Xboxlife forum

Xbox-spil æsker

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Xbox-spil æsker

Indlægaf thewoet » 26. feb 2005 13:28

Jeg ville lige høre om nogle af jer viste om når man køber et helt nyt xbox spil, skal det så være i en bestemt æske. eller er det lige meget hvilken mærke æsken har ?.

Håber der nogle der ved det.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Playkid » 26. feb 2005 13:56

Hvad mener du?
Playkid
 


Indlægaf thewoet » 26. feb 2005 14:19

hvis du åbner en xbox æske så står der et navn, man kan ikke se det så godt men det står der.

f.eks flexbox
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Mr Alean Smith » 26. feb 2005 14:53

Xbox spil har Flexbox og nogle har Maray..

Maray æsken er lidt mere "blød" at røre ved.. Stort se/Eller alle Ps2 spil har Maray..
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf BladeZ » 26. feb 2005 14:57

er Begge Æske Orginale altså Ikke Noet som Man Køber Ved LøsSalg?
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Mr Alean Smith » 26. feb 2005 15:03

Den forstod jeg ikke helt :?
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf BladeZ » 26. feb 2005 15:16

Er Begge Æsker Noet som Spillende Bliver Udgivet i?
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Buktu » 26. feb 2005 15:23

Alle mine spil er så Maray :p
Bortset fra en DVD der er Flexbox =)
De må da egentlig tjene rimeligt godt på at sælge sådan nogle kasser :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf thewoet » 26. feb 2005 16:08

er der nogle der har fable eller dead or alive, hvis jah hvilken slags æske er de så i ?.
Jeg har de 2 spil og de er i flexbox æsker.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Mr Alean Smith » 26. feb 2005 19:58

En udgiver betaler et kasse firma, for at lave alle deres kasser, alså derfor ALTID det samme i alle Fable, DoA:U Osv.
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf thewoet » 26. feb 2005 20:05

det var også det jeg tænkte, men er nogle der har de spil og som lige vil se hvad der står i æsken. i må også gerne svare hvis i har halo 2.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Buktu » 27. feb 2005 00:03

Halo2 er overraskende nok en Flexbox :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Mr Alean Smith » 27. feb 2005 00:30

Buktu skrev:Halo2 er overraskende nok en Flexbox :)


Mener du at det skulle være den billigeste? Tror at Flexbox er den dyreste, hvis du skulle spørge mig.. Men kan da lige prøve at undersøge det :)
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf thewoet » 27. feb 2005 10:13

Jeg skriver bare det her fordi vi solgte halo 2 til en, og han sagde at det var en uoriginal æske, alså at flexbox var nået man købte som løssalg.

Så kiggede jeg i alle mine spil, og så at alle de nye spil vi havde købt i ebgames var i flexbox æsker.
Så det ville være mærkeligt hvis der var andre der havde det samme spil, men hvor det bare var i en anden æske.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Buktu » 27. feb 2005 14:11

Næh, jeg synes virkelig det var overraskende, da samtlige af mine andre XBox spil er Maray :)

GTA: SA til PS2 er også Flexbox, just for the record ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster