Xboxlife forum

Mass Effect...

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf I Jub Jub I » 15. maj 2006 19:51

Håber det er fedt ingame hvis det ligessom KOTOR I og II bliver det bare "Herre" Fedt! :D Glæder mig Powerful meget!
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf S Dark » 15. maj 2006 20:45

http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/mas ... id=6150474
screens :wink: meget flotte endda =D

*EDIT*
http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/mas ... id=6150171
og tjek da lige Gamespot imporessions!! :o bare at læse om det giver mig myrekryb! :D total for sygt spil, det skal jeg bare eje!!!

*EDIT 2*
Gamepsot skrev:After the conversation sequences, we got a look at the exploration aspect of the game. You can access a galaxy map that shows the entire Milky Way, and then you can choose a star or planet cluster to travel to and it switches to another large map with several locations to choose from. From the cluster, you can choose a system, and from a system you can choose a specific location to visit. There are stars, planets, and even derelict space stations and abandoned ships. All of this exploration is open to you from the very beginning of the game, and it looks like there will be a ton of locations to explore. There will also be downloadable updates to keep you exploring far beyond the reaches of the main storyline.
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf MirageDK » 16. maj 2006 00:01

Et futuristisk oblivion.. Ja så bliver det ikke meget bedre ;)
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf S Dark » 16. maj 2006 21:24

MirageDK skrev:Et futuristisk oblivion.. Ja så bliver det ikke meget bedre ;)
jewg tror faktisk det går hen og bliver en federe titel i ine øjne, jeg magler rigtig meget en futuristisk rpg/fps/adventue/what-ever'er :P =) Det skal bare ejes! :D
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster