Xboxlife forum

Dark Souls

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dark Souls

Indlægaf Gmork Gerrard » 19. apr 2012 12:09

Drake Sword ville jeg ikke ofre alt for mange souls på at opgraderer. Det er kun et godt sværd i begyndelsen. Læg mærke til at det ikke opskalerer med din strength - eller nogle andre skills. Koncentrer dig hellere om at opgraderer almindelige våben - med brug af embers og shards som du skal ud og finde. Jeg blev selv rigtig træt af at have hold fast i Drake Sword for længe og bruge for meget tid og for mange souls på det - det er det slet ikke værd...
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 19. apr 2012 12:41

Ok tak :) så må jeg bare holde øje med hvornår jeg kan få et bedre våben :)
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Dark Souls

Indlægaf Madskimo » 19. apr 2012 12:49

Chaos Weapon ftw :)
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dark Souls

Indlægaf nakka » 19. apr 2012 13:28

TiringPlague108 skrev:Ok tak :) så må jeg bare holde øje med hvornår jeg kan få et bedre våben :)


tsk tsk youtube/guides.... tror ikke du fandt drake sword ved et tilfælde. jeg selv? nuppede den i new game ++ for at få sidste trofæ.
øv hvor er demons souls bare et bedre spil (og mere udfordrende :D )
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 19. apr 2012 14:34

Nej fandt det ikke tilfældigvis det har du ret i :)
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Dark Souls

Indlægaf tue69 » 19. apr 2012 14:57

nakka skrev:
TiringPlague108 skrev:Ok tak :) så må jeg bare holde øje med hvornår jeg kan få et bedre våben :)


tsk tsk youtube/guides.... tror ikke du fandt drake sword ved et tilfælde. jeg selv? nuppede den i new game ++ for at få sidste trofæ.
øv hvor er demons souls bare et bedre spil (og mere udfordrende :D )


Sikkert, men Dark Souls er stadigvæk hamrende godt. Et af de få spilserier der ikke holder spilleren i hånden med tutorials, men skal spilles som man spillede spil engang. Reward faktoren er simpelthen så tårnhøj og man må elske spillet/spillene for det.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Dark Souls

Indlægaf Madskimo » 19. apr 2012 15:03

tue69 skrev:
nakka skrev:
TiringPlague108 skrev:Ok tak :) så må jeg bare holde øje med hvornår jeg kan få et bedre våben :)


tsk tsk youtube/guides.... tror ikke du fandt drake sword ved et tilfælde. jeg selv? nuppede den i new game ++ for at få sidste trofæ.
øv hvor er demons souls bare et bedre spil (og mere udfordrende :D )


Sikkert, men Dark Souls er stadigvæk hamrende godt. Et af de få spilserier der ikke holder spilleren i hånden med tutorials, men skal spilles som man spillede spil engang. Reward faktoren er simpelthen så tårnhøj og man må elske spillet/spillene for det.


+1
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 21. apr 2012 15:32

Jeg vil gerne have kaldt Solaire of Astora til at hjælpe med med Bell Gargoyles. Men jeg kan ikke få ham summoned. Og har humanity men hvormeget det humanity det kræver ved jeg så ikke - mystisk.
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Dark Souls

Indlægaf DkSlayer » 21. apr 2012 17:04

Du skal være i human form. Det er ikke nok blot at ha humanity i din counter :) Dette gøres ved et bonfire
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 21. apr 2012 17:12

DkSlayer skrev:Du skal være i human form. Det er ikke nok blot at ha humanity i din counter :) Dette gøres ved et bonfire


Altså jeg skal samle humanity også tage tilbage til et bonfire og blive human..
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Dark Souls

Indlægaf DkSlayer » 21. apr 2012 17:17

Ja du skal bare bruge 1 humanity
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 21. apr 2012 17:51

Tak for hjælpen - efter mange forsøg fik de tæsk!! :)
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Dark Souls

Indlægaf Gmork Gerrard » 23. apr 2012 17:23

TiringPlauge - jeg tror du skal igang med noget grinding inden de næste bosses. Bell Gargoyles er absolut i den bløde ende ;-) Håber ikke jeg tager modet fra dig ;-)
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 23. apr 2012 18:52

Gmork Gerrard skrev:TiringPlauge - jeg tror du skal igang med noget grinding inden de næste bosses. Bell Gargoyles er absolut i den bløde ende ;-) Håber ikke jeg tager modet fra dig ;-)


Ja det har jeg os fundet ud af. Dog må jeg sige butterly bossen var nu rimelig nem.
Spiller som pyro, har læst lidt forskelligt på nettet. Nogen siger jeg ikke skal gå så meget op i lvls men på geared og nogle andre siger lige det modsatte #-o
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Dark Souls

Indlægaf Gmork Gerrard » 24. apr 2012 08:57

Butterflybossen er åndsvagt let - det er næsten som at spille Fable i sammenligning med resten ;-D
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster