Jeg tror at spil som HL2, Halo 2, Fable og MGS3 har fået "nogen" folk til at indstille deres forventninger til mange ting, så det ligner elendighed. Hvad er folks forventninger? Er de for høje? Eller er udviklerne bare blevet dårligere?
Nogen gange tænker jeg på om folk egentlig stiller for store krav. Altså, folk som klager over at visse spil ikke bruger the lastest cutting "Edge" Som Havoc2 psychics eller "Normal mapping"! Folk vil have både super multiplayer og singleplayer og lang singleplayer mode og god replay value etc...
STALKER er måske et eksempel på dette. Delay after delay after delay, mens små ting og features blev hevet ud, har drevet hypen væk, og kørt den ovre på andre. Sådan lidt ala Fable. Nogen folk ser ikke ud til at kunne ønske det de havde forstillet sig væk.
Eller måske HL2/Halo 2s "open ended" slutninger! Ingen kendte særlig meget til dem og følte sig alligevel skuffede over historien, som burde være i lavere prioritet end selve gameplayet. Jeg tror det hele har noget at gøre med forventninger:)
Måske vil jer der ikke ser frem til noget på Xbox mere, komme tilbage om et halvt år eller sådan noget og blive overrasket.
Der er ingen tvivl om at der har været rigtig mange fede spil i dette efterår, på alle platforme.
GC; Paper Mario, Pikmin 2, Metroid Prime 2!
PS2; San Andreas, MGS3, Sly 2!
PC; Rome TW, HL2, the Sims 2!
------------
Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg tror at Conker vil rule ansigter! Dog er det et remake så det vil aldrig få den samme accept som et nyt spil, men stadig!
Saving Private Ryan(Conker) ;
http://media.xbox.ign.com/media/490/490 ... wmvlow.wmv