Xboxlife forum

Borderlands 2 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 29. okt 2012 21:08

Reinhold skrev:Angående fryseglitchen - så syner det at være forbundet med SHIFT koderne, så overvej at stoppe med at bruge dem, hvis I vil undgå at ende med et ubrugeligt spil som mig og andre i denne tråd. Igen er min info fra Gearbox officielle Borderlands 2-forum


Shift koder?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Major Oblivious » 29. okt 2012 21:31

Shift-koder er nogle som Gearbox smider ud en gang i mellem - de kan omsættes til guldnøgler som kan låse op for noget unikt gear - men det er temmelig skidt :?
Glad for at jeg så ikk fik fat i nogle her i weekenden.
Tak for opdateringen!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 29. okt 2012 21:53

Intet er afklaret, men folkene på det officielle forum skriver en del om det. Mit problem opstod faktisk også efter indløsning af en SHIFT kode. Kan være tilfældigt, men andre beskriver præcist det samme. Enkelte fortæller dog om fryseglitch uden at have rørt koderne, så vi er desværre nok ikke tæt på en løsning - eller den meget tiltrængte patch :/
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Your Nemesis DK » 29. okt 2012 22:21

Har indløst 4 koder her i weekenden, uden det mindste problem. Så jeg tvivler på, at det er der problemet ligger..?
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 29. okt 2012 22:57

Der er fællestræk nævnt på det forum som kunne pege mod SHIFT koderne, hvorfor jeg smed et heads up her.

Rammer kulden din kasse så er det slut med BL2. Eneste løsning er at skifte profil, men det bliver hurtigt lidt dyrt konstant at købe nyt Xbox Live :|
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf spif2001 » 31. okt 2012 09:33

Til dem med hår på brystet, der godt tør bruge SHIFT koder, så skulle der omkring kl. 16 i dag blive lagt Halloween skins op på facebook siden: https://www.facebook.com/borderlandsgame
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Major Oblivious » 31. okt 2012 09:54

Spottede det godt i morges, men må indrømme at efter at hørt beretningerne herinde om frysning af spillet, og er lige kommet igang med mit True Vault Hunter spil - Får mega tækst - Så springer jeg over, selvom det kunne være fedt! - er en sucker for sådan noget små-crap :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 31. okt 2012 09:56

spif2001 skrev:Til dem med hår på brystet, der godt tør bruge SHIFT koder, så skulle der omkring kl. 16 i dag blive lagt Halloween skins op på facebook siden: https://www.facebook.com/borderlandsgame


Kunne man ikke bare tage en backup af sit savegame, inden at du starter spillet op?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Your Nemesis DK » 31. okt 2012 10:06

De koder blir tastet ind uanset udfaldet. Så må det briste eller bære...
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 31. okt 2012 10:07

Der er en lille positiv udvikling i fryse-sagen. "ChrisF" som er en Gearbox ansat har posted i den officielle tråd omkring fryseglitchen. Det er det første reelle livstegn fra officiel side derinde. Han skriver og takker for de mange informationer vi fryseramte har smidt. Teksten bekræfter også, at de arbejder på sagen.

Om dette er forbundet med SHIFT koderne er et åbent spørgsmål endnu. Der er historier både for og imod den hypotese derinde. Jeg har indløst over ti koder selv. En af dem endte dog med et frys af min Xbox, hvorefter min ballade startede. På forum kan jeg se, at andre har beskrevet præcist det samme. Men årsagen og løsningen er stadig en mindre X-file-episode.

Jeg skriver igen herinde, hvis der er positiv udvikling i sagen.

Link til ChrisF´s poste og det officielle forum (er du ramt, så smid din historie derinde - jo flere jo bedre): http://forums.gearboxsoftware.com/showt ... 7&page=165
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Madskimo » 1. nov 2012 21:08

Sidder og kæmper med Terramorphous.. Nogle der er friske ?
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 3. nov 2012 17:24

NU stopper festen sgu!

Først underlagt fryseglitch, som har invalideret mit spil helt. Ville dog lige nyde fem minutter i dag inden fryseballaden som vanligt rammer. Her fik jeg så endnu en bonus - nu er alle mine bad ass points pist forsvundet :/

Ville ikke lyde alt for negativ - men det er da langtfra i orden at sende et så fejlfyldt spil på banen!! Tager season pass som et tab og indbytter derefter mit spil til Halo 4 i næste uge. Det var ganske simpelt dråben!

EDIT: ...og guldnøglerne er væk....
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Mogwai » 3. nov 2012 18:00

Reinhold skrev:NU stopper festen sgu!

Først underlagt fryseglitch, som har invalideret mit spil helt. Ville dog lige nyde fem minutter i dag inden fryseballaden som vanligt rammer. Her fik jeg så endnu en bonus - nu er alle mine bad ass points pist forsvundet :/

Ville ikke lyde alt for negativ - men det er da langtfra i orden at sende et så fejlfyldt spil på banen!! Tager season pass som et tab og indbytter derefter mit spil til Halo 4 i næste uge. Det var ganske simpelt dråben!

EDIT: ...og guldnøglerne er væk....

Bad luck.

Jeg tør sgu ik sætte min disk i indtil Gearbox får fikset det hele...
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 3. nov 2012 19:23

Sært - men fik så faktisk en lille times spil bagefter. Sluttede med et save og en gåtur mod aftensmad! Ikke gjort det længe. Jeg tvivler på, at den ene glitch har fjernet den anden. Men det kunne dog være rart at få lidt spilletid - også selvom det så skulle koste mig mine bad ass points.................
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 4. nov 2012 22:58

......hmmmm holder stadig! Er fri for fryseglitch aktuelt :)

Spiller godt på femte time nu :)

MEN det kostede mig mine bass ass points at få et spil - check her:
http://forums.gearboxsoftware.com/showt ... 7&page=179
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster