Xboxlife forum

Splinter Cell: Chas Theory - Første tanker

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Cowrider » 31. mar 2005 21:00

off topic :jeg er igang med banen bank... jeg er kravlet op på taget og på vej ned og så er der nogle grønne laser :( hvordan får kommer jeg forbi dem :D

på forhånd tak

men ellers synes jeg det ser rigtig godt ud nogle fede ting man kan i spillet nu..... break lock :P meget fedt..
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Anastacio » 31. mar 2005 21:04

Du skal scanne computeren i nærheden for at fjerne de grønne læsere :)

BTW: Er nået til sidste mission i Chaos Theory, gider ikke mere idag, men alt for hurtigt gennemført.^^
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Naemi » 31. mar 2005 21:56

Klarede det på en alternativ måde. Skød et enkelt skud på muren og ventede på at vagten kom ind. Kravlede så op i rebet og gav ham en albue i hovedet da han stod under mig.

Mener at han kan bruges til at deaktivere alle lasere, inkl. dem i siderne.
Naemi
Niveau 4
 
Indlæg: 482


Indlægaf TriXy » 1. apr 2005 20:12

Mit første indtryk: HOLD KÆFT HVOR SER DET GODT UD !!!!! er vildt forbølffet over det grafiske :P
CO-op virker rigtig godt, dog synes jeg at første level er lidt forvirrende( ikke træning-level ) ..
Elsker den måde man bevæger sig på når man kommer tæt på ens fjender :P:P
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf SikoraB » 1. apr 2005 20:52

Først or fremmest, GK jeg kan simpelhen ikke forstå hvordan du kan sige det er alt for hurtigt gennemført, banerne er jo enorme samlignet med det gammle.

Nu er jeg temlig hardcore SC fan, så jeg bruger nok ekstra tid på at bare sniffe rundt og gøre unødige ting, men er ved mission 06... Har brugt en del dage på det efterhånden...

Men hurtigt gennemført? Næppe, du må have løbet igennem alle banerne, eller skidt på de oppertunity objectives og bonus objectives der er.

Desuden er der en dejlig stor replay værdi af spillet, da hver mission kan gøres på mange måder.

Dette er ABSOLUT top 3 over bedste spil i 2005...

En lille notice, det er langt bedre end Halo 2, både grafisk, historie mæssigt og gameplay mæssigt...

EDIT: Det i siger med der er skåret ned på grafikken i online delen, øh ja, det latterlige Spy VS. Mercenaries har skåret ned på grafikken, faktisk. Så kører det på præcis samme motor som Pandora Tomorrows multiplayer, bare en lille smule rewamped.

Singleplayer motoren er også den fra SC1 bare total opbygget igen på ny.

COOP har lige akkurat samme grafik som singleplayer og der bliver ikke skåret på noget, hverken over live eller systemlink, kun split-screen, hvilket er forståeligt...
SikoraB
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Anastacio » 1. apr 2005 21:07

Rolig, vil skam spille det igennem igen med sekundære objektives på Extreme sværhedsgrad - se det bliver ultimativt svært ;)

Men, hvis man spiller på Normal, gennemføre primær mål uden at rushe er det meget hurtigt gennemført.

Måske er jeg bare blevet bedre til Splinter Cell generelt. :roll:

Nice spil indeed ;)

Og den er også blandt min top3 sammen med MGS3 :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf SikoraB » 1. apr 2005 21:12

Bahh, du ikke rigtig fan, rigtige fans vælger expert sværhedsgræd med det samme, hehe...

Bliver der unlocked en endnu sygere sværhedsgrad? For syntes stadig de NPC's er lidt for nemme på nogle punkter.

Har også hørt noget om en ny mode der skulle blive tilgængelig i COOP mode, hvor man kun har kniv, intet andet... Kunne være vildt.

Det med at nogle står og stirre ind i en væg har jeg ikke oplevet, måske folk skal sætte sværhedsgraden op, ved ikke om det ændre noget.
SikoraB
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Anastacio » 1. apr 2005 21:15

Det er Elite mode du snakker om der, og der har man kun adgang til kniven.

Extreme ændre ikke meget ved det, AI'en bliver klart bedre og du mister mere liv, men det ændre ikke deres standpunkter, hvis man kan sige det sådan.

Og det med, at jeg ikke er rigtig fan er da noget være vrøvl? :D

Spillet er ikke perfekt og har flere kritikpunkter, men er stadig et af de bedste, hvis ikke det bedste spil i denne generation efter min mening :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf SikoraB » 1. apr 2005 22:38

En rigtig fan bebrejder ikke spillet, han mener det er helt perfekt.. Hehe..

Må helt seriøst indrømme jeg ikke har oplevet de fejl i taler om.

Dog er AI'en ikke helt så skarp som jeg havde håbet på, men den er BESTEMT bedre end i de 2 forrige titler..

Ja, man er dødsens hvis man bliver opdaget på den sværeste sværhedsgrad, 2 skud og man er død, det er lidt nemmere at nakke 3 mand med kniven på normal :D
SikoraB
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Spot F » 2. apr 2005 07:49

Jeg er nået til Hokkaido, og er i en tilstand af lykke... Den bane er simpelthen bare fed. :)
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Mr Alean Smith » 2. apr 2005 09:23

Spillet er XXXXX cool.. Andet kan man vist ikke sige..
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf SikoraB » 2. apr 2005 12:33

Spot F hvis du finder bonus objective i Hokkaido, giver du lige et kald, kan simpelhen ikke regne den ud...
SikoraB
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Dexter » 2. apr 2005 12:35

Jeg har spillet meget SC pandora og den første.. Så jeg vil lige høre om det stadig er den fuldstændige samme stemning og krævende spil..
Jeg har hørt rygter om, at det ligesom Hitman spillene er sket den udvikling at det er nemmere og nemmere at bare skyde sig igennem banerne.
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf SikoraB » 2. apr 2005 13:04

Dexter du kan godt gå berserk med dine våben, men så får du højst sansynlig et par vagter på måsen, og på den sværeste sværhedsgrad er det ikke at kimse af, der dør du med det samme, tro mig.

Stemningen er der stadig, syntes faktisk den er bedre, og du må ikke blande Pandora Tomorrow ind i det her, for det spil har sådan set intet med 1'eren og denne 3'er at gøre...

Men ja, det er nogle steder lidt for nemt at slippe af med at skulle gemme vagterne, hvis man kender banen godt, kan man bare dræbe en vagt og ikke fjerne ham igen, det er sjældent at der kommer en anden vagt forbi på lige netop det sted det skete...
SikoraB
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Cowrider » 2. apr 2005 13:05

Jeg synes det er et fantastisk spil. gameplayer er fedt.... grafikken er kanon synes jeg faktisk.... det er hurtig gennemført hvis man "løber"igennem bannerne... men hvis man ligesom mig sniger sig rundt og prøver af laver closecombat på så mange som mulig tager det faktisk tid... man stormer ikke bare og tager fat i dem.... man kan f.eks. sættter sig i mørket og lure hans rute som jeg gør og så fanger man ham når han er nemmest at snuppe
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster