Xboxlife forum

Fable glitch - Love Hurts

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Fable glitch - Love Hurts

Indlægaf lummerkrog » 27. apr 2010 21:18

Hej alle sammen

Har fundet fable 2 frem fra gemmerne og er gået i gang med "love hurts" questen. Har fået afleveret både torso og lower part, men da jeg skulle aflever hovedet ville Victor ikke tage i mod det og jeg gik derfor ned i kælderen hvor døren er smækket og låst!!! jeg kan derfor ikke komme ud..

Nogen der har oplevet det samme og enten er kommet ud igen eller ved hvad der foregår??

har prøvet at travele via regions men det medfører at jeg bliver smidt så langt tilbage i spillet at jeg bestemt ikke gider spille videre..

mvh

- lummerkrog
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Indlægaf Rahbek » 27. apr 2010 21:23

Det er desværre en bug i spillet og du kan ikke gøre noget som helst :/

Tjek iøvrigt om han står nede på kirkegården et sted. Jeg havde en bug med at jeg skulle tale med ham dér men trykke på døren for at aflevere :S

Hvis han ikke står der noget sted, kan du ikke gennemføre questen, sorry to say it :(
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Midget » 27. apr 2010 21:36

lyder mærkeligt.. Det fungerede perfekt for mig, han tog imod hovedet osv..

kan du ikke bare quick travelle fra kælderen til et andet sted?
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Rahbek » 27. apr 2010 21:49

Midget skrev:lyder mærkeligt.. Det fungerede perfekt for mig, han tog imod hovedet osv..

kan du ikke bare quick travelle fra kælderen til et andet sted?


Ikke for at være lyseslukker, men nej det kan han ikke. Jeg rodede nemlig ret meget med det, og jeg havde 'heldigvis' den variant af buggen der gør det besværligt, men muligt at gennemføre missionen. Hvis man har den anden version må man simpelthen starte et nyt savegame :/
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Kyian » 27. apr 2010 21:57

Sært at der er forskellige bugs i, skulle næsten tro at det var det samme hvergang. Men rimelig bittert at det sker må man sige.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Midget » 27. apr 2010 21:58

Rahbek skrev:
Midget skrev:lyder mærkeligt.. Det fungerede perfekt for mig, han tog imod hovedet osv..

kan du ikke bare quick travelle fra kælderen til et andet sted?


Ikke for at være lyseslukker, men nej det kan han ikke. Jeg rodede nemlig ret meget med det, og jeg havde 'heldigvis' den variant af buggen der gør det besværligt, men muligt at gennemføre missionen. Hvis man har den anden version må man simpelthen starte et nyt savegame :/


weak :b
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Hanzo » 27. jun 2010 01:06

Man behøver da ikke starte helt om? Man kan sgu da sagtens bare loade igen, eller er det buggen der følger med savefilen? :S
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Indlægaf Mitzurugi » 27. jun 2010 11:17

Hanzo skrev:Man behøver da ikke starte helt om? Man kan sgu da sagtens bare loade igen, eller er det buggen der følger med savefilen? :S

Den her tråd er to måneder gammel.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster