Xboxlife forum

Phantasy Star Universe

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Phantasy Star Universe

Indlægaf FragBite » 4. aug 2010 09:34

Nu da PSU er kommet på Games on Demand til omkring 1600 points, og da AoTi (spelling?) DLC er gratis - så ville jeg høre om der er nogen der kunne finde på at købe det?

Jeg overvejer det selv, da det eftersigende skulle være et fedt RPG spil, og prisen er jo fin nok :)

Kunne dog godt tænke med en at spille AoTi sammen med, så sig endelig til hvis I er interesserede.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf TcRCtS2001 » 4. aug 2010 10:10

Mener da at det stadigvæk koster et månedelig abonnement sådan ligsom i wow for at spille online delen, det gjorde det da, da jeg havde spillet
"Can you spawn kill irl ?" "Yeah, its called abortion"
TcRCtS2001
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf FragBite » 4. aug 2010 10:12

Hmm, det kan godt være. Det vil sige at selve spillet kun er offline, og så er udvidelsen online? Udvidelsen er ihvertfald gratis, men du har nok ret i der er fee udover. Hvis det er tilfældet, kommer jeg nok ikke til at spille online alligevel.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf TcRCtS2001 » 4. aug 2010 10:13

ja offline er det gratis, og online koster det et fee som du kalder det :D og husk at offline er der kun single player ;)
"Can you spawn kill irl ?" "Yeah, its called abortion"
TcRCtS2001
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf adionditsak » 4. aug 2010 18:26

Jeg har faktisk spillet online-delen en del, ja den koster 80 kr om måneden vist. Offline delen sucks men det er faktisk rigtig sjovt online og godt community btw er der jo den officielle hjemmeside som du kan tjekke ud der fandt jeg en guild jeg joinede med masser af cool mennesker og folk der hjælper en. http://phantasystaruniverse.com/
Billede
Billede
adionditsak
Niveau 2
 
Indlæg: 179


Indlægaf Occisor25 » 12. aug 2010 00:00

ka bar huske den beta.. men den irreterende person der hed "Big dig" -.-' og alt det spam om "sending naked photos of boobs for money" xD
*Indsæt videnskabelige ord*
Occisor25
Niveau 2
 
Indlæg: 145



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster