Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf TerrificFalcon » 29. jan 2016 23:29

Jeg spiller med en sniper. Jeg har ikke mødt non-legend fjender der skal have mere end 3 skud, og hvis man er bare nogenlunde god til at ramme og lave headshots, så tager de max 2. Det er lidt tamt.

Nu fik jeg prøvet Dark Zone. Det var meget sjovt, og så blev jeg skudt gennem en væg.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 29. jan 2016 23:30

Ah ok, jeg kører med assault / maskingevær, det er sgu meget sjovt. De skal sgu have en del skud.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf TerrificFalcon » 30. jan 2016 00:10

Mhm - det synes jeg dog også er lidt af et problem. Det er svært at finde den rigtige balance mht. semi-realisme og spildesign, som The Division ikke formår at gøre andet end tangere.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 30. jan 2016 08:04

TerrificFalcon skrev:Mhm - det synes jeg dog også er lidt af et problem. Det er svært at finde den rigtige balance mht. semi-realisme og spildesign, som The Division ikke formår at gøre andet end tangere.


Synes de har ramt den balance ret godt, tror ikke sjovt hvis der er for meget realisme, hvis alle kampe var over efter bare 1 skud i bøtten, så vil der jo ingen grund være til at køre co-op, glæder mig meget til at prøve hard, så kampene bliver længere :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf x8BiTw0LFx » 30. jan 2016 11:33

Det er længe siden jeg har haft det så sjovt med et spil. Dark Zone er et taktisk mekka uden lige. Vigtigt at være i game-chat, så man kan snakke med "modstanderne" ;) Vi stødte flere gange på de samme og en af dem blev hurtigt en del af vores 4-mands gruppe. Helt vildt fin fyr, som bare hjalp til at få vores extractions afsted :)

Vi prøvede også at få Rogue level 5 og slap godt fra det - det var meget intenst! :lol:



Og så har jeg hørt at der kommer 8v8 PvP og 12 mands raids lidt ude i fremtiden ;)
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 30. jan 2016 12:29

Det er en fed video, men hold da helt op du rammer hat i starten da du bliver presset :D

Men jo det er vildt derinde, faktisk i starten synes jeg det var for vildt derinde, indtil man kender området bare lidt :)
Men igen fedt spillet og fed video
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf x8BiTw0LFx » 30. jan 2016 15:48

Phimosis skrev:Det er en fed video, men hold da helt op du rammer hat i starten da du bliver presset :D


Skal virkelig også vænne mig til det rekyl der er på de forskellige våben. Fik en blå RPK fra DZ vendor igår og den hopper og danser over det hele, men slår tilgengæld hårdt som en i helveee :D
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: The Division

Indlægaf the 007 baker » 31. jan 2016 13:49

Jeg er lige begyndt på beta'en og det virker super godt.
De ting man finder og når man stiger i level, bliver det overført til det endelig spil når det udkommer i marts?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: The Division

Indlægaf vntqmm » 31. jan 2016 14:28

the 007 baker skrev:Jeg er lige begyndt på beta'en og det virker super godt.
De ting man finder og når man stiger i level, bliver det overført til det endelig spil når det udkommer i marts?

nej
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


Re: The Division

Indlægaf the 007 baker » 31. jan 2016 14:36

vntqmm skrev:
the 007 baker skrev:Jeg er lige begyndt på beta'en og det virker super godt.
De ting man finder og når man stiger i level, bliver det overført til det endelig spil når det udkommer i marts?

nej

Tak for svar
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 31. jan 2016 21:52

De af jer der endnu ikke har fået beta adgang, men som har søgt om det, kan prøve at logge på:
https://account-uplay.ubi.com/en-GB/beta-access de har meldt ud at de vil prøve at give så mange som muligt adgang. Da det tager en del tid inden mail kommer frem med beta-key, man man hurtigt se om man har fået en nøgle ved at logge ind via linket.
Er der en nøgle? er det blot at indtaste den på Xbox store, og Beta'en er kun en download væk.

Beta'en er også forlænget til tirsdag.
Billede

"Over the last few days, we’ve seen an incredible amount of excitement for the game, leading to many of you registrering on the waitlist for a chance to join our Closed Beta. We’ve been working very hard to let as many players as possible join, while still maintaining a smooth experience for everyone.
Earlier today, we announced that we were now inviting as many players as possible from the waitlist, in addition to those who had guaranteed pre-order access. We’ve started sending invites, with priority given to those who signed up first.
In order to allow everyone who has access to fully enjoy the Beta, we’re happy to announce we’re extending the duration by 24h for all players. As a result servers will remain open until Tuesday, February 2nd, 12pm CET | 6 am EST | 3 am PST.
Thank you all for your amazing support!"
http://forums.ubi.com/showthread.php/1381747-Beta-Extension?p=11333321#post11333321
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf Jessen10 » 31. jan 2016 22:59

Hey
Her er en beta kode vis der er en der kan bruge den
VYWCG-RM9F3-3DYVX-TFFDV-M2KRZ
Jessen10
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: The Division

Indlægaf koopi » 1. feb 2016 00:23

Ahh, tak for den kode! :) skal da lige prøves
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: The Division

Indlægaf hackNICE1112@ » 1. feb 2016 09:34

Har en kode :-) skrive lige nå kode er brugt

MVQCY-XXJDV-JKHKW-GQ792-DG79Z
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: The Division

Indlægaf MikeTheDane327 » 1. feb 2016 10:33

Havde ellers forstået at dem på venteliste ikke ville have den store chance for at komme med men så modtager man en mail i morges... indtil videre er spillet sjovt nok.
MikeTheDane327
Niveau 0
 
Indlæg: 15


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster