Xboxlife forum

Gæt et (xbox)spil

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Buktu » 19. apr 2005 16:53

3... =)

Det har forresten fået temmeligt gode reviews :) Og smadre NFSU2 fuldstændig synder og sammen (selvom det nu lyder som en overkommelig opgave ;))
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf thewoet » 19. apr 2005 17:02

jah det MC 3

så du for din præmie tilbage, din tur
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf GrillBillerDK » 19. apr 2005 17:10

Billede
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf thewoet » 19. apr 2005 21:05

det er Bloody Roar Extreme....
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 19. apr 2005 21:46

GrillBillerDK skrev:
thewoet skrev:er det et Myst spil ?. :D

Myst III Exile? :D



Tilykke.. Du har vundet en vandretur for egen betaling og valg af sted ;-)

Fuck ham, se hvornår han ændrede posten, efter jeg havde skrevet Myst III, det er mig du skal takke og jeg vandt denne omgang :D

PS: Fuck dig igen thewoet :D
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf thewoet » 19. apr 2005 21:54

bah gider du lige :D...
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 19. apr 2005 22:15

thewoet skrev:bah gider du lige :D...

Godt du selv indrømmer det, det var en latterlig finte og lad nu være at forsøge at gentage den, det bliver bare opdaget og du bliver til grin ;)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf thewoet » 20. apr 2005 11:05

men Cointreau, du havde heller aldrig gættet på Myst III Exile,hvis det ikke var fordi jeg havde skrevet (er det et Myst spil ?) kun derfor jeg gjorde det...du ville tage æren for mit arbejde...men du kan jo også bare spille klog og sige at det slet ikke havde noget med det at gøre...og at du vidste det helt af dig selv ;)

Men det også lige meget nu..
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 20. apr 2005 13:53

thewoet skrev:men Cointreau, du havde heller aldrig gættet på Myst III Exile,hvis det ikke var fordi jeg havde skrevet (er det et Myst spil ?) kun derfor jeg gjorde det...du ville tage æren for mit arbejde...men du kan jo også bare spille klog og sige at det slet ikke havde noget med det at gøre...og at du vidste det helt af dig selv ;)

Men det også lige meget nu..

Du må bare lade være med at skyde med spredhagl, hvis der vises et spil fra Metal Gear Solid serien og du bare siger "Det er metal Gear Solid" og jeg så gætter den korrekte titel i første forsøg, så er det jo mig der har vundet, det må du lige tage og indse ;)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf GrillBillerDK » 20. apr 2005 16:09

som den som har Ordet (PGa. det var i min runte) så bestemmer jeg! :twisted:

thewoet var inde og ændre sit gæt i Myth Exile runden.. kl 11:13 ca 1½ time efter Cointreau kom med et rigtigt gæt.

Jeg så ikke Thewoet første svar. (som i terorien kan være alt)

Så den runde bliver slettet.
Men som en side gevinst så vil jeg sige at den retmæssige vinder af jer to.. bliver til den som kan svare mig et enkelt spørgsmål (svært).

Hvad hed Microsoft (Egentlige) første Konsol/hjemmecomputer. (Nej ikke Xbox)
Hint 1: den er tilbage til tiden med C64 spil osv
Hint 2: Den "hedder" også kun noget med 3 bukstaver.
Hint 3: Den blev aldrig udbredt.



(Ps.. thewoet vandt den sidste runde med Bloody Roar )
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf thewoet » 20. apr 2005 16:32

MSX ?
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf GrillBillerDK » 20. apr 2005 16:43

Tilykke..
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf thewoet » 20. apr 2005 16:47

jeg takker ;)

og nu et nyt billed

Billede
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 20. apr 2005 19:08

GrillBillerDK skrev:Tilykke..

Fint nok, jeg vandt stadig den forrige da jeg som du korrekt skriver kom med mit bud 1½ time før, men lad nu det ligge ;)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Mr Alean Smith » 24. apr 2005 11:29

Gi et eller andet hint :D
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster