Xboxlife forum

Dragon Age: Origins secrets!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Dragon Age: Origins secrets!

Indlægaf DK Anders » 8. aug 2010 21:04

Hej alle. :)

Jeg er begyndt at spille DA igen, og tænkte, at det ville være fedt, hvis folk kom med forslag (hemmeligher) til, hvad folk skulle prøve, som man tror de ikke har prøvet (håber i forstår). Som fx de mange sjældne rustnig- og våbentyper.

[SPOILER]Jeg kan fx fortælle, at hvis man går ind i baren ved Redcliffe landsbyen, så er der en sevitrice, som hvis man er sød nok ved, kan få 2 kys af hende. Dette er blot 1 eksempler på mange ting, som alle måske ikke får med, i deres første playthroughs.

Håber i har en masse godt at komme med! :D
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf austerellis » 23. aug 2010 14:47

Sjov tråd, jeg sidder lige og tænker, om der mon er nogle småting, jeg har gjort eller er kommet til at gøre, som man ikke lige umiddelbart lægger mærke til... Hmm...

Man kan i hvert fald få mange forskellige udfald ud af de forskellige mænd og kvinder, som man kan prøve på The Pearl i Denerim. Det giver i øvrigt plus hos Oghren, hvis du tager ham med derind.

Det kan anbefales kraftigt at tage Shale med til Orzammar, hvis man har denne dlc alt efter udfaldet af dine valg dernede.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Re: Dragon Age: Origins secrets!

Indlægaf SvAmP » 21. sep 2010 15:45

skal til at starte på dragon age her senere idag ! :b kunne godt bruge lidt tips og tricks
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Dragon Age: Origins secrets!

Indlægaf austerellis » 21. sep 2010 20:36

SvAmP skrev:skal til at starte på dragon age her senere idag ! :b kunne godt bruge lidt tips og tricks


Bedste råd: Boost din coercion så meget som du overhovedet kan. Jo mere coercion, du er i besiddelse af, jo flere muligheder har du, når du skal have nogle ting gennemtrumfet.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster