Xboxlife forum

Xbox 2 bedre end PS3

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Hvilken konsol tror i bliver den bedste på markedet?

Afstemning sluttede 26. feb 2004 14:36

Xbox 2
28
88%
PS3
3
9%
Game cube 2
0
Ingen stemmer
Phantom
1
3%
 
Afgivne stemmer : 32

Xbox 2 bedre end PS3

Indlægaf stuckpizza » 27. jan 2004 14:36

Jeg er bange for at playstation løber os over enden. :cry:
Hvad er jeres mening, tror i at Xbox 2 bliver bedre end PS3. :?
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf DRHooKDK » 27. jan 2004 14:37

XBOX, XBOX ÜBERALLES!!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Anastacio » 27. jan 2004 14:39

Jeg tror PS3 bliver bedre end Xbox2, men jeg skal lige meget hvad have en PS3 først.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 27. jan 2004 15:27

Jeg tror på at Xbox2 slår PS3, af den simple årsag at jeg tror IBM kan lave en betydeligt bedre CPU end Sonys Cell ting.. Eller jeg håber i hvert fald! Men hvilken en jeg skal have.. Det afhænger sq af hvilken en der nliver bedst til den tid. De skal lige udkomme så må man kigge på dem og se hvilken der er bedst og så vælge der ud fra. I starten kan man jo af gode grunde ikke rigtig vælge udfra spil....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 27. jan 2004 15:38

IBM laver altså også Cell chippen med Sony og Toshiba. Faktisk laver IBM noget til alle 3 næste generations konsoller.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 27. jan 2004 15:56

Snakker vi hardware mæssigt set eller spilmæssigt?

Jeg har på forhånd udlukket Phantom fra at blive nogen succes. En konsol som kan opgraderes og pt. ikke har noget interresant på sig vil ikke kunne blive noget særligt.

Jeg stemte på Xbox 2 pga. jeg håber på at Halo serien fortsætter på Xbox 2, men ellers ville jeg måske hellere vælge N5 eller PS3.
Playkid
 


Indlægaf Ryo » 27. jan 2004 20:26

Jeg er ligeglad, jeg skal ha dem alle sammen! :P
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf L1 Solid » 28. jan 2004 15:50

Synes det er ret svært at dømme da man ikke kender meget til dem, men ja hvis Halo serien forsætter til Xbox2 og holder samme kvalitet, ja så ville jeg nok købe en Xbox 2, eller hvad den kommer til at hedde.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Anastacio » 28. jan 2004 17:08

Man ved da rimelig meget. Phantom betegner jeg slet ikke som en konsol. Og den for godt nok nogle skod spil.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf mxee » 28. jan 2004 18:53

game killer skrev:Man ved da rimelig meget. Phantom betegner jeg slet ikke som en konsol. Og den for godt nok nogle skod spil.


hvad er Phantom egentlig ?

har i nogle Links?
mxee
 


Indlægaf GrillBillerDK » 28. jan 2004 18:57

Kort sagt En PC'er uden mus og keyboard og Controler i stedet.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf DRHooKDK » 28. jan 2004 21:29

Købe en konsol... pga. ET spil... jeg forudbestilte min xbox.. og det første spil jeg købte var dog også halo... men jeg spiller det næsten aldrig mere! og så er halo altså også til pc så at købe en xbox pga. DET er lige lovligt dristigt!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Playkid » 28. jan 2004 22:13

Det kommer jo an på flere ting.
Bl.a. om man har en PC der kan trækker det i samme grafiske niveau, hvor meget man værdsætter online delen og om man kan klare til det lag der er på PC versionen, om man kan holde keyboard + mus styringen ud.

Jeg ville stadigt have købt en Xbox pga. Halo selvom jeg havde det til PC, alt taget i betragtning.
Playkid
 


Indlægaf Rebelheart » 28. jan 2004 22:22

grillbiller skrev:Kort sagt En PC'er uden mus og keyboard og Controler i stedet.


Det vil altså sige, at Phantom = Xbox :wink:
Rebelheart
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 28. jan 2004 22:26

Hvis jeg husker rigtigt har Phantom "konsollen" også både tastatur og mus.
Playkid
 


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster