Xboxlife forum

Final fantasy er det, det værd?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Vil du betale penge for at spille online?

ja da!
6
15%
hvis det er det rigtige spil for mig.
15
38%
nej da!
18
46%
 
Afgivne stemmer : 39

Final fantasy er det, det værd?

Indlægaf apollo13 » 23. apr 2006 14:41

Hejsa!

Jeg har nu over længere tid, overvejet, om jeg skal invistere i dette spil... Jeg har spillet WOW, som jeg syntes var/er fantastisk... Men ang. penge, er jeg ikke meget for månedlige beløber. Jeg har den holdning: Når jeg har købt et spil, er det betalt! SLUT!

Men efter WOW, kunne det nu stadig være meget fedt at spille et online spil, hvor det (måske) går meget i detaljer.

Det skal siges, at jeg aldrig har spilet FF før, så det ville være nyt for mig.

Men jeg vil gerne høre om det er det værd? at betale penge for at spille det online?
Billede
Billede
apollo13
Niveau 5
 
Indlæg: 901


Indlægaf Gamemakerman » 23. apr 2006 16:11

Har spillet det online på PC og syndes det var alle pengene værd og skal ud efter det til Xbox 360 snart :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Rechain » 23. apr 2006 16:18

Altså hvis det er et spil jeg gider at game, så vil jeg da gerne betale lidt hver måned...nu ik fordi jeg gamer meget online, heller ik på PC... ;)

Men vil med glæde give et beløb hver måned til en spiludvikler hvis der var et spil jeg gamede online (f.eks Blizzard's WOW) så de ka bruge dem fornuftigt i fremtiden (f.eks nye spil)

Mht. til Final Fantasy, ska jeg ik lige have dét...FF serien er desværre ik mig...det er stadig nogen fede spil, det er desværre bare ikke mig..

/Rechain
Senest rettet af Rechain 23. apr 2006 19:09, rettet i alt 2 gange.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Broder Salsa » 23. apr 2006 18:39

Jeg synes det er svinsk, at man både skal betale for Xbox Live, og for at spille FF online...
Listig? Det tror jeg nok, chauffør!
Slesvig? Det tror jeg nok vi tør!
Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!
Min X360 Voice
Broder Salsa
Niveau 4
 
Indlæg: 683


Indlægaf Gamemakerman » 23. apr 2006 18:40

Broder Salsa skrev:Jeg synes det er svinsk, at man både skal betale for Xbox Live, og for at spille FF online...


Du kan spille FF online uden guld så vidt jeg ved :?
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Da Senzai » 23. apr 2006 18:51

^--- Ja, men det kunne også godt være, at man også gerne spille nogle af sine andre spil.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Gamemakerman » 23. apr 2006 18:57

Da Senzai skrev:^--- Ja, men det kunne også godt være, at man også gerne spille nogle af sine andre spil.


Det er op til en selv om man vil betale det, længere er den ikke :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf apollo13 » 23. apr 2006 20:38

Ja altså som jeg os selv har skrevet, så syntes jeg heller ik at det er fair, at betale et månedligt beløb, når man har købt spillet. Så må de sætte prisen op på spillet i stedet!

Men så skal det da os siges, at et spil som WOW er alle pengene værd! Og når det endelig er, så lægger man egentlig ikke mærke til den ekstra omkostning...

Men det gør man tilgængæld når man står og kigger på spillet, og overvejer om man skal købe det!!!! :-)

Men Blizzard har været rigtig kloge, ved at man kan prøve det gratis i 3 uger! Super salgstrick, som de har vundet rigtig mange kunder på!
Billede
Billede
apollo13
Niveau 5
 
Indlæg: 901


Indlægaf Da Senzai » 24. apr 2006 18:49

Gamemakerman skrev:
Da Senzai skrev:^--- Ja, men det kunne også godt være, at man også gerne spille nogle af sine andre spil.


Det er op til en selv om man vil betale det, længere er den ikke :wink:


No shit, sherlock :wink:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Crueltylizer » 24. apr 2006 21:22

Har selv spillet spillet til PC og fortrød selv købet allerede efter den første time! Men det er måske fordi jeg har spillet så mange FF spil at jeg havde regnet med at det her ville være noget af det samme! Men altså i mine øjne er det ikke et rigtig FF spil men nærmere et helt normalt MMORPG bare med figuerer der ligner dem der er med i FF!

Men siden du aldrig har spillet de almindelige FF spil så kan det jo godt være det her spil er noget for dig.!

Dog ville PC versionen aldrig gå hen og slå WoW men det er der jo alligvel ingen MMORPG spil der har indtil videre! :)
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf Underdog Dude » 25. apr 2006 16:06

Sammenlignet med wow synes jeg meget bedre om FFXI. Efter min mening kommer man hurtigt i FF stemning. Dog kræver spillet en hel del tilvænning og indlæring, da det har meget mere dybde end f.eks. wow, som selv en abe kan trænes til at spille. Med andre ord er FFXI et rigtigt godt valg hvis man er til lidt mere seriøs (og tidskrævende) gaming en eksempelvis wow.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster