Xboxlife forum

Dark Souls

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 15. apr 2012 17:36

OMG hvad har jeg rodet mig ud i :D
Allerede ved den første BIG GUY han nakker mig gang på gang..
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Dark Souls

Indlægaf Blodbad » 15. apr 2012 17:48

Taler du om den dæmon der er i undead asylum?
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 15. apr 2012 18:11

den helt i starten. Men fik nakket den.
Sys allerede nu det er svært :D
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Dark Souls

Indlægaf Madskimo » 15. apr 2012 18:42

TiringPlague108 skrev:den helt i starten. Men fik nakket den.
Sys allerede nu det er svært :D


Det er lige til du lærer de forskellige mechanics, så er spillet relativt let
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dark Souls

Indlægaf Mogwai » 16. apr 2012 17:40

Hvad fanden gør jeg?

Jeg er ved Firelink Shrine og fik det geniale påfund at kæmpe mod ham NPCen der sidder ved nogen sten. Nu kan jeg ikke dræbe ham og save game er mere eller mindre fucked... Kan jo ikke løbe væk fra ham, og har alt for meget HP.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dark Souls

Indlægaf WikDK » 17. apr 2012 16:56

Mogwai skrev:Hvad fanden gør jeg?

Jeg er ved Firelink Shrine og fik det geniale påfund at kæmpe mod ham NPCen der sidder ved nogen sten. Nu kan jeg ikke dræbe ham og save game er mere eller mindre fucked... Kan jo ikke løbe væk fra ham, og har alt for meget HP.


Der er en NPC der kan give dog syndsforladelse. Han er i tårnet, efter du har besejret de 2 gargoyles. Men det er dyrt i souls at blive tilgivet :( ;)
WikDK
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Re: Dark Souls

Indlægaf Mogwai » 17. apr 2012 17:39

WikDK skrev:
Mogwai skrev:Hvad fanden gør jeg?

Jeg er ved Firelink Shrine og fik det geniale påfund at kæmpe mod ham NPCen der sidder ved nogen sten. Nu kan jeg ikke dræbe ham og save game er mere eller mindre fucked... Kan jo ikke løbe væk fra ham, og har alt for meget HP.


Der er en NPC der kan give dog syndsforladelse. Han er i tårnet, efter du har besejret de 2 gargoyles. Men det er dyrt i souls at blive tilgivet :( ;)

Jeg har givet op på spillet. Det lykkedes mig at hoppe op på en skildevæg som NPC'en ikke kunne nå. Derefter kunne jeg quitte og da jeg kom ind i spillet igen startede jeg væk fra ham. Dog efter lidt videre udforsken døde jeg (surprise) hvorpå jeg spawnede ved det bonfire hvor NPC'en var. Til grin.

Jeg synes generelt jeg er ret tålmodig med spil. Men når man skal dø ved "trash" fjender, elendig framerate når der er lidt udsigt samt det ovenstående problem, ja så har jeg vist bedre ting at give mig til. Jeg havde forventet mig at spillet var svært, men ikke på denne kedelige måde. Det er i øvrigt sat til salg under salgsforummet ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dark Souls

Indlægaf Spankey103 » 17. apr 2012 17:58

Haha! Det er simpelthen bare sørgeligt det der.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 17. apr 2012 21:23

Jeg opgiver ikke.
Det spil er for fedt. MEN jeg hader alle de trash mobs, f... hvor er de belastende at de skal nakkes hver gang.
P.T er mit inventory så fyldt at jeg bevæger mig lidt i slow motion. Og ved ikke helt hvor jeg kan sælge alt det jeg ikke har behov for.
Er forbi tauros bossen og har nakket en kæmpe køter som er meget sart overfor ild :D

Hvem ved hvornår der kommer en vendor af en slags?
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Dark Souls

Indlægaf Cerialbox » 17. apr 2012 22:03

TiringPlague108 skrev:Jeg opgiver ikke.
Det spil er for fedt. MEN jeg hader alle de trash mobs, f... hvor er de belastende at de skal nakkes hver gang.
P.T er mit inventory så fyldt at jeg bevæger mig lidt i slow motion. Og ved ikke helt hvor jeg kan sælge alt det jeg ikke har behov for.
Er forbi tauros bossen og har nakket en kæmpe køter som er meget sart overfor ild :D

Hvem ved hvornår der kommer en vendor af en slags?


Du kan have uendeligt mange ting i dit inventory uden at det gør dig langsommere. Det er de ting du har på der gør dig langsom (dine våben, skjold, armor etc). Hvis du kommer over 50% equip load bliver du meget langsommere og dit rul bliver meget værre, så jeg vil anbefale at tage noget lidt mere let armor på så du i det mindste kan rulle ordentligt. Pas også på du ikke har et ekstra skjold eller sådan noget equipped. Du kan få mere equip load ved at gå op i Endurance eller ved at finde diverse ringe.

Du er faktisk løbet forbi en vendor i Undead Burg, men han gemmer sig også ret godt. Lige før du kommer til bonfiret kan du gå til højre, hvor der er to af de fjender med skjold og spyd. Hvis du ødelægger kasserne der, er der en trappe der fører ned til ham. Du kan dog ikke sælge dine egne ting, men han sælger nogle nyttige ting.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 17. apr 2012 22:25

Skal ihvertfald opsøge den vendor i undead burg, fordi så vidt jeg kunne læse mig til sælger han et sværd med fire res. som er godt mod gargoyl dudes i bell tower..

Blir spændene om jeg finder ham lol xD

Men tak for det
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Dark Souls

Indlægaf Madskimo » 18. apr 2012 07:16

Nogle der ved om det ekstra content der er i den kommende PC version, også vil udkomme til boxen?
Ville være fedt at udvide de 1000G.
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dark Souls

Indlægaf Blodbad » 18. apr 2012 07:35

Mogwai skrev:
WikDK skrev:
Mogwai skrev:Hvad fanden gør jeg?

Jeg er ved Firelink Shrine og fik det geniale påfund at kæmpe mod ham NPCen der sidder ved nogen sten. Nu kan jeg ikke dræbe ham og save game er mere eller mindre fucked... Kan jo ikke løbe væk fra ham, og har alt for meget HP.


Der er en NPC der kan give dog syndsforladelse. Han er i tårnet, efter du har besejret de 2 gargoyles. Men det er dyrt i souls at blive tilgivet :( ;)

Jeg har givet op på spillet. Det lykkedes mig at hoppe op på en skildevæg som NPC'en ikke kunne nå. Derefter kunne jeg quitte og da jeg kom ind i spillet igen startede jeg væk fra ham. Dog efter lidt videre udforsken døde jeg (surprise) hvorpå jeg spawnede ved det bonfire hvor NPC'en var. Til grin.

Jeg synes generelt jeg er ret tålmodig med spil. Men når man skal dø ved "trash" fjender, elendig framerate når der er lidt udsigt samt det ovenstående problem, ja så har jeg vist bedre ting at give mig til. Jeg havde forventet mig at spillet var svært, men ikke på denne kedelige måde. Det er i øvrigt sat til salg under salgsforummet ;)

Jeg forstår dig godt, men firelink shrine er jo lige i starten af spillet. Du kunne jo bare starte forfra hvis du ville give det en chance mere. Og ja, det er dumt at angribe NPC'er der ikke er fjendtlige med mindre du ved hvad du gør.
Jeg kunne af en eller anden grund bedre lide Demon's Souls som jeg har spillet igennem adskillige gange. Dark Souls står på hylden og venter på jeg er færdig med at spille mere interessante spil. Gik lidt død i det primært pga af dårlig framerate. Som visse steder er katastrofal i multiplayer. Hvis du gerne vil gøre det nemmere for dig selv så spil for gud skyld multiplayer, både som hjælper for at træne og som summoner for at klare bosserne eller svære områder.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls

Indlægaf Mike.B » 18. apr 2012 08:26

tror jeg skal investere i dette spil igen. bare surt at skulle starte forfra.. havde min fire gauntlet fuldt opgraderet
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dark Souls

Indlægaf TiringPlague108 » 18. apr 2012 21:43

Nu begynder det at blive sjovt.

Har lige fået fat i dragon sword :) Giver betydeligt mere skade end det jeg havde i hænderne indtil nu, ret nice.

Er ved at udforkse katakomberne gad vide hvad der befinder sig dernede. Skal bare have grindet nok souls sammen så jeg kan opgradere dragons sword så har jeg det nok lidt nemmere ved de to gargoyles..
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster