Xboxlife forum

FFXI SS *56k Warning*

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Neonode » 4. maj 2006 22:24

Underdog Dude skrev:
Neonode skrev:Synes det er komplet latterligt, at man skal give 100.- i mdr. for at spille et spil. Det er grunden til at jeg ikke gider at spille det, selvom eg meget gerne villle prøve det..


Ok, så lad være. Du snyder kun dig selv.


Eller os snyder de dig!! Hvorfor skal lige det spil koste 100 kr pr mdr, når alle andre spil ikke gør det + man betaler jo for at have live på xbox'en i forvejen. Derudover betaler man stadig 300-400 for spillet, altså kun 100-200 mindre. Når spillet koster noget at spille, burde de give spillet væk gratis, hvis man samtidig oprettet den omtalte konto.
Er det virkelig vejen frem for konsol spil?
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Indlægaf Kayniel » 4. maj 2006 22:32

Neonode skrev:
Underdog Dude skrev:
Neonode skrev:Synes det er komplet latterligt, at man skal give 100.- i mdr. for at spille et spil. Det er grunden til at jeg ikke gider at spille det, selvom eg meget gerne villle prøve det..


Ok, så lad være. Du snyder kun dig selv.


Eller os snyder de dig!! Hvorfor skal lige det spil koste 100 kr pr mdr, når alle andre spil ikke gør det + man betaler jo for at have live på xbox'en i forvejen. Derudover betaler man stadig 300-400 for spillet, altså kun 100-200 mindre. Når spillet koster noget at spille, burde de give spillet væk gratis, hvis man samtidig oprettet den omtalte konto.
Er det virkelig vejen frem for konsol spil?


hvis det ikke kostede noget pr måned, ville de ikke kunne holde deres servers oppe, og derved ville spillet ikke eksistere.

Get it?
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Gamemakerman » 4. maj 2006 22:33

Neonode skrev:
Underdog Dude skrev:
Neonode skrev:Synes det er komplet latterligt, at man skal give 100.- i mdr. for at spille et spil. Det er grunden til at jeg ikke gider at spille det, selvom eg meget gerne villle prøve det..


Ok, så lad være. Du snyder kun dig selv.


Eller os snyder de dig!! Hvorfor skal lige det spil koste 100 kr pr mdr, når alle andre spil ikke gør det + man betaler jo for at have live på xbox'en i forvejen. Derudover betaler man stadig 300-400 for spillet, altså kun 100-200 mindre. Når spillet koster noget at spille, burde de give spillet væk gratis, hvis man samtidig oprettet den omtalte konto.
Er det virkelig vejen frem for konsol spil?


At holde så massive servere kørende koster enormt meget at du ved det, som der står bag på æsken er multiplayer for 2-10000+ på 1 server og de koster gryn at ha kørende. MMO spil har dog også et helt andet fell end andre normale spil da disse er meget mere sociale. I sidste ende er det kun en selv man snyder for spillet er virkeligt godt.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Neonode » 4. maj 2006 22:42

Ja det forstår jeg egentlig godt, men synes stadig 100.- er mange penge, måske ikke hvis det er et par spil man har, men hvis det bliver almindeligt i den nærmeste fremtid. Synes det vilde være surt at have 6 forskelligt spil som giver en fast udgift på 600 pr. mdr bare for at kunne spille dem + købsprisen af spillene skal ligges til.
Jeg ved ikke helt om man kan sammenligne det, men med CS spiller man jo også med/mod en masse andre spillere, hvor man bare logger på en server som man synes passer en, det koster ikke en rød reje. (Jeg kender dog ikke til FFIX's spillekoncept, så jeg ved ikke om den sammenligning kan bruges)
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Indlægaf Gamemakerman » 4. maj 2006 22:49

CS og FFXI kan ikke sammenlignes da de servere du spiller på i CS er ingenting imod dem der skal trække de enorme servere med over 10000 spillere som man er i FFXI og for de 100 kr om måneden får du hele tiden nyt indhold og underholdning for alle pengene.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf MEvsMAE » 5. maj 2006 08:25

så kom der også lige nogle billede fra mig, og der kommer sikkert flere

Billede

Billede

Billede
Billede
MEvsMAE
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf yess » 5. maj 2006 09:15

hey :o det er jo mig i midten 8)
ser nu lidt træt ud men det var også en lang dag...
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf bOOmer DK » 5. maj 2006 16:35

MEvsMAE skrev:så kom der også lige nogle billede fra mig, og der kommer sikkert flere

Billede

Billede

Billede


hov....hvorfor var jeg ikke med til den fest?....hehe
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Underdog Dude » 5. maj 2006 23:02

Lidt flere ss fra min flotte elvaan:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf MEvsMAE » 7. maj 2006 09:02

så er der friske billeder fra gårsdagens udflugt.

Billede

Billede

Billede

Billede
Billede
MEvsMAE
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf yess » 7. maj 2006 09:22

det ser godt ud 8) .jeg har haft lidt opstarts vanskeligheder,fik spillet lidt igår,men ikke nok.
har fri fra arb mandag og tirsdag,starter i aften.
så regner jeg med at kunne indhente lidt af det tabte...ses
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf bOOmer DK » 7. maj 2006 09:44

fede billeder mae....ja, det var da en god udflugt vi fik igår. Og sikke nogle landskaber man kommer igennem. :)

Ses
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Gamemakerman » 7. maj 2006 14:13

Her er et par fra mig :wink:

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf bOOmer DK » 7. maj 2006 14:20

hey fedt at ha dig med gamemakerman.....Jeg kommer på igen i aften. Skal jo lige se om FCK vinder mesterskabet i dag :)
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Underdog Dude » 8. maj 2006 22:00

Så er der chocobo og sunset ss:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster