Xboxlife forum

Divinity II: The Dragon Knight Saga

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Justin Anhtony » 19. nov 2010 22:54

Beatwolf skrev:lige for at få det helt på det rene ? hvis man starter nyt spil i den nye udgave kan den ikke bruges i expansion?


Jo, du kan bare ikke bruge din character fra den gamle udgave af Divinity 2 i udviklingen.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Charles Bronson » 19. nov 2010 22:59

Okay mange tak :)
Charles Bronson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf spif2001 » 19. nov 2010 23:20

Jeg er nu lidt bekymret over, at sværhedsgraden er blevet sat ned i DKS i forhold til den gamle Ego Draconis. Ja, det var svært før, men hvis jeg kan få 1000/1000 i det spil, så kan alle der gider tage sig lidt sammen også få det.

...og mærkeligt nok har de fjernet nogle af energi shields puzzles fra Orobas Fjords. De var ikke specielt svære, og må nu være noget der bare skal overståes?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf dakidski » 20. nov 2010 10:26

DkSlayer skrev:
dakidski skrev:Hvad fanden?! Man kan ikke bruge sit gamle save fra Divinity II??


Nej, det kan man ikke. bla fordi hele områder er blevet lavet om. Så det skal du bare være glad for :)

Hvordan kan man i det hele taget være utilfreds med, at skulle gennemspille dette mesterværk endnu engang ? :D

Jojo. Det ser fandme flot ud, i forhold til det gamle. Et held andet spil. Problemet at jeg husker hver en quest.
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf spif2001 » 23. nov 2010 16:47

Langt om længe! 1 styks Divinity II DKS ankom i dag. Installerer som jeg skriver. Er mega spændt på at se forskellen imellem Ego Draconis og DKS.

Installér nu færdig da!
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf DkSlayer » 23. nov 2010 21:05

spif2001 skrev:Langt om længe! 1 styks Divinity II DKS ankom i dag. Installerer som jeg skriver. Er mega spændt på at se forskellen imellem Ego Draconis og DKS.

Installér nu færdig da!


God fornøjelse :)

Er spændt på at høre mening fra en ED spiller. Det fik jeg jo aldrig selv spillet
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf allanb » 23. nov 2010 22:04

Nu er jeg nogle timer inde i spillet og må sige der er nogle super elementer i det her spil. Dog har jeg meget svært ved at finde en ordentlig måde at takle fjender på. Specielt dem med "ranged weapons". Når jeg forsøger at undvige bliver det i 9 ud af 10 bare til et hop, hvor fjende alligevel rammer mig i luften?? Hvad pokker kan jeg gøre forkert.?
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf DkSlayer » 24. nov 2010 04:59

Du skal sørge for at hoppe EFTER de har affyret deres ranged attack :) Så rammer de dig ikke. Og så er rush attack din ven, mod ranged fjender
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf allanb » 24. nov 2010 06:48

Syntes jeg har forsøgt, men jeg må bare tilbage til tegnebrættet. :D
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf spif2001 » 24. nov 2010 07:19

Damn det spil er blevet let.

[Minor spoiler]
Spøgelset man skal klare i Farglow, for at få styr på slayer tankerne, klarede jeg i går som level 2 figther, ved at daske lidt på det og summon healing ghost. I det gamle skulle jeg være level 4 og fyre magic missile som gal, for at få det ned med nakken.

...men det er blevet meget flottere. Langt flere detaljer og det hakker ikke i nærheden af, hvad det gjorde før.

HUD'en har forbedret sig en lille smule, men den bedste tilføjelse er uden tvivl en paper doll, når man skal have udstyr på. Det var der ikke før. Der var bare en liste over de ting man havde, og så var de ting man havde på øverst i listen. Meget uoverskueligt og nu forbedret så det er brugbart.

Fedt spil!
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf DkSlayer » 24. nov 2010 07:51

Hvilken sværhedsgrad spiller du med Spif ?

Jeg startede ud med hard, og det gik også forholdsvis let indtil jeg var omkring lvl 7-8-9 stykker. Derefter blev det rimeligt udfordrende, og jeg satte den ned på normal. Det bliver lidt sværere når man kommer længere ind :)

Absolut en perle vi har med at gøre her :)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf spif2001 » 24. nov 2010 08:21

Jeg har ikke pillet ved sværhedsgraden, så den er vel normal, går jeg ud fra.

I det gamle var Farglow og nærmeste surroundings heller ikke så svær. Det var kun lige det forbandede spøgelse, der var krop umulig indtil level 4-5 stykker. Det kan selvfølgelig være, at det bare er bosserne, de har neddroslet lidt.

EDIT:
Forresten lod jeg mærke til en anden sjov ting. Der er ingen ænder i Farglow!? Det var der i Ego Draconis. Nu har jeg ikke været nede ad vejen endnu, men der var også ænder nede ved åen ved siden af gården lige udenfor Farglow. Er de også væk?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf DkSlayer » 24. nov 2010 09:41

Aner det ikke. Har ikke selv bemærket nogen ænder i spillet :)

De er muligvis blevet vurderet til at være overpowered, og er blevet nerfet væk i DKS :lol:
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf spif2001 » 24. nov 2010 09:54

Jeg har spurgt på forumet: http://www.larian.com/forums/ubbthreads ... Post428869

Ænder og rådyr er fjernet i Xbox versionen pga performance! :lol:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf DkSlayer » 24. nov 2010 10:02

God griner :D
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster