Xboxlife forum

Xbox 2 bedre end PS3

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Hvilken konsol tror i bliver den bedste på markedet?

Afstemning sluttede 26. feb 2004 14:36

Xbox 2
28
88%
PS3
3
9%
Game cube 2
0
Ingen stemmer
Phantom
1
3%
 
Afgivne stemmer : 32

Indlægaf Minihippo » 3. dec 2004 20:39

Jeg tror at PS3 bliver bedst, da de nok udsender deres konsol på marked efter xbox next. Det bliver nok lidt lige som xbox og ps2, den der udsender deres konsol sidst, vil have den bedste teknologi.
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf TriXy » 3. dec 2004 20:52

det tror jeg ikke på... hvis det nu viser at xbox2 kommer ud før ps3 og den er bedere end hvad sony havde regnet med, vil de så skifte alt deres hardware ud??
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Buktu » 3. dec 2004 21:24

"Og det med Xbox TV på Xbox 2 ved jeg godt at det er i en pressemeddelse, men derfor behøver det jo ikke at blive til noget."

Hvis noget er sagt i en officiel pressemeddelelse og officielt annonceret så må man vel forvente at det kommer? Det nytter sq ikke noget bare at sige "Det er jo ikke sikkert det kommer alligevel". Det holder jo ikke?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Sp4 » 4. dec 2004 12:22

Var der ikke flere herinde blandt andet jer skribenter som sagde mht. Fable at folk bare kunne lade være med at have så høje forventninger. Peter Molyneux sagde en masse til pressen som blev skåret ud, så det samme kunne jo ske igen.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Valkyrie » 4. dec 2004 13:10

Dollomio skrev:Var der ikke flere herinde blandt andet jer skribenter som sagde mht. Fable at folk bare kunne lade være med at have så høje forventninger. Peter Molyneux sagde en masse til pressen som blev skåret ud, så det samme kunne jo ske igen.



Xbox 2 er nok også en omgang PR fis.

Nogen der husker Microsoft der fakede Amped screenshots i photoshop? :roll: eller da de vidste den der Raven demo og sagde at det ville kunne køre med den grafik in game?

Microsoft og Sony er lige slemme, hvis i spørger mig.

Dog synes jeg ikke at man kan sammenligne Fable med det her.

Du skal huske at mange af de ting der var i Fable jo faktisk har været i spillet. Div spilsites og magasiner verden over, har jo set det med egne øjne! Og på toppen af det gik folk og hypede det op... På et tidspunkt blev folk skuffede over at man ikke kunne dræbe folk, tage deres hud og bruge det som en kappe - Hvilket er fuldstændig latterligt og næsten umuligt fra et teknisk synspunkt, hvis den slags detalje skulle være der..

Der er ingen der kommer til dig med xbox 2 og siger; "wow fuck... har du hørt at den kan spille ABBA greatest hits og den har endda køleskab og lokum hvis du åbner den!!"
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster