Xboxlife forum

Trusty Bell

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Trusty Bell

Indlægaf Underdog Dude » 22. jun 2006 09:15

Nyt RPG fra Namco: Trusty Bell.

Lyder ikke så dumt, med bl.a. et kampsystem der fokuserer på action. Omgivelserne og musikken skulle oz spille en stor rolle i spillet.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Kiwi » 22. jun 2006 10:24

Lyder godt til at være et sjovt / fedt / syret koncept ;-) Er helt klart kommet på min liste over spil som der skal holdes øje med.
Kiwi
Niveau 4
 
Indlæg: 509


Indlægaf Sephiroth » 22. jun 2006 12:49

lyder spænende, jeg glæder mig nu først og fremest til Echanted Arms.
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Indlægaf Underdog Dude » 22. jun 2006 16:10

Nu tror jeg så oz at Trusty Bell kommer lidt længere ude i fremtiden end eksempelvis Enchanted Arms
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf S Dark » 22. jun 2006 16:19

indtil videre er jeg ikke medtaget, overhovdet, det virker som endnu et spil, en advenmture rpg, på en ok, men ikke genial måde, og dem syns jeg der bliver lidt for mage af :roll: i mine øjne måtte der gerne komme tiden største rpg, bare en smule efter mit hoved, men det sker vidst ikke lige i den nærmeste fremtid. Dog er ideen god, men bare ikke unik nok og ambisiøs nok til at blive et genialt spil.. :) men jeg glæder mig da til at høre mere, om det vil udvikle sig lidt mere.. =)
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Underdog Dude » 22. jun 2006 16:35

Der kommer max. 1 genialt spil om året i mine øjne. Hvis jeg kun så frem til dem ville jeg ikke game særlig meget.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Dr. Cropes » 5. jul 2006 22:09

Arhh Underdog Dude det vil jeg nu ikk gi dig ret i, Der er kommet op til flere Geniale spil i år feks Oblivion og Hitman Bloodmoney..

Koncepted lyder ok i Trusty bell, men Enchanted arms og Mass effect (Tror jeg) bliver langt bedre, så Trusty bell vil kun ligge og samle støv
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Underdog Dude » 6. jul 2006 16:33

UxorialFreak skrev:Arhh Underdog Dude det vil jeg nu ikk gi dig ret i, Der er kommet op til flere Geniale spil i år feks Oblivion og Hitman Bloodmoney..


Jeg har spillet oblivion i en måned og det kan ikke fange mig længere. Et genialt spil holder længere.

Hitman er slet ikke min stil så det kan jeg ikke kommentere.

Jeg kan da godt nævne hvad der var sidste års geniale spil for mig. WoW.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Dr. Cropes » 6. jul 2006 22:07

Wow var slet ikke et genialt spil for mig.

Jeg så Kanal kbh med nogle gamere der sad og spillede wow med hinanden og det gav min holdning for wow en helt anden drejning :)

Før var jeg nærmest modstander

Nu kunne jeg godt tænke mig at spille det

men det gør ikke Oblivion mindre Genialt, men hver har sin smag :) Heldigvis
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Valkyrie » 8. jul 2006 17:10

Sephiroth skrev:lyder spænende, jeg glæder mig nu først og fremest til Echanted Arms.


baseret på Edges review, så skulle Enchanted Arms være ret crappy.


Et meget middelmådigt generic JRPG. Men nu må vi se... Der har aldrig været sådan et spil her på Xbox før, så måske er standarden ikke så høj som på PS2 hvor der er heavyweights som Final Fantasy, Dragon Quest, Rogue Galaxy og Kingdom Hearts.
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Vinterbird » 8. jul 2006 17:16

Enchanted Arms fik tilgengæld rimelig gode karaktere i Famitsu.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Dr. Cropes » 9. jul 2006 16:10

Ja men det kommer ikke på hvad alle disse spil sites mener om spil. Valkyrie det kan sagtens være at der er et spil som du kan lide, men som anmelderne ikke kan lide.:) Heldigvis har vi vær vores spil smag
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Dr. Cropes » 9. jul 2006 16:11

Desuden vil jeg gi edges en høst blomst for hans rewiev
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf sCWasP » 6. aug 2006 19:50

er faktisk meget spændt på at se mere til det her spil, er vild med den efter min mening fantastiske cel-shading der bliver brugt i spillet :)
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf Dr. Cropes » 4. sep 2006 19:31

cel-shading er en vildt fed slags grafik :)
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster