Xboxlife forum

Two Worlds 2

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 3. dec 2010 17:27

Fik lige starte op på xboxen i stedet for PS3 udgaven og hold da op en forskel på de to udgaver. Så hvis nogen skulle stå og være i tvivl, så hold jer langt væk fra PS3 udgaven.

Og et rigtig lækkert spil, der modsat Divinity fanger mig fra starten :D
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf spif2001 » 3. dec 2010 17:34

...men for *%@#! den %!#@ møgkrikke er umulig at styre...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Two Worlds 2

Indlægaf DkSlayer » 3. dec 2010 17:35

Syntes nu det går meget fint med hesten. det kræver bare 5 min tilvænning
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 3. dec 2010 17:36

Pruuuhhh !! :lol:
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf DkSlayer » 3. dec 2010 17:37

Desuden bruger man ikke rigtigt hest længere inde i spillet, fordi den er der aldrig når man skal bruge den
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Two Worlds 2

Indlægaf spif2001 » 3. dec 2010 17:42

Hvis bare kameraet ville stå stille mens man red, men næ nej. Det fløjter rundt, så det er umuligt at ramme en bro eller komme lige ind i en slugt. For saddan det er ringe.

...og endnu bedre, så har manualen en fejl mht dismount knappen. Den siger nedad på D-Pad, men det er A man skal trykke. Af en eller grund så faldt det mig ikke ind, så jeg gennemførte det væddeløb man skal vinde ved at trykke vildt på LT, så hesten stejlede og jeg blev smidt af. Det måtte jeg så gøre både for at få fat i totemet og for at aflevere det igen. Tror jeg afleverede det i sidste sekund. Det ville helt sikkert have kostet mærker i bord og controller, hvis den var glippet.

:evil:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Two Worlds 2

Indlægaf DkSlayer » 3. dec 2010 17:59

Lol, det er da ikke så svært :) Du holder bare konstant venstre stick i den retning du vil ride, så styrer du kammeraet med den højre samtidigt. Og så tæsker du ellers hesten indtil det der "sparke-o-meter" er i top, og derfra skal den bare holdes ved lige med et spark i ny og næ.

Ikke det store problem IMO
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Danny Beyer » 3. dec 2010 18:53

Spoiler



I starten i den tutorial hvor man lærer de forskellige klasser, skal man blandt andet fjerne en træstamme som trigger en lavine af sten der ruller ned i en Camp og dræber nogle Groms. Jeg gik derefter derned og lootede og ville dræbe de resterende som befandt sig et kort stykke derfra... Sådan skulle det ikke gå. Uanset om jeg prøvede at parere eller ej, blev jeg one shotted 4 gange i træk. Er jeg bare uheldig eller er de meget højere level end jeg? Synes de lignede de andre.
Er der en måde man kan se hvilken level de er, eller i hvilken level range de hører til? (nogen spil inddeler fjender i farver; grønne, hvide, røde, etc)

Beklager den lange smøre :)
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Two Worlds 2

Indlægaf spif2001 » 3. dec 2010 19:02

De er meget vildere end dig på det tidspunkt. Jeg prøvede at cleane øen, inden jeg drog videre og det gik ikke så godt. :)

Nu er jeg vendt tilbage efter et par frustrerende krikke oplevelser, og nu er det mere behageligt at udforske.

(Tip: det gør virkelig en forskel at bruge blunt våben på skeletter i stedet for blades, så lad være med at sælge / dismantle alt)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Reinhold » 3. dec 2010 19:02

Roder aktuelt rundt for at finde noget rune-halløj til ham smeden - helt i starten. Et fif til hvordan jeg kommer de 8.3 km som afstanden indikeres at være!? Pinligt så tidligt at have problemer - I know.
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Two Worlds 2

Indlægaf spif2001 » 3. dec 2010 19:34

Du skal bare videre med main quest, for den rune er ikke på den lille start ø. Bare rolig, du kan altid vende tilbage til den lille ø via teleport.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Two Worlds 2

Indlægaf DkSlayer » 3. dec 2010 19:43

Reinhold skrev:Roder aktuelt rundt for at finde noget rune-halløj til ham smeden - helt i starten. Et fif til hvordan jeg kommer de 8.3 km som afstanden indikeres at være!? Pinligt så tidligt at have problemer - I know.


Teleport er svaret på dit spørgsmål
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Reinhold » 3. dec 2010 19:52

Mener ellers jeg har luntet rundt ved teleporten - men må tilbage til basen og snakke med fætter-grim igen.......
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Lille Spoiler

Indlægaf allanb » 4. dec 2010 14:47

Er jeg den eneste, der har lyst til slagte alle aber i det her spil. Hver gang man vender rykken til, modtager man et stk. sten i nakken. Arrrggghhh får virkelig lyst til at bare bevist at ride rund og lede efter dem. :-)
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf spif2001 » 5. dec 2010 12:44

Fy for satan!

Mit nyeste savegame og mit nyeste autosave er korrupte. Spillet fryser lige så snart de er loadet ind. Har prøvet mange gange at loade dem, samme resultat hver gang.

Som en fornuftig rpg spiller har jeg selvfølgelig flere autosaves og har et ca. 30 min. tilbage, men det løber altid en koldt ned ad ryggen, når det sker, for tænk hvis det er alle saves det er galt med...

Så en opfordring: skift imellem 3-4 saves. Det er vist nødvendigt i TW2.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster