Xboxlife forum

Dragon Age: The Awakening

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Dragon Age: The Awakening

Indlægaf sir.auron88 » 21. jul 2010 22:30

For det første undskylder jeg, hvis denne tråd allerede er oprettet, men sommervarmen gør mig en smule doven.

Jeg er en af de mange der var glade for Dragon Age: Origins, og har nu et stykke tid haft kigget på Dragon Age: The awakening. Indtil videre har jeg forsøgt mig at købe det brugt og bytte mig til det, men det ser ud til, at jeg må bide i det sure æble, og købe det til fuld pris.

Her kommer mit spørgsmål så: Er det pengene værd? Hvor langt er det reel (ca antal timer)?

På forhånd mange tak.

- Auron
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf austerellis » 24. jul 2010 09:51

Ærligt talt: Nej. Jeg synes bestemt ikke, det har været pengene værd. Spillet er alt, alt for dyrt i forhold til, hvor meget spilletid der er, og alle de nye figurer, du pludselig skal have med dig, får simpelthen ikke nok tid til at udvikle sig.

Det virker halvt som en efterfølger til Dragon Age: Origins mere end en ekspansion, men med dets begrænsede spilletid, så er det simpelthen ikke 250 kr. værd. Jeg har fortrudt at have købt det.

Vi kan evt. finde ud af, at du kan låne det, hvis du har lyst? Den service vil jeg gerne give, og så sparer du pengene.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf sir.auron88 » 25. jul 2010 13:25

austerellis skrev:Ærligt talt: Nej. Jeg synes bestemt ikke, det har været pengene værd. Spillet er alt, alt for dyrt i forhold til, hvor meget spilletid der er, og alle de nye figurer, du pludselig skal have med dig, får simpelthen ikke nok tid til at udvikle sig.

Det virker halvt som en efterfølger til Dragon Age: Origins mere end en ekspansion, men med dets begrænsede spilletid, så er det simpelthen ikke 250 kr. værd. Jeg har fortrudt at have købt det.

Vi kan evt. finde ud af, at du kan låne det, hvis du har lyst? Den service vil jeg gerne give, og så sparer du pengene.


Det er overordenlig pænt af dig. Sender ikke en pb med knotooplysninger, så jeg kan betale porto?
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf austerellis » 25. jul 2010 17:39

sir.auron88 skrev:
austerellis skrev:Ærligt talt: Nej. Jeg synes bestemt ikke, det har været pengene værd. Spillet er alt, alt for dyrt i forhold til, hvor meget spilletid der er, og alle de nye figurer, du pludselig skal have med dig, får simpelthen ikke nok tid til at udvikle sig.

Det virker halvt som en efterfølger til Dragon Age: Origins mere end en ekspansion, men med dets begrænsede spilletid, så er det simpelthen ikke 250 kr. værd. Jeg har fortrudt at have købt det.

Vi kan evt. finde ud af, at du kan låne det, hvis du har lyst? Den service vil jeg gerne give, og så sparer du pengene.


Det er overordenlig pænt af dig. Sender ikke en pb med knotooplysninger, så jeg kan betale porto?


Jo, det kan vi godt finde ud af. Jeg skal lige have det hjem fra en af mine kammerater, så det kan være der lige går et par dage, inden jeg kan sende.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf sir.auron88 » 26. jul 2010 18:33

austerellis skrev:
sir.auron88 skrev:
austerellis skrev:Ærligt talt: Nej. Jeg synes bestemt ikke, det har været pengene værd. Spillet er alt, alt for dyrt i forhold til, hvor meget spilletid der er, og alle de nye figurer, du pludselig skal have med dig, får simpelthen ikke nok tid til at udvikle sig.

Det virker halvt som en efterfølger til Dragon Age: Origins mere end en ekspansion, men med dets begrænsede spilletid, så er det simpelthen ikke 250 kr. værd. Jeg har fortrudt at have købt det.

Vi kan evt. finde ud af, at du kan låne det, hvis du har lyst? Den service vil jeg gerne give, og så sparer du pengene.


Det er overordenlig pænt af dig. Sender ikke en pb med knotooplysninger, så jeg kan betale porto?


Det lyder alletiders. Det er fedt initiativ du tager dig, det tager jeg hatten af for.

Jo, det kan vi godt finde ud af. Jeg skal lige have det hjem fra en af mine kammerater, så det kan være der lige går et par dage, inden jeg kan sende.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster