Xboxlife forum

Dårlige spil som alle andre kunne lide?:=)

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Dårlige spil som alle andre kunne lide?:=)

Indlægaf Tommy » 18. jul 2004 13:41

For lidt tid siden, oprettede Valkyrie en tråd der hed "Fede spil som ingen andre kunne lide?:=)". Der skrev man så hvilke spil som alle synes er dårlige, men som i ikke forstår, og synes er fedt..

Derfor laver jeg det omvendte :lol: Her kan i så skrive, hvis der er nogle spil der har fået rigtig god kritik som i ikke synes det fortjener. Skriv også hvorfor.

Har ikke rigtig selv noget eksempel, bortset fra at jeg synes Halo har fået lidt for meget godt kritik, end hvad det virkelig burde.. OK spil, men lever nu ikke helt op til det 9/10 eller 9.5/10 som det får i div. anmeldelser, grundet at det er meget ensformet, hele spillet igennem; Ikke særlig mange forskellige fjender, eller våben. Halo2 bliver forhåbentligt bedre ;)

Husk nu: I skal ikke begynde at flame mig, fordi jeg har denne mening! [-X Det er ikke det, denne tråd går ud på ;)
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Preell » 18. jul 2004 13:52

Halo er også et af dem alle omtalte i starten og
WOW det spil skal alle have ellers did og dad..
Syntes da ikke halo er så godt som alle gik og sagde.
Alle de film fra det og det er så kanon osv... NOT :P

Så fedt er det spil heller ikke... :)

Det er nok det eneste spil jeg har prøvet der er skod..
Eller der er måske også Splinter Cell serien de 2 der er intil videre. Det er ikke lige de fedeste efter min mening med deres karakter...

Det var så min mening :D

Mvh. Preell
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 18. jul 2004 13:56

De 3 spil jeg synes har fået for meget god kritik og som jeg ikke synes har fortjent det er:

Halo
Ninja Gaiden
Splinter Cell 1
Knights of the Old Republic (samme grund som Paasch)

Halo er bare ikke så godt, som mange går og siger, jeg synes kun det er sjovt i coop og det har fået alt for overdrevet meget god kritik, hvilket jeg synes dette spil langt fra fortjener.

Ninja Gaiden har fået mange gode reviews og sindsygt positive meninger fra spillere, jeg synes spillet har fået en for stor hype og jeg synes NinjaGaiden er nær noget der hedder "sux".

Kedeligt, ensformigt, irriterende kamera, men jeg får sikkert spillet det lidt mere når 1.1 versionen kommer 2. august.

Splinter Cell fik også for meget ros og positive indtryk, noget spillet langt fra fortjener efter min mening. Ensformigt, skod gameplay og det var kun grafikken der var positiv.

De 3 spil har fået FOR meget ros efter min mening og disse spil høre til de mellem dårlige/gode efter min mening.
Senest rettet af Anastacio 18. jul 2004 15:05, rettet i alt 1 gang.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Alex DK » 18. jul 2004 14:34

I mine øjne er Halo uden tvivl den xbox titel, og en af de titler i denne generation, der er mest opreklameret. Spillets indendørsbanerne lider under et uinspireret og repetitativ level design, og generelt er selve spillets opbygning på grænsen til det trivielle.

SW:KotOR er endnu en tittel, der ikke formåede af gøre et posiktivt indtryk på mig. Spillet er meget lineæret opbygning, og gameplayet er ikke er synderligt givende for spilleren. Verden og karakterene i spillet virke noget kolde og stirile. Teknisk er spillet heller ikke alt for imponerende. Slowdowns og banale grafik fejl sætter et stort præg på spillet..noget jeg personligt ikke kan kapere.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 18. jul 2004 14:56

Star Wars: Knights of the old republic har jeg også haft lidt blandede meninger om.. Mit første indrtyk var at det var et utroeligt dårligt spil, indtil jeg kom lidt længere. Nu synes jeg at spillet er ok, men det fortjener stadig ikke al den ros og og gode anmeldelser og kritik som det får.
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Goose Fraba » 18. jul 2004 23:02

Jeg må tilslutte mig Game Killers holdning vedrørende Ninja Gaiden. Spillet grænser efter min mening til det elendige. En blanding mellem Onimusha og Sonic med utroligt ringe kameraføring og ensformigt gameplay. Et tilfælde af stil fremfor substans efter min mening.
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Valkyrie » 19. jul 2004 12:48

Jeg er enig ang. Ninja Gaiden.

Jeg synes det spil er så latterlig.

Svært? Bahh... Så snart man lære at det bare er timing og en kombination af dodge og blocking så er det en walk in the park.

Spillet har en aggressiv A.I... Ligesom Timesplinters 2 - Det betyder dog ikke godt. Tag de svære spider ninja clan fyre... De sværeste normale fjender i spillet. Bare block.. Lol.. sker ikke en pind... hvis du er mod en væg.. walkl jump og tryk Y, og sådan tager du dem... Sådan kan du gøre med mange af fjenderne.. mange af fienderne....


Spillet har en direkte latterlig historie. Spillet ville have været bedre hvis der ikke var nogen cut scenes eller historie... CG sekevenserne ødelægger bare mere oplevelsen.

SPillet er short sighted og ekstremt linært... Ikke særlig interacting, som skader det så kaldte "Adventure element" Som spillet har.

Sværhedsgraden er latterlig. Man dør blot i starten fordi der er en åndssavg learning curve og spillets sværeste boss er halvvejs inde i spillet. Det er tegn på dårlig design IMO!

Spillets progression føles heller ikke speicelt fedt, for de få rewarding moments som spillet giver. Endnu en lame dungeon eller en horde af idiotiske zombies...

Du kæmper dig igennem horder.. Det er et actionspil, men kunne fandme ligeså godt være Tekken Force mode i Tekken 4... Lavt og dårligt adventure og RPG elementer.

Itagaki, er et fjols IMO når han selv tror han har lavet verdens bedste spil!

Den største spilskuffelse for mig nogensinde.

Det mangler stil, som Otogi, istedet for sin smagløse præsentation og karaktere(hint... RacheL:/ Selv DOA3 pigerne havde mere stil end hende)! Det mangler open ended gameplay som GTA... og det mangler historie som skal holde spilleren fanget når han spiller sig igennem spillet. Ellers skal spilleren føle sig "tilfreds" Og glad for at have besejret en svær fjende, som ikke skyldes uduligt kamera, dårlig learning curve eller noget i den stil.
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Zikor4 » 21. jul 2004 17:08

NINJA GAIDEN SUCKS! Kan ikke sige andet, det er så umuligt svært!

Non newbie friendly!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 21. jul 2004 22:19

Jeg er ikke god til at gennemfører spil overhovedet, men jeg synes da det er fint at Ninja Gaiden giver lidt udfordring.
SÅ svært er det altså heller ikke...
Jeg synes det er et super spil, det bedste jeg har prøvet.
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Preell » 21. jul 2004 23:13

Syntes også Ninja er godt. bare irre når man skal til at lære spillet :P

Mvh. Preell
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf JimPP » 22. jul 2004 21:21

SW:KOTOR - kunne ikke snupper det, men alle mine venner og bekendte var vilde med det...

Fattede jeg ikke :)
JimPP
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Tommy » 22. jul 2004 23:19

Sådan havde jeg det også med KOTOR..
Nu har jeg selv prøvet det lidt tid, og det er da ok.. Men IKKE et spil jeg ville ofre 100,- på..
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf thabastdj » 23. jul 2004 12:32

Prince of persia jeg hader det alt det der kodepis freksempel der hvor man skal have sådan nogle mærklige ting på en platform som drejer rundt jeg kan bare ikke komme videre derfra man fuck det er alt for svært
thabastdj
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf skitzofraen » 31. okt 2004 15:17

jeg vil give jer ret i at Ninja Gaiden ikke er så fedt som folk går og siger!! det er fuldstændig sindsygt at give det spil topkarakter, jeg mener hvordan er det lige det er nyskabende?? på hvilken måde??
der er intet i Ninja gaiden der ikke er set før!!
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Cazimo » 31. okt 2004 15:25

    De 3 spil jeg synes har fået for meget god kritik og som jeg ikke synes har fortjent det er:

    Halo
    Ninja Gaiden
    Splinter Cell 1
    Knights of the Old Republic (samme grund som Paasch)


\:D/ 3 eller fire game killer :P ;) ej bare sjov
Jeg nakker dig bare i cs :P Muahaaha
Cazimo
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster