Xboxlife forum

Thief 3....en skuffelse !

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Thief 3....en skuffelse !

Indlægaf cavi » 3. jun 2004 20:24

Kunne man lige de gamle, vil man nok også kunne nyde dele af thief 3, kommer man lige fra f.eks. splinten 2 kan man kun ryste på hovedet og sukke....fjenden er VIRKELIG DUM...grafikken er kedelig og de første misioner ligeså....første m. skal man stjæle en pung fra et bord....DET ER PISSE SVÆRT :D (not !)

Den halvfærdige stenalderlistepik er bare grå og tør...

5/10 her fra....bedre held næste gang.
cavi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf Anastacio » 3. jun 2004 21:23

Det har ellers fået okay gode anmeldelser, men hvis du siger det :)

At AI'en er dum i Thief3 er nok rigtigt, men den er fandme dødsyg i Splintercell1&2 efter min egen mening :?.

Men hver mand sin smag 8)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Slane » 3. jun 2004 21:37

Hmmm.... De 2 første Thief spil, synes jeg var enormt fede. Og her forleden dag, downloadede jeg en demo af 3´eren.

Ud fra hvad man fik lov til at prøve, synes jeg det lover rigtig godt. Det er da klart at grafikken ikke sprudler med farver, og festfyrværkeri. Men hvad havde du da tænkt dig? Grafikken er mørk og dyster. Præcis som det var i middelalderen. Samtidig er de mange skygger (som man kan se, at der er blevet brugt lang tid på), med til at give stemningen det helt rigtige toutch.

Det med at AIén er dum. Tjaaa.... Men i et stealth-spil, der forgår om natten, og hvor den eneste måde at overleve på, er at gemme sig skyggerne, ville det nok slå hovde-elementet ud af spillet, hvis AIén var lige så kloge som du og jeg. For hvor skulle man så gemme sig?

Jeg ved godt, at det kun var en demo. Men ud fra førstehåndsindtrykket, vil jeg give det 8/10...
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf cavi » 3. jun 2004 22:28

hvis du sammenligner med splinten er thief langt bagud længere er den ik
cavi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf Slane » 4. jun 2004 10:15

Hmm okay... Som sagt var det en PC-demo, og jo, der er grafikken rigtig fed. Har ikke prøvet spillet til XBox. Men er stædig nok til at mene, at hvis bare grafikken på XBox, er i nærheden af grafikken på PC, så er det ikke dårlig grafik..... Men som Game Killer skriver; Men hver mand sin smag...
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Beatwolf » 7. jun 2004 00:55

har også prøvet demoen af 3'eren, gav et okay indtryk, stemningen som man kender den fra de forrige 2 spil er der ihvertfald. Dog var det forholdsvist svært, men ok det kræver vel bare lidt mere spilning. Det er ærgeligt at der er kommet så mange loading areas i spillet pga. xbox'ens begrænsede hardware. Det går lidt udover pc versionen.
jeg ville nok give det 7.5 (ud fra demoen)
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Preell » 10. jun 2004 15:41

Har også spillet 3´eren på demo til pc. Hvis man bare
ikke vælger hard. (Ligesom mig.) Så er det altså et
rigtig godt spil
Jeg syntes det minder lidt om 1´eren og 2´eren
bare i en mere real steal med snige osv.
Men what ever :lol:

Hvis man kan klare sig på Easy og Normal
så er det et rigtig godt spil.
(Hvis i har hørt hva den gør på HARD! :roll: :roll: :roll: )

Mvh. Preell // Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 10. jun 2004 16:21

DU kan vel stadig spille på Hard, du skal bare sætte den til hard hver gang du begynder at spille igen. Ergo er psillet ikke ødelagt, det er bare et enormt irritationsmoment.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Preell » 10. jun 2004 16:53

Rigtig nok ... Men aligevel er min løsning kanon.. :D hehe
Bare lad vær med at spille hard :D

Mvh. Preell // Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster