Xboxlife forum

Det næste store til Xbox?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Det næste store til Xbox?

Indlægaf Valkyrie » 18. nov 2004 19:18

De to mest ventede spil overhovdet som folk har ventet på og spekuleret på, Halo 2 og Fable er endeligt kommet, men det rejser et spørsmål! Hvad nu? Hvad bliver det store? Jeg er ret intresseret i at høre hvad folk glæder sig rigtig meget til?

Hvad støver i op her til jul? Hvad er der at se frem til, til næste år? Af virkelig gode spil!

Spil som;

MechAssault 2: Lone Wolf
Ghost Recon 2
Conker
Prince of Persia: Warrior Within
FarCry: Instincts
Doom 3 Xbox
Half-Life 2 Xbox
Jade Empire
Knights of the old republic 2: The Sith Lords
Pirates!
Forza
Starcraft: Ghost(Hvis det ikke er canceled endnu)
Splinter Cell: Chaos Theory
Unreal Championship 2
Grand Theft Auto: San Andreas(Hvis/Når det kommer)
-----------------

Er ihvert fald spil der forventes noget af.

Hvad glæder folk sig til nu?

-Val
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 18. nov 2004 19:26

Glæder mig ærlig talt ikke til flere Xbox spil :)

Hvis det er jeg absolut SKAL have et Xbox spil mere bliver det SplinterCell3 eller Pariah :) Ser ud til at kunne konkurrer med Halo2, måske blive bedre (Pariah).

Dog er det eneste spil jeg brænder for at få og som er mit sidste spil i år er MGS3: Snake Eater :D
Senest rettet af Anastacio 18. nov 2004 22:29, rettet i alt 1 gang.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Cowrider » 18. nov 2004 20:07

Jeg skal helt sikkert have:

1. Splinter Cell: Chaos Theory
2. Unreal Championship 2
3. Grand Theft Auto: San Andreas(Hvis/Når det kommer)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Fire-Jolle » 18. nov 2004 20:40

KOTOR 2, Conker og Jade Empire er alle nogen spil som jeg ser meget frem til :)

Og Pariah som Game killer nævnte, ser også lovende ud.
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Buktu » 18. nov 2004 21:10

Well.. Jeg går jo stadig i mit stille sind og håber på at BC bliver hevet frem igen :)

Men hvis det ikke sker...
Så bliver Conker og Jade Empire de næste store titler for mig. Selvom de nok aldrig kommer op i samme liga som Halo og Fable :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf thewoet » 18. nov 2004 21:17

Jeg glæder mig til en xbox title mere i år...nemli dead or alive ultimate. hvis det da kommer i år ;/

Ellers er det nok pc Spil...jeg skal købe....som hl 2, medal of honor PA, rome total war..
Ved godt de er kommet, men har ikke penge før den 1 dec.

men syntes ikke der kommer så mange xbox spil....alså de er kommet, købt og gennemført.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Blaine » 18. nov 2004 21:29

Conker, Jade Empire, UC2 og Pariah.

Så bliver Conker og Jade Empire de næste store titler for mig. Selvom de nok aldrig kommer op i samme liga som Halo og Fable


Jeg tror derimod sagtens de kan komme op på højde med de 2 spil. KOTOR i Asien med realtime combat? Og Conkers singleplayer er allerede en klassiker i sig selv :)
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Peet » 18. nov 2004 22:00

Jade Empire, Splinter Cell 3 og Conker er nok spil jeg skal have, men hvad der bliver det store, ved jeg ikke. =)

Jeg skal også have mig Halo 2, Doom 3 og Halflife 2 hvis det kommer.

og hvis jeg har råd...
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Slane » 18. nov 2004 22:15

Den er svær. :/

Jeg ved ikke rikgtig. Som Buktu ville det næste store spil have været B.C... Og jeg håber da som ham, også at det bliver genoptaget i produktion, inden for en nærmere fremtid.
Conker ser mere og mere interessant ud, men jeg tvivler på at jeg køber det. :S

Jeg kan faktisk kun komme på to spil, som jeg brænder efter at få fingrene i i øjeblikket. Nemlig MGS:3:SE og Stalker. Men det er jo ikke rigtig svar på dit spørgsmpl, da de ikke er til Xbox. :?
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Saxe » 18. nov 2004 22:35

Det spil jeg brænder mest efter lige nu er helt klart Jak 3 til PS2 (hvornår udkommer det forresten?) Xbox spil ved jeg ikke helt. B.C. ville være fedt, ellers hmm... jeg vender tilbage (tror jeg)
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Valkyrie » 19. nov 2004 00:34

Jeg tror at spil som HL2, Halo 2, Fable og MGS3 har fået "nogen" folk til at indstille deres forventninger til mange ting, så det ligner elendighed. Hvad er folks forventninger? Er de for høje? Eller er udviklerne bare blevet dårligere?

Nogen gange tænker jeg på om folk egentlig stiller for store krav. Altså, folk som klager over at visse spil ikke bruger the lastest cutting "Edge" Som Havoc2 psychics eller "Normal mapping"! Folk vil have både super multiplayer og singleplayer og lang singleplayer mode og god replay value etc...

STALKER er måske et eksempel på dette. Delay after delay after delay, mens små ting og features blev hevet ud, har drevet hypen væk, og kørt den ovre på andre. Sådan lidt ala Fable. Nogen folk ser ikke ud til at kunne ønske det de havde forstillet sig væk.

Eller måske HL2/Halo 2s "open ended" slutninger! Ingen kendte særlig meget til dem og følte sig alligevel skuffede over historien, som burde være i lavere prioritet end selve gameplayet. Jeg tror det hele har noget at gøre med forventninger:)

Måske vil jer der ikke ser frem til noget på Xbox mere, komme tilbage om et halvt år eller sådan noget og blive overrasket.

Der er ingen tvivl om at der har været rigtig mange fede spil i dette efterår, på alle platforme.

GC; Paper Mario, Pikmin 2, Metroid Prime 2!
PS2; San Andreas, MGS3, Sly 2!
PC; Rome TW, HL2, the Sims 2!
------------

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg tror at Conker vil rule ansigter! Dog er det et remake så det vil aldrig få den samme accept som et nyt spil, men stadig!


Saving Private Ryan(Conker) ;

http://media.xbox.ign.com/media/490/490 ... wmvlow.wmv
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf TriXy » 19. nov 2004 17:11

Der er to spil som jeg brænder efter at få fingrene i: Splinter Cell: Chaos Theory og Prince of Persia: Warrior Within..
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Playkid » 19. nov 2004 17:59

Jeg ser faktisk kun frem til det næste splinter cell, men forventer ikke meget af det.
MechAssault 2 kunne jeg også godt tænke mig.

Men efter stortitlerne er udkommer, er det som om at at kravene til de nye spil skal være meget højre.
Det tror jeg godt kan blive et problem for nogle udviklere.
Playkid
 


Indlægaf Zikor4 » 19. nov 2004 18:04

Hvad med at nævne Splinter Cell 3: Chaos Theory, bestemt et værdigt spil, at vente på.
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Minihippo » 19. nov 2004 18:30

Jeg gælder mig til Splinter Cell: Chaos Theory og KOTOR II
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster