Xboxlife forum

Spil der minder om Full Spectrum Warrior/Conflict D.S. II

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf GrillBillerDK » 27. nov 2004 15:42

hehe.. altid sjovt at læse om CS fans som skriver at det ååhh er så realistisk...

"eks. kan vælte borde og bruge dem som dækning.."
Virker ikke i den virklige verden.. en simpel 7.62 kugle gennemborer nemt et træbord eller væg fra 700 meter afstand.
og en murstens mur fra 40 meter afstand.

en anden ting.. det er stort set umuligt at løbe og skyde og ramme noget.

selv stående skyde stilling med Fræs rammer man ikke sit mål selv fra 20 meters afstand.. hehe. (suk.. savner lidt sin soldater tid.. hehe)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf gizmo » 27. nov 2004 16:31

hehe så fik vi det på plads...! :P
Billede
gizmo
Niveau 4
 
Indlæg: 522
By: næstved


Indlægaf Salleman » 1. dec 2004 16:07

Blah blah blah...

Vi snakker om computerspil og ikke simulatorer...
Og undskyld mig, men hvem gider egentlig spille et spil hvor det er umuligt at ramme noget som helst fordi man er nød til at stå klods op af sit target samt sidde ned for overhovedet at kunne skyde ligeud!?

Jeg er da godt klar over at CS: S ikke er ultra realistisk.
Det siger jeg heller ikke.. Jeg siger blot at source enginen tilføjer spillet en hel del mere realisme i og med at alle materialer har nogle fysiske egenskaber der mere eller mindre svarer til deres virkelige modstykker.. Hvis du nogen sinde har spillet et nogenlunde nyt semi-realistisk FPS burde du også være klar over at man med de fleste våben (dog sjældent en pistol) har sværere ved at ramme hvis man er i bevægelse.. Meget ofte sigter man endnu bedre hvis man sidder ned...

Jeg skrev noget forkert i min tidligere post... Faktisk kan man i cs ikke bruge træ-ting som dækning for en kugle i fart, da den flyver lige igennem.. Jeg ved at man også kan skyde igennem nogle væge, men jeg tvivler dog lidt på om man kan skyde igennem mursten...

Jeg vil da give dig ret i at CS: S ikke er et i ordets forstand realistisk spil, men nævn lige en shooter der er det.... Personligt (og jeg ved mange deler min mening), er CS: S et af de mere realistiske shooters på markedet
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf thewoet » 1. dec 2004 16:15

Americas Army er realistisk.

men cs:s er sjovere at spille.....det ligesom blevet en kult at hade cs,
og det kan jeg ikke forstå.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 14. mar 2005 18:01

Dollomio skrev:Hvad med Ghost Recon 2, det ligger da også i denne kategori. Og det ser virkelig godt ud!

Uha, det ser rigtig godt ud ja, glæder mig til at hente det på fredag :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster