Xboxlife forum

hmmmm.... hvad for et spil???

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Preell » 9. jun 2004 21:30

Har kun 1 ting at sige om KOTOR.

WANNA BE JEDI ACADEMY :P :P :P

Mvh. Preell // Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 9. jun 2004 21:33

Bah.

Alle Star Wars spil ligner vel hinanden til en vis grad :p

Men INGEN stikker KOTOR!
Selvom jeg godt nok ikke har prøvet Jedi Academy :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Albertino » 9. jun 2004 22:05

Det eneste der er nedern ved Ninja Gaiden, er bare at det ikke har nogen form for Live! - forstå mig ikke forkert, for jeg ved godt det ville være utrolig svært at lave en online del til spillet, men Ninja Gaiden er bare et af de spil der bliver gennemført forholdsvis hurtigt (hvis man bliver ligeså opsat på at spille det som jeg gjorde) og derefter gider man så ikke mere...

Har os overvejet lidt KOTOR, fordi snakken går om at det har en ufattelig god holdbarhed! Men hvis jeg nu ikke har set en eneste Star Wars film, eller lign. er tanken røget fra mig igen.. Men gud hvor jeg elsker RPG, så hvis det er så godt som folk snakker om var det lige før man sku invistere i det alligevel.. :?
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 9. jun 2004 22:12

DU behøves ikke at have set Star Wars for at spille KOTOR, vil jeg vove at påstå.. Historierne har ikke noget med hinanden at gøre.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Albertino » 9. jun 2004 22:37

Buktu skrev:DU behøves ikke at have set Star Wars for at spille KOTOR, vil jeg vove at påstå.. Historierne har ikke noget med hinanden at gøre.


Ok, det virker tiltrækkende...
Men of course er der ingen online del, vel?

Det ville da være mærkeligt i et spil som det...

Morrowind "GOTY-Edition" er der mulighed for online der??
Jeg synes vi mangler et stabilt fedt MMORG / RPG spil til xbox som vi kan spille via Live! som så mange andre spil til pc (her i blandt: Lineage 2, Everquest, diablo.. usw..)
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 10. jun 2004 08:28

Buktu skrev:SPanker hvis du, ligesom Tjumi, udelukkende køber et spil for at smadre mennesker, så skal du købe Ninja Gaiden og ikke KOTOR..


Og hvad ved du i det hele taget om hvorfor jeg køber spil?
Udelukkende for at smadre mennesker?? Du skal ikke udtale dig om noget du ikke ved noget som helst om! :x

Alle kan da lide spil med vold i, men man kan hvert fald ikke sige at det er den eneste grund til at jeg køber et spil. Jeg kender mange fede spil, som ikke går ud på at "smadre mennesker" :?

Jeg kan faktisk rigtig godt lide RPG's, men KOTOR er et af de kedligste spil jeg har prøvet!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 10. jun 2004 10:25

Så er det vel på plads.

Alle kan da lide spil med vold i, men man kan hvert fald ikke sige at det er den eneste grund til at jeg køber et spil. Jeg kender mange fede spil, som ikke går ud på at "smadre mennesker"


Du kan heller ikke sige, at alle kan lide spil med vold i, for hvor ved du det fra? Du begik lige selv den samme fejl :wink:
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Tommy » 10. jun 2004 11:55

game killer skrev:Så er det vel på plads.

Alle kan da lide spil med vold i, men man kan hvert fald ikke sige at det er den eneste grund til at jeg køber et spil. Jeg kender mange fede spil, som ikke går ud på at "smadre mennesker"


Du kan heller ikke sige, at alle kan lide spil med vold i, for hvor ved du det fra? Du begik lige selv den samme fejl :wink:


Nåh ja :oops: , men min henvendte sig ikke til nogen specielt (til forskel fra Buktu's)

Men det er da rigtig nok, hvem kan ikke lide spil med vold?? 8)
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Preell » 10. jun 2004 13:24

Tilbage til Topic.

Mit valgt er lige nu.

Amped 2.
MTX. Motortrax.

Nogle der kan anbefale et af dem.. ???

Mvh. Preell // Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf PsykopatGamer » 10. jun 2004 13:34

stomas skrev:Du kan få det for 250 kr. på www.elgiganten.dk.


mange mange mange tak for det link stomas!! :wink:

100 kr billigere end i softxchange!!!! :twisted:
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 10. jun 2004 16:23

Tjumi, du har så sandelig ikke give udtryk for andet end det jeg skriver...

Du siger KOTOR er et dårligt spil, og dit enesste argument er at kampsystemet er elendigt. Det er da naturligt at jeg bedømmer hvad jeg gør, udfra det.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Preell » 10. jun 2004 16:55

Rolig nu folkens... 8)

Mvh. Preell // Jakob

Ps. Det er kun mig og Game Killer der må skændes 8) :P :lol: :o :D
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 10. jun 2004 18:02

Buktu skrev:Tjumi, du har så sandelig ikke give udtryk for andet end det jeg skriver...

Du siger KOTOR er et dårligt spil, og dit enesste argument er at kampsystemet er elendigt. Det er da naturligt at jeg bedømmer hvad jeg gør, udfra det.


Så jeg skal altså gå ud fra at du KUN vil have spil med Star Wars, da du jo ikke skriver andet i denne tråd?

Ved ikke med dig, men nu gider jeg ikke diskutere mere :wink:

..Og nu er der vist heller ikke mere at skrive i denne tråd, da Spanker DK jo har fundet ud af at han vil have Star Wars: KOTOR...
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Thomas » 10. jun 2004 20:29

Det var så lidt spanker dk.

Preell jeg kan godt anbefale MTX, hvis du ikke har noget imod lidt forældet grafik. Du kan jo eventuelt læse en andmeldelse her på siden.
Senest rettet af Thomas 10. jun 2004 20:30, rettet i alt 1 gang.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Preell » 10. jun 2004 20:30

Hva diskutere
vi om vil også være med

Mvh. Preell // Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster