Xboxlife forum

Forslag til køb af RPG spil

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Mogwai » 18. jul 2010 18:12

Smolle skrev:Har kigget lidt mere på Dragon Age og det kunne meget vel ende med at blive mit valg. Det eneste minus er det med at man skal styre en gruppe, fremfor en enkelt karakter. Jeg kan godt lide det med at man er den "ensomme helt" der redder verden, hehe. Men derfor ser Dragon Age nu stadig underholdende ud.

Du kan opsætte dit hold så de ved hvilke handlinger de skal bruge i givne situationer, hvilket giver dig mere tid til at fokusere på den karakter du ønsker. Det kræver selvfølgelig lidt arbejde :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf heinstach » 18. jul 2010 18:20

Sacred 2 til Xbox 360 er fedt!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Blodbad » 19. jul 2010 09:28

Sacred 2 er fedt nok.
Du kan også overveje Two Worlds. Hvis du kan se igennem fingre med spillets uheldige sider er det faktisk også meget godt.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf DK Anders » 19. jul 2010 11:19

Smolle skrev:Har kigget lidt mere på Dragon Age og det kunne meget vel ende med at blive mit valg. Det eneste minus er det med at man skal styre en gruppe, fremfor en enkelt karakter. Jeg kan godt lide det med at man er den "ensomme helt" der redder verden, hehe. Men derfor ser Dragon Age nu stadig underholdende ud.

Du kan også bare vælge at gå "lone wolf"-style. Det har jeg prøvet, og det er udfordrende! :D
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster