Xboxlife forum

Tales of Vesperia

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Tales of Vesperia

Indlægaf sec dk » 23. jun 2010 08:50

Hej folkens,

Som RPG fan har jeg på det seneste brugt lidt tid på at lede efter de spil, der skal tage over, når jeg gennemfører Dragon Age.

Jeg har fået FFXIII hjem, og glæder mig til at komme i gang med det. Lost Oddeyssey har jeg også liggende, som jeg mangler at komme igennem. Jeg vil dog gerne have flere til samlingen.

I den forbindelse er jeg faldet over "Tales of Vesperia", som jeg synes ser temmelig interessant ud, især fordi det virker til at være en lidt anderledes grafisk oplevelse, end jeg er vant til.

Derfor vil jeg gerne høre fra jer, om nogen af jer har spillet Tales of Vesperia? og hvad I synes om det? Og endelig, hvis I kender nogen steder, hvor den kan anskaffes til rimelig pris?
sec dk
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Underdog Dude » 24. jun 2010 16:48

Jeg kan godt anbefale det fra tredje hånd, det er selv det næste JRPG jeg skal have skaffet mig.

Men ellers kan jeg da anbefale Eternal Sonata, Enchanted Arms og Star Ocean som er helt udemærkede JRPG spil.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Da Senzai » 24. jun 2010 17:17

Jeg har spillet forgængeren Tales of Symphonia, og det var jeg helt vild med. Spændende kampsystem, og utroligt sympatiske figurer. Kunne især godt lide al smaltalken figurene imellem.

Enchanted Arms virkede også ganske spændende, da jeg spillede det. Desværre gik jeg bare død i alle de Random Encounters, men de er jo i alle JRPGs :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Mitzurugi » 25. jun 2010 14:29

Historien er ikke noget at råbe hurra for, men soundtracket, grafikken og gameplayet er i top klasse. Dialogen mellem de forskellige personer er også meget komisk til tider :) Jeg var i hvert fald meget positivt overrasket over Tales of Vesperia.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Triforce » 9. aug 2010 08:30

Forgængeren Tales of Symphonia er klart et af de bedste spil jeg har spillet.

Så jeg var ret spændt på Tales of Vesperia. Vesperia er ik så godt som Symphonia men stadig rigtig godt og indeholder mange af de samme elementer, som blandt andet er rigtig fedt kamp-system som gør at du faktisk leder efter random battles fra tid til anden.

Så ud fra de spil du allerede har liggende så mener jeg at vesperia er det bedste du ikke har.
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster