Xboxlife forum

Spil der minder om Full Spectrum Warrior/Conflict D.S. II

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Spil der minder om Full Spectrum Warrior/Conflict D.S. II

Indlægaf Cointreau » 27. okt 2004 20:10

Ja, ville høre om nogen kender nogle Xbox titler der minder om Full Spectrum Warrior og/eller Conflict Desert Storm II, ville være cool hvis nogen kender en enkelt eller flere titler da jeg er blevet lidt bidt af denne genre/type spil.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Playkid » 27. okt 2004 20:18

Conflict Desert Storm 1 ?
Playkid
 


Indlægaf Valkyrie » 27. okt 2004 21:07

er det fordi du vil have squad based gameplay eller er du fancy med mellemøst massakre?:p

Conflict vietnam? avarage, men vel en bedre version af DS2!

Brute force er måske værd at tjekke ud.. Der er 4 player co-op! god sjov!

ghost recon/rainbow six har også taktiske elementer med squad based gameplay!

du vil nok finde spil som sw battlefront for overfladisk, men det kommende sw republic commando er måske sagen!

personligt vil jeg anbefale freedom fighters! jeg nød faktisk det spil enormt meget! måske ikke de 500 værd hvad angår levetid, men det er et meget solidt kraftet og underholdende spil!

Selvom det er simpelt og ikke særlig imponerende er der et eller andet over det;)

kingdom under fire er måske en mulighed!

men of valor skulle også være decent selvom jeg personligt ikke kan lide det..

halo har også squad based elementer.. og halo 2 her den 9 november!

det er hvad jeg kan komme i tanke om med action spil der har squads og folk man kæmper med;)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Cointreau » 28. okt 2004 13:26

Valkyrie skrev:er det fordi du vil have squad based gameplay eller er du fancy med mellemøst massakre?:p

Mest det med squad based gameplay tror jeg men altså også det der med at rende rundt i en ørken og smadre tanks med anti tank missiler eller hvad de hedder :D

Conflict vietnam? avarage, men vel en bedre version af DS2!

Conflict Vietnam har jeg overvejet at få men det har altså et okay squad based gameplay eller hvad?

Brute force er måske værd at tjekke ud.. Der er 4 player co-op! god sjov!

Har allerede Brute Force, vil gå igang med at spille det når jeg har gennemført Medal OH: Frontline, hvis jeg da overhovedet gider at spille det spil færdigt for det er fandme ikke særlig god kvalitet. :?

ghost recon/rainbow six har også taktiske elementer med squad based gameplay!

Rainbow Six 3/RS63: Black Arrow har jeg prøvet, okay spil, er Ghost Recon fuldstændig ligesom RS3 mht. grafik/gameplay? Mener nemlig begge spil ligner hinanden ret meget.

du vil nok finde spil som sw battlefront for overfladisk, men det kommende sw republic commando er måske sagen!

Så godt nogle klip fra Battlefront i Troldspejlet, det har ellers en okay grafik på Xbox så kan sgu godt tænkes det ryger med

personligt vil jeg anbefale freedom fighters! jeg nød faktisk det spil enormt meget! måske ikke de 500 værd hvad angår levetid, men det er et meget solidt kraftet og underholdende spil! Selvom det er simpelt og ikke særlig imponerende er der et eller andet over det;)

Jep, har prøvet det, et rigtigt godt spil.

kingdom under fire er måske en mulighed!

Joeh, hvad handler det om/hvilket andet spil ligner det?

men of valor skulle også være decent selvom jeg personligt ikke kan lide det..

Umiddelbart ligner det også meget Conflict Desert Storm og Full Spectrum Warrior på indpakningen altså, men vil da undersøge om det virkelig også lægger sig op af disse eller er noget helt andet.

halo har også squad based elementer.. og halo 2 her den 9 november!

Jep, selvom jeg nu synes Halo ligger ret langt fra Conflict Dessert Storm og FSW så er det et rigtigt godt spil, ser også frem til 2'eren :wink:

det er hvad jeg kan komme i tanke om med action spil der har squads og folk man kæmper med;)

Oki, tak :)
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cazimo » 31. okt 2004 15:48

Counter Strike, det er jo noget af det samme.. Og det er skide sjov VIS du har live !
Jeg nakker dig bare i cs :P Muahaaha
Cazimo
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Indlægaf Cointreau » 31. okt 2004 15:59

Cazimo skrev:Counter Strike, det er jo noget af det samme.. Og det er skide sjov VIS du har live !

CS er jo forældet af HT.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cazimo » 31. okt 2004 16:14

CS er jo godt \:D/
Jeg nakker dig bare i cs :P Muahaaha
Cazimo
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Indlægaf Cointreau » 26. nov 2004 22:54

Cazimo skrev:CS er jo godt \:D/

Haha, spiller kun Halo 2 i øjeblikket, min bror spiller CS konstant fordi han ikke har købt Halo 2, synes HALO 2 har en del federe grafik og gameplay i multiplayer end CS, men selvfølgelig er CS da en klssiker, bare ærgeligt den er så forældet :wink:
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Playkid » 27. nov 2004 11:45

Jeg vil nu mene at gamle spil sagtens kan nydes, også selvom de er forældede.

Dog mener jeg ikke counter strike hører under den kategori ;)
Playkid
 


Indlægaf TriXy » 27. nov 2004 11:47

PS2 playkid skrev:Jeg vil nu mene at gamle spil sagtens kan nydes, også selvom de er forældede.

Dog mener jeg ikke counter strike hører under den kategori ;)


SÅDAN SKAL DET VÆRE!! CS ER NOGET LORT ! :evil: gamle spil kan sagtens spilles og nydes...
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Sp4 » 27. nov 2004 13:12

Hvad med Ghost Recon 2, det ligger da også i denne kategori. Og det ser virkelig godt ud!
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Salleman » 27. nov 2004 13:59

Hvad med counter strike: source?? Ved godt det er til PC, men CS med source engine blæser det meste andet af banen....
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf GrillBillerDK » 27. nov 2004 14:44

Er jeg den eneste som ikke er så imponeret over Source?

Source trækker bare et gammelt spil teknologi op til hvad der er standard i dag.
der er jo ikke så meget nyt i forhold til Unreal Engien 2(,5 ??ut 2004)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 27. nov 2004 14:54

Well, det manglede også bare kan man få lyst til at sige... :roll:

Synes ikke CS er sjovt gameplay mæssigt... Synes generelt hele CS communityet er lidt til grin.. :/
No Offence...
Senest rettet af Buktu 27. nov 2004 16:49, rettet i alt 1 gang.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Salleman » 27. nov 2004 14:59

Gameplayet i CS er jo helt som det skal være IMO.. Hvorfor så lave noget om der fungerer næsten perfekt som der er??

CS: S er jo det samme spil, bare med en opdateret engine.. Det prøver ikke at være andet, og er man CS fan behøver det ikke være andet... Source enginen giver spillet en hel del mere realisme og strategiske muligheder (røggranater kan nu bruges til noget).. Ydermere er der et par nye baner på vej der vil gørre større brug af fysiksystemet så man kan for eks. kan vælte borde og bruge dem som dækning..

Var man bare en smule vild med det gamle CS kan det kun anbefales.. Køber man det via steam for man også HL2 som jo er et af de spil der definerer genren..
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster