Xboxlife forum

Dragon Age: Origins, efter slutningen (spoiler)

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Dragon Age: Origins, efter slutningen (spoiler)

Indlægaf Smolle » 28. jul 2010 15:27

Jeg har lige her til eftermiddag gennemført Dragon Age: Origins. Har været meget begejstret for spillet hele vejen igennem, men nu her efter jeg har gennemført det, så blev jeg noget skuffet over at jeg tilsyneladende intet kan gøre i spillet mere. Jeg har hentet Shale-udvidelsen, så lige nu kan jeg vælge at rejse til min lejr eller til byen hvor jeg hentede Shale, intet andet.

Er det virkelig sådan at når man har gennemført spillet kan man intet foretage sig mere? Jeg havde flere små quests liggende som jeg tænkte at jeg ville klare efter at have dræbt Archdemon, men de er alle sammen forsvundet nu og jeg kan altså ikke besøge en eneste af spillets byer.

Ydermere havde jeg håbet på at kunne lave lidt sjov med min companions, især Leliana som jeg var på 100% med i approval. Jeg fandt aldrig ud af hvordan man fik hende med i seng, eller nogen af de andre for den sags skyld. Det var kun de prostituerede som det lykkedes med.

Er jeg virkelig nødt til at starte spillet forfra, for at kunne opnå alle de ting som jeg ikke nåede inden jeg gik ind i den endelige kamp?
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Indlægaf austerellis » 29. jul 2010 09:56

Desværre, ja! Du er nødt til at starte forfra.

Leliana kan du KUN komme i kanen med, hvis du vælger den rette slags dialog. Du skal hælpe hende med hendes personal quest og så skal du spore dig ind på om hun ønsker ny kærlighed. Og så skal du jo være sød ved Leliana, for hun er yderst sød og romantisk anlagt. Morrigan kan du være langt mere direkte med, men hun skal dog have respekt for dig, hvilket du kun får, hvis du tænker pragmatisk og kynisk hele vejen igennem.

Håber det hjalp lidt?
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf Smolle » 30. jul 2010 10:12

austerellis skrev:Desværre, ja! Du er nødt til at starte forfra.

Leliana kan du KUN komme i kanen med, hvis du vælger den rette slags dialog. Du skal hælpe hende med hendes personal quest og så skal du spore dig ind på om hun ønsker ny kærlighed. Og så skal du jo være sød ved Leliana, for hun er yderst sød og romantisk anlagt. Morrigan kan du være langt mere direkte med, men hun skal dog have respekt for dig, hvilket du kun får, hvis du tænker pragmatisk og kynisk hele vejen igennem.

Håber det hjalp lidt?


Ja, I know. Har læst lidt om det på Dragon Age Wiki, men synes bare ikke dialog-mulighederne kom frem. Jeg har lavet Leliana's quest og snakket om hendes fortid, samt fået hende til at lyve om de der "Orlesian spies", som jeg læste at man skulle sørge for at gøre, for at få hende til at fortryde løgnen senere.

Anyway, var nu også mest fordi jeg var irriteret over at alt bliver stoppet når main questen er overstået. Jeg ville da gerne have klaret de quests jeg manglede og kunne have løbet lidt rundt i byerne. Synes det er en dårlig løsning at blokere adgang fra det hele!
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Indlægaf DK Anders » 3. aug 2010 17:40

Du skal bare nå at gøre alt INDEN det der Landsmeet. :)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster