Xboxlife forum

Blinx 2 Masters of time and space

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Blinx 2 Masters of time and space

Indlægaf HopeyS » 26. dec 2004 13:25

Jeg prøvede febrilsk og købe dette spil i starten af december. Men ak det virkede ikke.
Min kæreste forbarmede sig over mig, og gav mig det i julegave. (nogle dage før)

Straks kastede jeg mig jo over det, kunne jo lide 1eren. :D
Og fandt at det var godt! Ret godt.
Bare temmelig ulogisk bygget op.

Selve spillet er godt.

Men der står: Vælg selv om du vil spille som Blinx eller TomTom gang.
Ja ok det kan man så altså ikke. Eller jov. Men man kommer bare ikke ud i missionerne, hvis man ikke har spillet en mission færdig med den ene part. For så kan man ikke opgradere sig selv.

Næst er der ikke en gem funktion!
Dvs. man skal spille missionerne igennem. Som ofte er på 3 baner.
Og det er jo altså ikke fordi det bliver nemmere, jo længere ind i spillet man kommer.

Ved ikke lige hvad de har tænkt på dem der har lavet spillet???
Men altså det er et spil!
Man kan ikke hvis man er ung og går i skole. Eller man er andre og går i skole *G* Arbejde osv. Har en almindelig dagligdag ved siden af sine spillelyster, bare sidde og spille til langt ud på natten.

Så altså selve spillet er ret godt.
Der er bare disse virkelig vigtige funktioner i spillet, som seriøst trækker det hele langt ned af.

Ved godt i hårdkogte HALO spillere herude nok ikke lige har Blinx eller noget - men det er jo et xboxspil. *S*

Nåe ja man lovede jo også at man kunne gå på live!
Kan man ikke!

Men man kan spille to spiller. Dette har jeg endnu ikke prøvet. Marsvinene gider nemlig ikke. De vil nok heller bare gemme sig, eller gnave i ledningen til min controller.
(Jeg er alene hjemme. Kæresten og barnet er smuttet hjem til familien *S*)

Så køber du spillet. Så hav da en masse fritid og tålmodighed og sørg for at have sovet godt igennem inden du begynder at spille! Det tager sin tid *G*
Men altså selve spillet er godt! *S*

KH HopeyS :D
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster