Xboxlife forum

ond eller god

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf expose » 12. mar 2010 09:50

Min erfaring med disse karma systemer er næsten altid at det er sjovest her og nu, og nemmest, at være ond. Men hvis man virkelig gør noget for at være god lever man sig mere ind i historien, personerne og universet. Sådan har det været i Fable, Fallout, Mass Effect osv.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Stoffer » 7. apr 2010 08:47

Jeg var god i både ME2 og Fable II :) Kunne ikke få mi selv til at være ond :P tror jeg er for god af mig.
Skal dog til at starte en ond char i Fable 2.
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf M60 » 7. apr 2010 08:53

Det er altid sjovest at være ond.
Hvis man er god er man bundet af en masse regler, mens en ond kan gøre hvad man vil.
I Fable giver det jo så konsekvenser, i form af at alle hader og frygter dig - men det kan også være sjovt nok at alle løber skrigene væk når man træder ind i byen.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf austerellis » 7. apr 2010 10:50

Fable II koster 10 pund hos Play.com - er det værd at investere denne beskedne sum i?
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf spif2001 » 7. apr 2010 10:52

austerellis skrev:Fable II koster 10 pund hos Play.com - er det værd at investere denne beskedne sum i?

Ja det er.

Du skal bare ikke forvente at få et RPG, men en omgang sværdfægteri uden mulighed for at dø. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf austerellis » 7. apr 2010 10:54

spif2001 skrev:
austerellis skrev:Fable II koster 10 pund hos Play.com - er det værd at investere denne beskedne sum i?

Ja det er.

Du skal bare ikke forvente at få et RPG, men en omgang sværdfægteri uden mulighed for at dø. :)


Uden mulighed for at dø? Det lyder sgu underligt. Hvordan det? Hvis nu jeg skulle vælge mellem Fable II og Oblivion, hvad skulle jeg så vælge?
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf Justin Anhtony » 7. apr 2010 10:56

austerellis skrev:
spif2001 skrev:
austerellis skrev:Fable II koster 10 pund hos Play.com - er det værd at investere denne beskedne sum i?

Ja det er.

Du skal bare ikke forvente at få et RPG, men en omgang sværdfægteri uden mulighed for at dø. :)


Uden mulighed for at dø? Det lyder sgu underligt. Hvordan det? Hvis nu jeg skulle vælge mellem Fable II og Oblivion, hvad skulle jeg så vælge?


Du kan godt dø i Fable 2. Det er bare et meget let spil.
Begge er super gode spil, men Oblivion er en langt bedre oplevelse - jeg ville faktisk kalde Oblivion for det bedste spil til Xboxen.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf austerellis » 7. apr 2010 11:01

Spif2001 og Justin Anthony: Tak for jeres input! Overvejer lige om jeg skal investere i begge spil... de ser lidt interessante ud, og et nemt spil er ikke det værste at gå i gang med efter Dragon Age på hard-level...
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf Justin Anhtony » 7. apr 2010 11:10

Du kan forvente dig en meget bedre oplevelse med Oblivion end du fik med Dragon Age.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf HEJ JONAS » 7. apr 2010 11:14

har altid fundet det lettere at være ond i diverse RPG spil :) . men det fryder dog mere at være god syntes jeg personligt, så det ender altid med jeg fortryder :D
HEJ JONAS
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Haugboelle » 7. apr 2010 11:17

Justin Anhtony skrev:Du kan forvente dig en meget bedre oplevelse med Oblivion end du fik med Dragon Age.


Det vel smag og behag, Oblivion sagde ikke mig så meget som Dragon Age gjorde.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster