer og endnu mere realistiske animationer og spillere :)

EDIT:

Ser også selv frem til PDZ, men spillede aldrig etteren så tænkte ikke lige på det som en franchise :D
Senest rettet af Anastacio 14. maj 2005 15:56, rettet i alt 1 gang.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 14. maj 2005 15:52

Halo 3 selvfølgelig, man er da nødt til at slutte serien af med et godt spil, og så med uovertruffen grafik ;)

Perfect Dark Zero forventer jeg mig også meget af, og jeg glæder mig til at se noget ordenligt footage af det til E3.

GTA bliver efter mit vedkommende hurtigere og hurtigere kedeligt. VC var efter min mening det sidste gode spil i genren, bl.a. fordi jeg ikke brød mig om stilen i SA.
Der skal laves mere end god grafik i det næste GTA, men det er muligt jeg kommer til at købe det pga. grafikken alligevel.

Ellers kan jeg ikke lige komme på noget. På nær Ninja Gaiden, mens som jeg er i tvivl om bliver et næste gen spil.
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 14. maj 2005 15:58

Ninja Gaiden 2 kommer til 360 =)

Ninja Gaiden 2 teamet arbejder bare på Ninja Gaiden Black lige pt.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Slane » 14. maj 2005 16:25

Du mangler vidst en Buktu... ;)

Jeg kan ikke rigtig komme på andre end Fable2, Oblivion, og det næste GTA.

Hvis rygterne om Fable2 virkelig holder stik, og vi kommer til at se det Fable, som mange drømte om en gang, men aldrig fik. Så er det i hvertfald "a dream come true".

R*N er muligvis et af de udviklerhuse der har formået at vælte verden med storm, flest gange med blot en serie. En milepæl så stor som springet fra GTA2 til GTA3, er nok ikke muligt. Men tilføjelser af flere features, som set fra VC til SA burde vel nok. Alene tanken om, hvad gutterne kan finde på, giver mig sommerfugle i maven. Det næste GTA skal selvfølgelig hjem til samlingen. :)


Et sidste spil, der ville være fedt i en fortsættelse, er Mafia 2. Det blev annonceret og senere canceled. :(... Hvis bare Illusion Softworks kunne tage sig sammen og se lyset, ja så ville livet sgu være fuldendt. :P
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf BladeZ » 14. maj 2005 18:11

Glæder mig rigtig meget til Call of Duty 2 :)
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf thewoet » 14. maj 2005 18:14

Jeg glæder mig til

Dead or alive 4, er sikker på det blir rigtig godt (skal det)

så der fable 2, for hvis rygterne passer blir det helt vildt.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Valkyrie » 15. maj 2005 02:19

Jet Set Radio Future 2
MGS4 - SOLs slutning er ikke acceptabel.
Banjo-Kazooie(Vil gerne se et gensyn:) )
Deathrow
Kung Fu Chaos
Halo 3
Fable 2

Muligvis en efterfølger til spil som Mechassault, Ninja Gaiden etc. <- Den slags spil som virkelig kræver maskin kræft for at imponere(teknisk).
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Mr Alean Smith » 15. maj 2005 10:01

Hvad betyder franchise?

Men Buktu, jeg ser kun frem til de næste GTA, hvis det bliver en grafik der siger spar 5! Fordi GTA skal man leve sig ind i, ellers er det ikke fedt..

Fable 2 bliver sikkert godt..

& Self PGR3.. Hvis man ser på sidste side af arkivet herinde.. Jeg ville sige at de havde snydt med det billede!
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Buktu » 15. maj 2005 10:32

Franchise er et brand, altså et navn som folk har kendksb til =)
ALtså hvilke efterfølgere ser spilserier ser du frem til? =)

Men Valkyrie, en Jet Set Radio Futur 2 ville være enormt fedt :) Men hvad er chancerne for at vi rent faktisk får det? Ved ikke om Sega kan se nogen fordele ved at sætte det i udvikling...
Men ville være fedt at se noget next-gen cel-shading =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster