Xboxlife forum

Fable 2 er laaangsooomtt

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Fable 2 er laaangsooomtt

Indlægaf Beatwolf » 4. maj 2010 23:40

Så måtte jeg lige igang med at få gennemført Fable 2 som jeg ikke blev færdig med da det udkom. Men ak selvom jeg har skiftet Xbox siden jeg sidst jeg spillede det er det stadig et meget langsomt spil.. Menuerne er virkelig langsom og ikke særlig responsive. Det samme med selve styringen syntes jeg, det hele føles bare lidt tungt og kluntet. Har endda installeret det på hdd, men det afhjælper intet. Det er voldsomt irriterende, lidt ærgeligt egentlig.
Nogen andre der har lagt mærke til det?
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf JcKiiNG » 4. maj 2010 23:44

tjo ..
uden at virke fanboy agtig, og starte en FlameWar så :
det er xbox, hvad kan man forvente. :D
ej - men sådan er spillet nok bare lavet.
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf Beatwolf » 5. maj 2010 00:35

måske men det er i så fald enorm dårlig programmering. Læste også at det faktisk er Fable 1 enginen, de bare har beefet up til at køre med en masse grafiske forbedringer, det har nok noget med det at gøre. Men gud hvor er det irriterende, fatter ikke at et så kluntet spil har fået så høje karakterer.. Hvis man skal drikke en Health potion skal man ind igennem 3 forskellige totalt sløve menuer..arghh
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Hanzo » 27. jun 2010 01:03

Mit eneste problem er, når jeg bliver angrebet af 30 Hobbes der løber lige lukt ind i en enmands hær i en hule, frameraten bliver så sindsygt lav med så mange fjender på skærmen i så et lille område.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Indlægaf Miaauw » 27. jun 2010 08:48

Kan kun give dig 100% ret i at det hele føles bare virkelig langsomt og kluntet. Værste sytring jeg nogensinde jeg prøvet :/
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Indlægaf Beatwolf » 27. jun 2010 11:20

Ja det er mærkeligt for der er mange der siger de ikke har problemer.. Der har også været spekulation omkring hvorvidt det er den nordiske udgave der er noget galt med
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Re: Fable 2 er laaangsooomtt

Indlægaf Akando » 15. okt 2010 21:12

Jeg har ikke følt nogle problemer mens jeg spillede det, kun nogengange var menuen en smule langsom ja, men ellers har der aldrig optrådt nogle problemer for mig :/

EDIT: Må begynde at kigge på de datoer >_> undskylder igen :p
Senest rettet af Akando 16. okt 2010 08:59, rettet i alt 1 gang.
Akando
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Fable 2 er laaangsooomtt

Indlægaf Rotator » 15. okt 2010 22:14

Og vi takker så Akando for at vække denne døde tråd til live igen. Den har været savnet :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster